Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
875z dziś
6954z ostatnich 7 dni
25260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego

Data zamieszczenia: 2023-02-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o
ul. Wólczańska 17
90-731 Łódź
powiat: Łódź
Tel.: +48 426649100, Faks: +48 426649102
zamowienia@lsi.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: 11 000,00 PLN
Nr telefonu: Tel.: +48 426649100,
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji przebudowy, nadbudowy i remontu konserwatorskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków położonych przy Ul. Ogrodowej 24 w Łodzi

Numer referencyjny: BZZ.2291.5.23
II.1.2)Główny kod CPV
71520000 Usługi nadzoru budowlanego
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie nadzoru nad realizacją inwestycji pn. ,,Przebudowa, nadbudowa i remont konserwatorski wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków położonych przy Ul. Ogrodowej 24 w Łodzi" oraz rozliczeniu ww. inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 9 do SWZ - Projekt Umowy.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71244000 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71247000 Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71530000 Doradcze usługi budowlane
71540000 Usługi zarządzania budową
71541000 Usługi zarządzania projektem budowlanym
71630000 Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71300000 Usługi inżynieryjne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie nadzoru nad realizacją inwestycji pn. ,,Przebudowa, nadbudowa i remont konserwatorski wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków położonych przy Ul. Ogrodowej 24 w Łodzi" oraz rozliczeniu ww. inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym.

Zakres zamówienia obejmuje trzy etapy:

Etap I - Kompleksowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad: realizacją Inwestycji, w części dotyczącej zamówienia podstawowego realizowanego przez Wykonawcę robót (określonego w OPZ) oraz nad nadzorem autorskim,

Etap II - Kompleksowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji, w części dotyczącej poszczególnych zadań w ramach prawa opcji (określonych w § 6 ust. 3 pkt 2) projektu umowy), realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych (po złożeniu oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w zakresie danego zadania).

Etap III - Rozliczenie Inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym. Ten etap uznaje się za zakończony wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru przedmiotu umowy, co jest jednoznaczne z wykonaniem przedmiotu umowy i uznaniem przez Zamawiającego za należycie wykonany.

Zakres zamówienia będzie realizowany z podziałem na:

1) zamówienie podstawowe (Etap I i III), tj. nadzór inwestorski nad inwestycją (realizowaną przez Wykonawcę robót budowlanych), której przedmiotem jest:

a) przebudowa, nadbudowa i remont konserwatorski wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na mieszkalno-usługowo-biurowy oraz hostel (w części niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego),

b) wzmocnienie konstrukcji istniejących fundamentów budynków położonych przy Ogrodowej 24 w Łodzi na działkach 2/3, 1/11 i 29/6 w obrębie S-1,

c) budowa budynku techniczno-gospodarczego wraz z trafostacją oraz instalacjami wewnętrznymi,

d) rozbiórka dwóch budynków gospodarczych,

e) w ramach prac na terenie podwórka: przebudowa utwardzeń, nowe nasadzenia (z wyłączeniem realizacji zielonych ścian), budowa małej architektury,

f) przebudowa oraz budowa zewnętrznych instalacji kanalizacji, prądu, wody i C.O., niezbędnych do funkcjonowania obiektów, zgodnie z jego przeznaczeniem,

g) dostawy niezbędnych urządzeń wraz z ich instalacją i uruchomieniem (w części niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego),

h) zawiadomienie organów nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla całej inwestycji,

oraz rozliczenie Inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym (wraz ze zrealizowanym prawem opcji).

2) prawo opcji (Etap II), w ramach którego przewidziano nadzór inwestorski nad wykończeniem ww. budynku oraz realizacją zielonych ścian, w podziale na zadania:

a) nadzór nad wykończeniem części mieszkalnej budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

b) nadzór nad wykończeniem części hostelowej budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

c) nadzór nad wykończeniem części biurowej budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

d) nadzór nad wykończeniem lokali użytkowych i gastronomicznych budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

e) nadzór nad wykończeniem części wspólnych budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

f) nadzór nad realizacją zielonych ścian w ramach zagospodarowania terenu.

3. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022r. poz. 1510 z późn. zm.), osób wykonujących następujące rodzaje czynności związane z realizacją zamówienia:

- rozliczanie inwestycji.

Powyższy wymóg dotyczy również Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, którzy będą realizowali Przedmiot Umowy.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oraz zapisami projektu umowy zawartymi w Załączniku nr 9 do SWZ

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych w nadzorowaniu robót budowlanych w budynku wpisanym do rejestru zabytków / Waga: 20
Cena - Waga: 80
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 25
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

6. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji na podstawie art. 441 i zapisów projektu umowy. Zakres prawa opcji obejmuje nadzór inwestorski nad wykończeniem budynku oraz realizacją zielonych ścian, w podziale na zadania:

a) nadzór nad wykończeniem części mieszkalnej budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

b) nadzór nad wykończeniem części hostelowej budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

c) nadzór nad wykończeniem części biurowej budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

d) nadzór nad wykończeniem lokali użytkowych i gastronomicznych budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

e) nadzór nad wykończeniem części wspólnych budynku mieszkalno-usługowo-biurowego,

f) nadzór nad realizacją zielonych ścian w ramach zagospodarowania terenu.

Uwaga:

1) usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy;

2) przesłanki skorzystania z prawa opcji zostały zawarte w projekcie umowy;

3) realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji nie powoduje zmiany umowy;

4) warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji (złożenie oświadczenia, o którym mowa w §1 ust. 5 projektu umowy) w określonym przez niego zakresie, przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania;

5) opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego;

6) podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą ceny wskazane w Formularzu cenowym - załącznik 1a do SWZ oraz faktycznie zrealizowane usługi w ramach opcji.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

CPV: 71520000, 71244000, 71247000, 71248000, 71530000, 71540000, 71541000, 71630000, 71300000

Dokument nr: 118503-2023, BZZ.2291.5.23

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 27/03/2023
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

Otwarcie ofert na Platformie Zakupowej dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.lsi.net.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/03/2023

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:

Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli w postępowaniu zostaną złożone co najmniej 2 (dwie) oferty niepodlegające odrzuceniu.

Minimalna wartość postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej:

cena za realizację całości zamówienia (zamówienia podstawowego wraz z prawem opcji): 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł, 00/100).

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 24/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/02/2023

Kontakt:
Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.
ul. Wólczańska 17
Łódź
Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź
90-731
Polska
Osoba do kontaktów: Joanna Staśkiewicz
E-mail: zamowienia@lsi.lodz.pl
Tel.: +48 426649100
Faks: +48 426649102

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.