Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1068z dziś
7230z ostatnich 7 dni
27612z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana dźwigów na nowe wraz z urządzeniami pomocniczymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana dźwigów na nowe wraz z urządzeniami pomocniczymi

Data zamieszczenia: 2023-03-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,CZYŻYNY"
os. Dywizjonu 303 Paw. Nr 1
31-871 KRAKÓW
powiat: Kraków
tel. 12 647-15-00 fax 12 648-23-15
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKÓW
Wadium: 10.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 12 647-15-00 fa
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,CZYŻYNY"
zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym w ramach PROGRAMU ,, SM CZYŻYNY BEZ BARIER" ,,Roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie ciągów komunikacyjnych, szachtów i wymianę istniejących urządzeń transportu bliskiego - wind wraz z wyposażeniem ( w tym m.in. w platformy, pochylnie i inne elementy likwidujące bariery architektoniczne) w celu dostosowaniu budynku do potrzeb osób o ograniczonej sprawności ruchowej w tym niepełnosprawnych zgodnie z programem DOSTĘPNOŚĆ PLUS w zasobach SM Czyżyny w Krakowie ".
na wymianę 9 szt. dźwigów na nowe wraz z urządzeniami pomocniczymi ( w tym m.in. w platformy pionowe i/lub przyschodowe, pochylnie i inne elementy likwidujące bariery architektoniczne) w 2023 roku:
1 dżwigu osobowego w budynku nr 9 w kl.III /10 przystanków/ w os. 2 Pułku Lotniczego. + urządzenia pomocnicze
4 dźwigów osobowych w budynku nr 16 + urządzenia pomocnicze i roboty towarzyszące w kl. III / 10 przystanków/
w kl. IV / 10 przystanków/
w kl. V / 10 przystanków/
w kl.VIII /8 przystanków/w os.2Pułku Lotniczego.
1 dźwigu osobowo-meblowego w budynku nr 19 w kl. V + urządzenia pomocnicze /10 przystanków/ w os. 2Pułku Lotniczego.
1 dźwigu osobowego w budynku nr 5 w kl. VI + urządzenia pomocnicze / 9 przystanków/ w os. Dywizjonu 303.
1 dźwigu osobowego w budynku nr 11 w kl. VI + urządzenia pomocnicze / 7 przystanków/ w os. Dywizjonu 303.
1 dźwigu osobowego w budynku nr 14 w kl.VI + urządzenia pomocnicze / 9 przystanków/ w os. Dywizjonu 303.
wraz z wszystkimi w.w pracami towarzyszącymi z wykorzystaniem przez Inwestora środków z Funduszu Dostępności.
oraz na konserwację i serwisowanie w/w dźwigów w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym w ramach PROGRAMU ,, SM CZYŻYNY BEZ BARIER" ,,Roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie ciągów komunikacyjnych, szachtów i wymianę istniejących urządzeń transportu bliskiego - dźwigów wraz z wyposażeniem ( w tym m.in. w platformy, pochylnie i inne elementy likwidujące bariery architektoniczne) w celu dostosowaniu budynku do potrzeb osób o ograniczonej sprawności ruchowej w tym niepełnosprawnych zgodnie z programem DOSTĘPNOŚĆ PLUS w zasobach SM Czyżyny w Krakowie "
I. Przygotowanie audytu dostępności umożliwiającego staranie się o uzyskanie środków w ramach funduszu dostępności
II. Opracowanie niezbędnych ekspertyz, analiz budowlanych oraz konstrukcyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
III. Uzyskanie formalnych zgód na wykonanie prac.
Zakres prac w poszczególnych budynkach związany z wymianą dźwigów to:
1. Demontaż i utylizacja istniejącego dźwigu .
2. Wykonanie niezbędnej dokumentacji technicznej montażu dźwigu i ewentualnych przeróbek budowlanych.
3. Montaż nowego dźwigu.
4. Prace budowlano malarskie w obrębie drzwi przystankowych ( po ich wymianie) maszynowni i szybie windowym. Odtworzenie wyglądu klatek schodowych do stanu przynajmniej takiego jak przed modernizacją z zaślepieniem wszystkich otworów powstałych po demontażu np. po kasetach wezwań, wyświetlaczach.
5. Rozruch urządzenia i przekazanie do eksploatacji.
6. Prace pomocnicze takie jak odpowiednie oznakowanie przystanku zgodnie z standardem programu dostępność plus.

Otwarcie ofert: otwarcie ofert z udziałem Oferentów - dnia 23.03.2023r. o godz. 1000

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Spółdzielni, Sekretariat Spółdzielni, pokój nr 12 nie później niż do dnia 23.03.2023r. do godz. 9 45.
Po złożeniu oferty Sp-nia odnotuje na kopercie zewnętrznej termin jej złożenia (dzień, godz.) oraz numer, jakim oznakowana została oferta.
Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach.
Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,CZYŻYNY" 31 - 871 KRAKÓW os. Dywizjonu 303 Paw. Nr1
OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na ,,Roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie ciągów komunikacyjnych, szachtów i wymianą istniejących urządzeń transportu bliskiego- dżwigów (szt. 9) wraz z wyposażeniem w tym m.in: w platformy, pochylnie i inne elementy likwidujące bariery architektoniczne w celu dostosowania budynków do potrzeb osób o ograniczonej sprawności ruchowej w tym niepełnosprawnych zgodnie z programem DOSTĘPNOŚCI PLUS w zasobach SM Czyżyny w Krakowie oraz na konserwację i serwis w/w dźwigów w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem Oferenta.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Termin wymiany 9 dźwigów wraz z robotami towarzyszącymi do 31.12.2023r. lub nie dłużej niż 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Uzgodniony harmonogram robót będzie załącznikiem do umowy.
Miejsca planowanych prac wraz z ich rodzajem:
1. Wymiana 1 dźwigu osobowego w budynku nr 9 w kl. III + urządzenia pomocnicze / 10 p/ os. w 2 Pułku Lotniczego w Krakowie wraz z wszystkimi ww. pracami towarzyszącymi.
2. Wymiana 4 dźwigów osobowych w budynku nr 16 w kl. III + urządzenia pomocnicze /10p./ w kl. IV /10p/, w kl.V /10p/, w kl.VIII /8p./ w os. 2 Pułku Lotniczego w Krakowie wraz z wszystkimi ww. pracami towarzyszącymi.
3. Wymiana 1 dźwigu osobowo-meblowego w budynku nr 19 w kl. V + urządzenia pomocnicze /10 p/ w os. 2 Pułku Lotniczego w Krakowie wraz z wszystkimi ww. pracami towarzyszącymi.
4. Wymiana 1 dźwigu osobowego w budynku nr 5 w kl. VI + urządzenia pomocnicze /9p/ w os. Dywizjonu 303 w Krakowie wraz z wszystkimi ww. pracami towarzyszącymi.
5. Wymiana 1 dźwigu osobowego w budynku nr 11 w kl. VI + urządzenia pomocnicze /7 p/ w os. Dywizjonu 303 w Krakowie wraz z wszystkimi ww. pracami towarzyszącymi.
6. Wymiana 1 dźwigu osobowego w budynku nr 14 kl.VI+ urządzenia pomocnicze/
9 p./w os. Dywizjonu 303 w Krakowie wraz z wszystkimi ww. pracami towarzyszącymi..
Zastrzeżenie: wszystkie audyty dostępności, ekspertyzy i opracowania branżowe muszą być wykonane w terminie do 2 tygodni od podpisania umowy w celu złożenia wniosku do instytucji finansującej.

Wymagania:
negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami - dnia 23.03.2023r. godz. 1300
Uwagi:
1. Na negocjacje winni przybyć Przedstawiciele wszystkich Oferentów. Zamawiający nie będzie wysyłał indywidualnych zaproszeń na negocjacje.
2. Do obowiązków Oferentów należy śledzenie na stronie internetowej Spółdzielni www.smczyzyny.pl wszelkich zmian i uzupełnień, jakie mogą się pojawić do niniejszej SIWZ w związku z zapytaniami Oferentów.
IV. Złożenie oferty na bieżącą konserwację, serwis dźwigów oraz całodobowe pogotowie dźwigowe 24/7 mających na celu sprawdzenia urządzeń i podzespołów dźwigowych pod kątem bezpieczeństwa i poprawności ich pracy w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym Opcja serwis rozszerzona zawierająca wszystkie materiały eksploatacyjne. Podstawa prawna: instrukcja konserwacji producenta i producentów podzespołów oraz rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176).
Oczekiwane parametry techniczne urządzeń stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Uwaga - każdy Oferent w wycenach robót winien ująć robociznę, materiały i pracę sprzętu niezbędne do realizacji zakresu SIWZ, a także wszelkie prace pomocnicze i uzupełniające konieczne do realizacji zakresu robót objętego SIWZ.
W szczególności zabezpieczenie elementów budynku, urządzeń i instalacji w budynku przed zabrudzeniem, utrzymywanie na bieżąco porządku podczas prowadzenia prac, wykonanie niezbędnych zabezpieczeń B.H.P. i p.poż., posprzątanie obszaru prowadzenia prac itp. Wymienione działania powinny być zawarte w cenach jednostkowych oferowanych robót wymienionych w załącznikach. Oferent winien także zweryfikować przed złożeniem oferty przedmiary robót dostarczone przez Zamawiającego.
III . INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT.
1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Oferent, który przedłoży więcej aniżeli jedną ofertę dla tego samego zakresu rzeczowego zostanie wyłączony z postępowania.
2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. SIWZ udostępniana będzie Oferentom w wersji pisemnej w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością 123,00 zł zł brutto. Wersja elektroniczna służąca tylko dla zapoznania się Oferentów ze szczegółami przetargu, może zostać pobrana na stronie Zamawiającego www.smczyzyny.pl Do przetargu przystąpić mogą tylko Oferenci, którzy wniosą opłatę jak wyżej. Zamawiający po otrzymaniu od Oferenta stosownego zamówienia na SIWZ faksem na nr (12) 648-23-15 wraz z potwierdzeniem zapłaty lub mailem na techniczny@smczyzyny.pl może wysłać SIWZ w formie elektronicznej lub w formie papierowej pocztą.
4. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
5. Wszystkie strony oferty winny być spięte, a każda strona oferty winna być opatrzona kolejnym numerem.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych/. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty.
9. Wadium należy wnieść przelewem na konto Spółdzielni w PKO BP 0/Kraków nr 32 1020 2906 0000 1002 0013 8032 nie później niż do dnia 22.03.2023r.
10. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
11. Zwrot wniesionych wadiów nastąpi w terminie 5 dni od daty podpisania umowy z wybranym Oferentem lecz nie później niż 5-ego dnia po upływie terminu związania ofertą.
12. Termin związania ofertą upływa po 45 dniach od terminu składania ofert.
V. TRYB PROWADZENIA PRZETARGU
1. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy oraz adresy Oferentów oraz informacje dotyczące ceny.
2. W toku badania i oceny ofert Komisja może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wzywać do uzupełnienia brakujących oświadczeń.
3. Oferenci mogą składać pytania lub prosić o wyjaśnienie treści SIWZ. Prośba taka musi wpłynąć na piśmie do Spółdzielni nie później niż na 4 dni robocze przed terminem składania ofert.
4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Oferentów, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia lub wykonali je z nienależytą starannością.
b) Oferentów, w stosunku do których otwarto likwidację, wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
c) Oferentów, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
d) Oferentów, którzy nie wnieśli wadium.
e) Osoby fizyczne oraz wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
f) Oferentów, odnośnie których Komisja stwierdzi, że dostarczone przez nich informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Złożenie przez Oferenta fałszywych dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
g) Nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5. Oferta złożona przez Oferenta wykluczonego jest odrzucana.
6. Przetarg uznaje się za ważny w przypadku złożenia minimum dwóch ważnych ofert.
7. Najkorzystniejszą ofertę spośród rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert wybiera się na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, w tym m.in.:
a) Wysokość oferowanej ceny;
b) Parametry techniczne przyjętej technologii;
c) Termin realizacji zamówienia;
d) Koszty eksploatacji;
e) Wiarygodność zawodowa i ekonomiczno - finansowa oferenta.
o doświadczenie zawodowe, w tym realizację podobnych zadań
o posiadane zaplecze magazynowe i produkcyjne
o posiadane zaplecze serwisowe
o posiadaną kadrę
o czas reakcji w przypadku wystąpienia poważnych uszkodzeń elementów
8. Nie przybycie Oferenta na etap negocjacji nie jest podstawą do odrzucenia oferty. Uznaje się, że Oferent podtrzymał swoją ofertę.
9. Po dokonaniu rozstrzygnięcia przetargu wyniki wysyła się do uczestników postępowania pocztą elektroniczną, oraz wywiesza na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni.
10. Wybrany Oferent otrzymuje zawiadomienie, w którym podany jest sposób zawarcia Umowy.
11. Wybrany Oferent traci wadium, jeżeli:
a) Odmówi podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
b) Zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta;
c) W przypadku podniesienia cen ofertowych w stosunku do złożonej oferty Oferent jest wyłączony z dalszego postępowania i traci wadium.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dzielenia zamówienia lub ograniczenia jego zakresu.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu prac w całości lub części w przypadku nieotrzymania środków na realizację inwestycji z Funduszu Dostępności.
VI. ZAWARTOŚĆ OFERT.
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie:
1. Wycena prac zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
2. Kopia dowodu wniesienia wadium;
3. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) potwierdzający dopuszczenie Oferenta do działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej Oferenta, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
4. Zaświadczenie z właściwego dla Oferenta Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.;
5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości Oferenta w uiszczaniu opłat i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
6. Oświadczenie, że Oferent posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wynikającej z SIWZ, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
7. Wykaz robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich dwóch lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia oraz minimum 2 poświadczenia należytego wykonania;
8. Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
9. Oświadczenie, że w przypadku Oferenta nie zachodzą przesłanki określone w części V pkt 4 niniejszej SIWZ, dające podstawę do wykluczenia Oferenta z postępowania przetargowego;
10. Oświadczenie, że w latach 2021-2022 Oferent uzyskał przychody nie niższe niż 300.000,00 zł.;
11. Oświadczenie, że sytuacja finansowa Oferenta pozwala na realizację zamówienia bez udzielania zaliczki;
12. Oświadczenie, że Oferent w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę na warunkach określonych w niniejszym SIWZ i załączonym projekcie umowy /załącznik nr 3/;
13. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy;
14. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się na miejscu z zakresem zlecanych prac (wizja lokalna). Wizję lokalną miejsc wymiany dźwigów i montażu platformy należy ustalić z Panem Marcinem Jędrosz - tel: 504 475 406.
15. Oświadczenie określające, w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy, Oferent wykona prace będące przedmiotem niniejszej SIWZ. Prosimy o podanie harmonogramu realizacji oddzielnie dla każdego zadania.
16. Oświadczenie, że warunki socjalno - bytowe Oferent zapewni swoim pracownikom we własnym zakresie,
17. Charakterystyki techniczne proponowanych urządzeń.
18. Podanie dokładnego opisu technologii wykonania wymiany dźwigów. 19. Wykonanie wstępnego audytu dostępności z pokazaniem barier do zlikwidowania i urządzeń umożliwiających osiągnięcie celu w postaci poprawy dostępności.
20. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
21. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
22. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
23. Zamawiający wybranemu Oferentowi wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
24. Oświadczenie, że w przypadku obowiązywania dalszych przepisów w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się epidemii koronawirusa, oferenci zobowiązują się do ich bezwzględnego przestrzegania w kontaktach z uczestnikami przetargu , w tym : stosowania indywidualnych środków ochrony osobistej( maseczek lub przyłbic ochronnych, rękawic ), odkażania rąk przy wejściu i opuszczaniu siedziby ogłaszającego przetarg, utrzymywania bezpiecznych odległości podczas posiedzeń komisji przetargowej.

Uwagi:
15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Czyżyny" z siedzibą w Krakowie, os. Dywizjonu 303 1 zwana dalej jako AD.
b) Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem: odo@smczyzyny.pl.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania postepowania przetargowego;
f) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia ewentualnej umowy;
g) Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją;
h) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
i) Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub e-mailowo na adres: odo@smczyzyny.pl.
j) Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie.

Kontakt:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest Kierownik Biura Obsługi Nieruchomości Pani Iwona Ziomek, Kraków os. Dywizjonu 303 paw. nr 1 pokój nr 25, tel. 572-866-580 w godz.1100-1400..

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.