dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa pochodzenia dolomitowego z transportem |
Data zamieszczenia: | 2023-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA WODZISŁAW ul. Krakowska 6 28-330 Wodzisław powiat: jędrzejowski sekretariat@ugwodzislaw.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Wodzisław |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA kruszywa pochodzenia dolomitowego z transportem z kopalni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Wodzisław Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa pochodzenia dolomitowego z transportem z kopalni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Wodzisław w podziale na zadania: Zadanie 1. DOSTAWA kruszywa dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 800 ton. Oferowane i dostarczane kruszywa muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1. 3. Warunki realizacji zamówienia w zakresie dostawy kruszywa: 3.1. Kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej obróbce. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. 3.2. Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny. Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły) i niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np. metale, szkło). 3.3. Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym (co najmniej jednodniowym) zgłoszeniu przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub e-mailem. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kruszywa w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego z zastrzeżeniem, że dzienna dostawa może wynosić do 100 ton. 3.5. Zamawiający wymaga, żeby dostawy realizowane były w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00 - 16:00. 3.6. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. nieprzewidziane opady deszczu) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy. Zmiana zostanie zgłoszona telefonicznie. 3.7. Sposób rozładunku kruszywa: ciągłe - z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka drogi lub punktowe - na hałdę we wskazanym miejscu. 3.8. Rozładunek kruszywa na drodze ma zostać wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo ma być rozsypane z samochodu w ruchu, na odcinkach dróg wskazanych przez pracownika Urzędu lub osobę wskazaną przez Zamawiającego. 3.9. Do wykonania dostawy kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany użyć w zależności od potrzeb: samochodów samowyładowczych o ładowności 10-30 ton oraz samochodów o ładowności 10-20 ton z napędem na dwie osie, posiadającego możliwość rozładunku bocznego i tylnego. 3.10. Z każdą dostawą kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Zamawiającego oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dokumentów dostawy WZ. 3.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia ilości dostarczonego kruszywa. Jeżeli ważenie potwierdzi zgodność dostawy z dokumentem WZ to koszt ważenia pokrywa Zamawiający. Sankcje z tytułu niezgodności są zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy - zał. nr 1 do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa pochodzenia dolomitowego z transportem z kopalni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Wodzisław w podziale na zadania: Zadanie 2. DOSTAWA kruszywa dolomitowego frakcji 0-63 mm w ilości 2300 ton. 2. Oferowane i dostarczane kruszywa muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1. 3. Warunki realizacji zamówienia w zakresie dostawy kruszywa: 3.1. Kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej obróbce. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. 3.2. Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny. Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły) i niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np. metale, szkło). 3.3. Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym (co najmniej jednodniowym) zgłoszeniu przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub e-mailem. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kruszywa w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego z zastrzeżeniem, że dzienna dostawa może wynosić do 100 ton. 3.5. Zamawiający wymaga, żeby dostawy realizowane były w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00 - 16:00. 3.6. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. nieprzewidziane opady deszczu) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy. Zmiana zostanie zgłoszona telefonicznie. 3.7. Sposób rozładunku kruszywa: ciągłe - z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka drogi lub punktowe - na hałdę we wskazanym miejscu. 3.8. Rozładunek kruszywa na drodze ma zostać wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo ma być rozsypane z samochodu w ruchu, na odcinkach dróg wskazanych przez pracownika Urzędu lub osobę wskazaną przez Zamawiającego. 3.9. Do wykonania dostawy kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany użyć w zależności od potrzeb: samochodów samowyładowczych o ładowności 10-30 ton oraz samochodów o ładowności 10-20 ton z napędem na dwie osie, posiadającego możliwość rozładunku bocznego i tylnego. 3.10. Z każdą dostawą kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Zamawiającego oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dokumentów dostawy WZ. 3.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia ilości dostarczonego kruszywa. Jeżeli ważenie potwierdzi zgodność dostawy z dokumentem WZ to koszt ważenia pokrywa Zamawiający. Sankcje z tytułu niezgodności są zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy - zał. nr 1 do SWZ. CPV: 14212000-0, 60100000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00132908, ZP.271.1.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5baa71f7-bf4c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2. Adres strony internetowej prowadzonego postepowania: https://ezamowienia.gov.pl Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (Przeglądaj postępowania/konkursy). 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w ust. 4, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 4, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdz. XII SWZ) odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 9. W przypadku załączników, które są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być one opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-21 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024