lubelskie (Łęczna)
małopolskie (Zakopane)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowej kontroli pięcioletniej budynków mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rawicka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Rawiczu ul .Sucharskiego 15 63-900 Rawicz powiat: rawicki tel.65-546-22-41 biuro@rsmrawicz.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Rawicz |
Wadium: | 500,00 zł |
Nr telefonu: | tel.65-546-22-41 |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Opis przedmiotu zamówienia : wykonanie okresowej kontroli pięcioletniej budynków mieszkalnych wg wykazu stanowiącego załącznik nr 3 do warunków przetargu oraz wykonanie rocznego przeglądu technicznego przeciwpożarowych wyłączników prądu w budynkach wg wykazu stanowiącego załącznik nr 4 do warunków przetargu. ZADANIE I - Kontrola instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania. ZADANIE II ? Kontrola instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz przegląd przeciwpożarowych wyłączników prądu. W ramach tej kontroli należy dokonać badania instalacji elektrycznej, instalacji piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń , oporności izolacji przewodów oraz uziemienia instalacji i aparatów . W budynkach wyposażonych w przeciwpożarowy wyłącznik prądu należy wykonać przegląd techniczny wyłącznika . W zakres każdego zadania wchodzi: - sporządzenie protokołów w formie papierowej i elektronicznej z przeprowadzonej kontroli i przekazanie ich do Zamawiającej, - powtórna kontrola stwierdzonych nieprawidłowości i usterek oraz sporządzenie protokołów jak wyżej - powiadomienia mieszkańców, z trzydniowym wyprzedzeniem, o terminie kontroli poprzez wywieszenie ogłoszenia na klatce schodowej .Termin należy uzgodnić z Zamawiającą. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, w sposób zgodny z wymaganiami prawa, a w szczególności: a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 nr 243 poz. 1623) b) rozporządzenia MSWiA z 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. nr 74 poz.386) c) rozporządzenia MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U. 2010 nr 109, poz. 719) Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania we własnym zakresie wszystkich odpadów budowlanych powstałych w wyniku realizacji zamówienia i złożenia Zamawiającej pisemnego oświadczenia lub wywozu odpadów do miejsca składowania (PSZOK) i dostarczenia Zamawiającej karty przekazania odpadów. Dokument nr: 7/2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2023 r. godz. 11;30 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającej (sekretariat ,pok. 13), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Przetarg nr 7/2023 ", nazwą i adresem oferenta. Ofertę można złożyć dla jednego lub więcej zadań. 9. TERMIN SKŁADANIA i otwarcia ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 28.03.2023 r. do godz. 10;45 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : Preferowany termin realizacji wszystkich zadań do 30.06.2023 r. Wymagania: 4. Warunki udziału w postępowaniu: Podmioty gospodarcze posiadające potencjał techniczny i ludzki do realizacji tego rodzaju prac. 5. Sposób porozumiewania się z oferentami: Uprawnionym do konsultowania się z oferentami jest Pan Mirosław Marczyński lub Pan Marcin Kempa. 6. Wadium: Wadium w wysokości: 500,00 zł dla każdego Zadania płatne na konto Spółdzielni w PKO R-cz nr 15 10203121 0000 6102 0003 9768. Wygrywający otrzymuje zwrot wadium po podpisaniu umowy. Wadium przepada w sytuacji, gdy wygrywający w terminie 30 dni od powiadomienia o wygranym przetargu nie podpisze umowy. Pozostałym oferentom wpłacone przez nich wadium zostanie zwrócone najpóźniej po 3 tygodniach licząc od daty otwarcia oferty. 7. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty otwarcia oferty 8. Oferta powinna zawierać: - nazwę i dane adresowe oferenta - cenę brutto oddzielnie dla każdego zadania oraz budynku - wartość podatku VAT dla każdego zadania oraz budynku - proponowane warunki płatności - akceptację preferowanego terminu realizacji zamówienia lub podanie innego - składniki cenotwórcze roboczogodziny przyjętej do wyceny zadania, które będą podstawą do wyceny ewentualnych robót dodatkowych powstałych w ramach zamówienia Do oferty należy dołączyć : - zaświadczenie z właściwego US o braku zaległości podatkowych - zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z płatnościami - dokument potwierdzający wpis do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty potwierdzające uprawnienia do realizacji tego rodzaju usługi - zaświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od OC w związku z prowadzona działalnością gospodarczą oraz kontynuowanie tego ubezpieczenia w okresie realizacji zadania umownego - informację o zatrudnieniu i środkach technicznych zakładu. - informację o wykonanych pracach w ostatnich latach - inne dokumenty uwiarygodniające Niekompletna oferta oraz brak załączników może skutkować wykluczeniem oferenta z udziału w postępowaniu. Roboty budowlane , na mocy przepisów Kodeksu Cywilnego objęte są 5-letnią rękojmią za wady fizyczne. 10. Kryteria wyboru: O wyborze decyduje cena, wiarygodność i termin realizacji. Zastrzegamy sobie prawo do unieważnienie przetargu bez podania przyczyny, w terminie 30 dni licząc od daty otwarcia ofert. |
© eurobudowa.pl 2004-2024