Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa pomocy dydaktycznych fryzjerskich i kosmetycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa pomocy dydaktycznych fryzjerskich i kosmetycznych

Data zamieszczenia: 2023-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Ułańska 2
99-400 Łowicz
powiat: łowicki
46 837 58 85
adam.kalinowski@zespollowicz.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150125
Województwo: łódzkie
Miasto: Łowicz
Wadium: ---
Nr telefonu: 46 837 58 85
Termin składania ofert: 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA pomocy dydaktycznych fryzjerskich i kosmetycznych
Powstaje w kontekście projektu
RPLD.11.03.01-10-0010/22 - ,,Lepsza praktyka - lepszy start - modernizacja pracowni zawodowych w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu"

Część 1
DOSTAWA: - pomocy fryzjerskich i kosmetycznych - całość

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zapytania jest dostawa:
- pomocy dydaktycznych fryzjerskich,
- pomocy dydaktycznych kosmetycznych
o parametrach technicznych zawartych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
Okres gwarancji
2 lata

CPV: 33700000-7, 33711640-5, 39712200-8, 39712210-1

Dokument nr: 2023-25589-150125

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
łowicki
Gmina
Łowicz
Miejscowość
Łowicz

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności:
1.1. dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające w szczególności z:
a) zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
b) decyzji instytucji publicznych, w tym Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym;
c) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania ofertowego.
1.2. zmiany dotyczące terminu realizacji zadania:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy;
b) w przypadku wystąpienie stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.);
c) w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca;
d) w przypadku przedłużającej się niniejszej procedury ofertowej i wyboru Wykonawcy;
e) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy;
f) w przypadku opóźnień w wypłacie dofinansowania;
g) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej;
h) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w przygotowaniu miejsca dostawy, odbiorze, opóźnienia w podejmowaniu decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu widzenia realizacji zamówienia, opóźnienia w terminowym regulowaniu płatności przez Zamawiającego itp.;
i) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany okresu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia innych przyczyn niż wyżej wymienione, jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty;
j) dopuszczalne będą zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na zgodny wniosek Stron umowy.
1.3. Pozostałe zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
b) zmiana miejsca realizacji zamówienia/dostawy;
c) zmiana warunków i terminów płatności;
d) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiających a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
f) zmiana strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy wstąpi inny podmiot.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedno (1) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawie objętej niniejszym zapytaniem o wartości co najmniej 70 000,00 zł wraz z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodem, o którym mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa ta została wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
oświadczenie
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-13
Data ostatniej zmiany
2023-03-13 15:37:26

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
100% cena

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Adam Kalinowski
tel.: 46 837 58 85
e-mail: adam.kalinowski@zespollowicz.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.