lubelskie (Puławy)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
dolnośląskie (Brzeg Dolny)
podlaskie (Białystok)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA OLEŚNICA ul. 11 Listopada 24 56-400 Oleśnica powiat: oleśnicki Telefon: +48 (71) 314 02 00 urzad@olesnica.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Oleśnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 (71) 31 |
Termin składania ofert: | 2023-03-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie cenowe ,,Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Oleśnica" o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł netto Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1) Świadczenie usług związanych z bieżącą eksploatacją i konserwacją urządzeń i sieci infrastruktury oświetleniowej oświetlenia ulicznego (oprawy sodowe - 680 sztuk, oprawy LED - 788 sztuk oraz oprawy LED wzdłuż Wschodniej Obwodnicy Oleśnicy - 91 sztuk) na terenie gminy Oleśnica w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności obejmujący: wykonywanie oględzin infrastruktury oświetleniowej, b. wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej, c. wymiana niesprawnych źródeł światła. Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany, d. lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii, e. utrzymywanie tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych, f. utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.) g. wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach, h. wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy, i. bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających, j. kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania, regulacja i naprawa zegarów astronomicznych CPA k. odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo - zabezpieczeniowych, l. prowadzenie dokumentacji techniczno - ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt 12, m. utrzymanie opraw w należytej czystości, n. przycinanie gałęzi drzew w przypadku, gdy zasłania ona oprawę - max. 100 słupów / rok 2) Całodobowa ciągła obsługa za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiająca zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia, 24 godz. na dobę. 3) Bezzwłoczne podjęcie działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich, jak: a. kolizja drogowa, w wyniku której uszkodzeniu uległa infrastruktura oświetleniowa, b. stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia, c. niesprawność fragmentów infrastruktury oświetleniowej stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV, d. inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich. 4) Usuwanie niesprawności Urządzeń Oświetleniowych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący: w czasie do 96 godzin od zgłoszenia Zamawiającego, niezależnie, czy okres reakcji nawet częściowo przypada na dni wolne od pracy, w tym święta. 5) Usuwanie na własny koszt usterek infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Wykonawcy, powstałych wskutek kolizji drogowych oraz działań żywiołów. 6) Zawiadamianie Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych w niniejszym SIWZ oraz załącznikach do SIWZ jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 7) Zgłaszanie Zamawiającemu usunięcie niesprawności za pośrednictwem zawiadomienia poprzez pocztę elektroniczną na wskazany adres e-mail z zachowaniem terminu o którym mowa w pkt 4. Dokument nr: BI.7031.2.16.2023 Składanie ofert: Miejsce oraz termin składania ofert 1. Ofertę należy dostarczyć w terminie do 16.03.2023 r. do godz. 10.00 na adres: Urząd Gminy Oleśnica, Ul. 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Oleśnica" Nie dopuszcza się możliwości składania ofert drogą elektroniczną. Oferty, które wpłyną po terminie lub w sposób niewłaściwy nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2023 r. Wymagania: II. Procedura: 1. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią wymogi określone w niniejszym ogłoszeniu, zaakceptują ustalenia oraz złożą ofertę w terminie określonym w ogłoszeniu. 3. Zamówienie udzielane jest na zasadach określonych w zarządzeniu nr 8/21 Wójta Gminy Oleśnica z dnia 27 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień przez Urząd Gminy Oleśnica. 4. Do udzielenia zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.). IV. Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.2) dysponują (na prawach własności, użyczenia, lub wynajmu) na okres obowiązywania umowy podnośnikiem koszowym posiadającym aktualne badania wymagane zgodnie z obowiązującym prawem V. Opis sposobu obliczenia ceny oferty Cenę ofertową należy podać jako miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty towarzyszące realizacji przedmiotu zamówienia. Do ceny ofertowej należy dodać podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami. VII. Ocena ofert Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. IX. Dokumenty i oświadczenia wymagane przez zamawiającego Na ofertę składaną w terminie, o którym mowa w pkt. VIII, składają się: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia 2. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia X. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym drogą elektroniczną. Z wybranym Oferentem zostanie zawarta umowa według istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo niedokonania wyboru żadnej ze złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn. Uwagi: XI. Klauzula informacyjna (RODO) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Oleśnica, adres ul. Listopada 24, 56-400 Oleśnica tel. (71) 314 02 00, 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@olesnica.wroc.pl, 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P., 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela: Karolina Morawińska , Tel.: 71 314 02 13. |
© eurobudowa.pl 2004-2023