śląskie (Dąbrowa Górnicza)
dolnośląskie (Brzeg Dolny)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac geodezyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Gromnik ul. Witosa 2 33-180 Gromnik powiat: tarnowski Tel.: 14 65 14 202, 14 65 14 238, 14 65 14 250, fax: 14 65 14 095 anna.slowecka@gromnik.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gromnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 14 65 14 202, |
Termin składania ofert: | 2023-03-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia - usługi pn.: ,, Wykonanie prac geodezyjnych na terenie Gminy Gromnik etap I" 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac geodezyjnych na terenie Gminy Gromnik zgodnie z wykazem określonym w punkcie 2. 2. Zamówienie zostało podzielone na 16 części: Numer części Nazwa zadania 1. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 81/3,1136/4,1136/10 Brzozowa 2. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 331/1,330/10,338/2 Rzepiennik Marciszewski 3. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 725/2, 729/4, 730/2, 727/1, 728/8, 728/9, 921/2, 941/3,923/2,941/2 Brzozowa 4. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 196/4, 373/4,373/6,371/4, 397/8, 397/10, 397/5, 402/6,426/3, 402/3,403/1,426/1 Brzozowa 5. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 520/1 Brzozowa 6. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 41/2 Golanka 7. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 463/1,307/15,306/1,307/12,302/2,303/3,298/7 Chojnik 8. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 76/4 Chojnik 9. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 639/2, 688/3, 640/2,689/3, 689/2, 688/2, 614/2, 644/2, 638/2, 685/4, 685/6 Chojnik 10. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 659/1, 660/6, 660/8 Gromnik 11. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 1188/19,1188/16 Gromnik 12. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 4/1, 8/2 Gromnik 13. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 1198/2 Siemiechów 14. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 240/2, 240/3, Brzozowa 15. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 376/2,1639/2,1642/2 Siemiechów 16. Zmiana na użytek ,,dr" dz. nr 141/12, Golanka Składanie ofert: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 marca 2023r.. do godz. 11:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres Urząd Gminy Gromnik, Ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik lub drogą elektroniczną na adres e-mail: anna.slowecka@gromnik.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 31 maja 2023r. Wymagania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać na jedną, kilka, kilkanaście lub wszystkie 16 z 16 wydzielonych części zamówienia. Uwaga! Wykonawca odrębnie dla każdej części zamówienia określa planowany termin wykonania usługi, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż ten określony w punkcie II Zapytania ofertowego. III. Warunki płatności: Przelew - 14 dni od daty potwierdzającej dostarczenie prawidłowo wystawionej FV. IV. Sposób przygotowania oferty: a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ,,OFERTA", b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną, c) zaoferowana cena jest niezmienna w okresie obowiązywania umowy, d) przy kalkulacji kosztów należy w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) podać cenę ryczałtową za kompleksowe wykonanie usługi biorąc pod uwagę zapisy pkt. I (Opis przedmiotu zamówienia). e) kopertę należy zaadresować następująco: Zapytanie ofertowe - Wykonanie prac geodezyjnych na terenie Gminy Gromnik etap I h) Zamawiający do porównania ofert przyjmie cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ujętego w danej części Zapytania ofertowego - z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić z tytułu realizacji zamówienia. (Kryterium: cena - 100%). i) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. V. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zakończenia postępowania (lub jego części) bez wyboru żadnej oferty, b) odwołania postępowania (lub jego części) do momentu złożenia ofert, c) unieważnienia postępowania (lub jego części), jeśli: - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania, - postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu. 2. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. Kontakt: osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Pani Anna Slowecka - Kierownik Referatu Infrastruktury Komunalnej. |
© eurobudowa.pl 2004-2023