mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Płock)
wielkopolskie (Rawicz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług w zakresie optymalizacji kosztów zakupu gazu ziemnego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
AQUANET S.A Ul. Dolna Wilda 126 61-492 Poznań powiat: Poznań kom.: 603399084 tomasz.kusztelski@aquanet.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | kom.: 603399084 |
Termin składania ofert: | 2023-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Oferta współpracy na świadczenie usług w zakresie optymalizacji kosztów zakupu gazu ziemnego. 4. Opis przedmiotu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i przesyłanie informacji rynkowych dla gazu ziemnego w formie Raportu energetycznego- 1 raz na 2 tygodnie wraz z wideokonferencją i omówieniem danych zawartych w Raporcie - 30 min 4.2 Przygotowywanie symulacji cenowych dla poszczególnych transz zakupu paliwa gazowego na podstawie danych kontraktowych zawartych w umowie z Wykonawcą - 1 razy w tygodniu; 4.3 Świadczenie usług doradczych w zakresie optymalizacji kosztów dystrybucji gazu ziemnego. Okres obowiązywania od 01.04.2023 - 31.03.2024 Otwarcie ofert: - oferta zostanie otwarte komisyjnie w dniu 17.03.2023r. o godz. 09.31 przy udziale minimum 2 pracowników AQUANET SA, Składanie ofert: - Oferty należy złożyć w formie elektronicznej pod rygorem nieważności przesyłając na poniższe adresy e-mail tomasz.kusztelski@aquanet.pl, krzysztof.wagner@aquanet.pl, do dnia 17.03.2023 r. do godz. 09:00, - maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 60 MB. Dopuszczalny - hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na poniższe adresy e-mail: tomasz.kusztelski@aquanet.pl, krzysztof.wagner@aquanet.pl, do dnia 17.03.2023r. do godz. 09:30 - tytuł wiadomości: Hasło do oferty firmy: (nazwa firmy)...................... - ,,Oferta współpracy na świadczenie usług w zakresie optymalizacji kosztów zakupu gazu ziemnego." Miejsce i termin realizacji: 5. Warunki realizacji zadania. Oczekiwany termin realizacji do 31.03.2024 zgodnie z okresem obowiązywania. Wymagania: 2. Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia 2.1. Regulamin udzielania zamówień sektorowych przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych - dalej ,,Regulamin" 2.2. Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu) 3. Negocjacje 3.1. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych dla przedstawionej oferty. Cena zaoferowana po negocjacjach nie może być wyższa od zaproponowanej w pierwotnie złożonej ofercie. 3.2. Negocjacje mogą być prowadzone zdalnie. Szczegóły organizacyjne negocjacji - data, godzin, link do konferencji zostaną podane w zaproszeniu. 3.3. Wynik przeprowadzonych negocjacji cenowych zostanie zapisany w postaci protokołu. 6.Warunki płatności Zapłata Wynagrodzenia przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej, tj. zgodnie z obowiązującymi przepisami i zapisami w zleceniu/umowie, faktury VAT, w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury VAT Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Na każdej fakturze Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer zlecenia/umowy w związku z realizacją którego faktura została wystawiona. W przypadku braku wskazanego numeru zlecenia/umowy faktura zostanie odesłana do Wykonawcy jako wystawiona nieprawidłowo, a brak zapłaty w takiej sytuacji nie będzie traktowany jako zwłoka Zamawiającego w zapłacie. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. AQUANET SA oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. 7. Sposób składania ofert i zawartość oferty 7.1 AQUANET S.A. informuje, że niniejsze postępowanie będzie odbywała się w sposób zdalny, za pomocą dostępnych środków teleinformatycznych mi.in. tele i video konferencji, natomiast złożenie oferty będzie odbywało się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7.2 Zawartość oferty: - dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu w obrocie gospodarczym: o KRS dla spółek handlowych (aktualny wydruk z rejestru) o CEiDG - dla osób fizycznych, spółek osobowych (aktualny wydruk z rejestru) - dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu w systemie podatkowym: o VAT - dla podatników krajowych (aktualny wydruk z rejestru) - potwierdzenie warunków wykonania zadania przedstawionych w zapytaniu ofertowym, - termin ważności oferty (nie krótszy niż 1 miesiące), - wartość netto oferty, - termin i sposób zapłaty (potwierdzenie warunków płatności z zapytania), - wszystkie w/w dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (np. 7z), który następnie należy zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego, - przez podpisanie oferty Zamawiający rozumie skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (formularza oferty), który tym samym stanie się podpisanym dokumentem elektronicznym i będzie wiążący dla Wykonawcy. Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie skanu podpisanego przez upoważnioną osobę. - tytuł wiadomości: Oferta firmy: (nazwa firmy)...................... - ,,Oferta współpracy na świadczenie usług w zakresie optymalizacji kosztów zakupu gazu ziemnego." - oferta złożona po terminie składania ofert nie będą rozpatrywana. 8.Kryterium oceny oferty Cena 100% przy zachowaniu wszystkich warunków opisanych w zapytaniu ofertowym. 9. Podstawy do unieważnienia postępowanie -Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. -Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. -Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Kontakt: - w przypadku dodatkowych wyjaśnień prosimy o kontakt z AQUANET S.A. Dział Automatyki i Energetyki: Kierownik Działu ZAE Tomasz Kusztelski kom.: 603399084, e-mail: tomasz.kusztelski@aquanet.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023