Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Oczyszczanie dróg gminnych i placów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Oczyszczanie dróg gminnych i placów

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Środa Śląska
Plac Wolności 5
55-300 Środa Śląska
powiat: średzki (śląski)
um@srodaslaska.pl
https://srodaslaska.logintrade.net/
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Środa Śląska
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie gminy Środa Śląska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2024 r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy dla Części 1
Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZĘŚCI 1 a) składa się:
1. Oczyszczanie chodników, placów i parkingów, które polega na:
o ręcznym lub mechanicznym usunięciu zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) z całej powierzchni chodników (wraz z nawierzchnią dojść dla pieszych) parkingów i placów,
o ręcznym oczyszczaniu chodników, parkingów, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki. Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc lub oczyszczenia za pomocą odkurzacza,
o ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
o mechanicznym, ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy z całej powierzchni chodników, placów i parkingów (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
o pieleniu, przycinaniu trawy i odrostów drzew rosnących w obrębie w chodników
o usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastik, odchody, piasek itp.) za pomocą odkurzacza
2. Oczyszczanie jezdni, które polega na:
o usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) z całej szerokości pasa jezdni łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz z zatokami autobusowymi, parkingowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami,
o ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
o ręcznym oczyszczaniu ulic, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc lub oczyszczenia za pomocą odkurzacza,
o usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastik, odchody, piasek itp.) za pomocą odkurzacza
3. Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników, placów, parkingów oraz jezdni odbywać się będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem (załączniki Nr 1-4).
4. Oczyszczanie mechaniczne i ręczne jezdni, chodników, placów oraz parkingów zgodnie z załącznikami Nr 1-4 winno zakończyć się do godz. 16:00.
5. Pełnienie dyżuru sprzątania miasta w obrębie ulic oczyszczanych zgodnie z załącznikami Nr 1-4, w godz. 8.00 do 16:00 polegającym na zbieraniu luzu śmieciowego (liście, woreczki, śmieci, pety, psie odchody, szkło, puszki, butelki plastikowe itp.).
6. Opróżnianie koszy ulicznych winno się odbywać stale od poniedziałku do piątku, tak aby nie dopuścić do ich przepełnienia nieczystościami, w okresie od kwietnia do września - od godz. 6:00 do 20:00, od października do marca od 6:00 do 16:00. Wykaz aktualnych koszy znajduję się w załączniku nr 1 tabela 3a i 3b, zał.2 tabela 3a i 3b, zał. 3 tabela 3a i 3b, zał. 4 tabela 2a i 2b.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało co najmniej dwukrotnie w miesiącu oczyszczenie daszków koszy ulicznych na mokro (użycie środka dezynfekującego).
7. Zamawiający dopuszcza użycie dmuchawy wyłącznie z jednoczesnym użyciem innego sprzętu - zamiatarki, nie wcześniej niż od godz. 6:00. Wykonawca zobowiązany jest do użycia dmuchawy, w taki sposób, aby zanieczyszczenia nie zostały zamiatane pod zieleń miejską (krzaki, drzewa, żywopłoty itd.) oraz w sposób zapobiegający zanieczyszczeniom przyległych nieruchomości i parkujących samochodów.
8. Usuwanie zanieczyszczeń powstałych na wskutek zdarzenia drogowego w terminie 2 godz. od zgłoszenia przekazanego drogą elektroniczną na adres e-mailowy Wykonawcy.
Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZEŚCI 1 b) składa się:
1. Pełnienie dyżuru sprzątania miasta w obrębie ulic oczyszczanych zgodnie z załącznikiem Nr 6 w soboty i niedziele oraz dni świąteczne w godz. od 6:00 do 16:00 polegającym na zbieraniu luzu śmieciowego (liście, woreczki, śmieci, pety, psie odchody, szkło, puszki, butelki plastikowe itp.) i zamiataniu zanieczyszczeń przy krawężnikach z wykorzystaniem tzw. "mioteł", również w okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg.
2. Opróżnianie koszy ulicznych w soboty, niedziele i dni świąteczne winno się odbywać stale, tak aby nie dopuścić do ich przepełnienia nieczystościami, w okresie od kwietnia do września - od godz. 6:00 do 20:00, w okresie od września do marca - od godz. 6:00 do 16:00. Wykaz aktualnych koszy znajduję się w załączniku nr 1 tabela 3a i 3b, zał.2 tabela 3a i 3b, zał. 3 tabela 3a i 3b, zał. 4 tabela 2a i 2b.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uporządkowanie terenu wokół koszy na Kajakach oraz w parkach Miejskich (Park 1,2,3 i przy Ul. Kolejowej) w promieniu 5 m - załącznik nr 1 tabela 3a i 3b.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia w okresie umownym ilości koszy ulicznych w obrębie miasta Środa Śląska, co nie będzie miało wpływu na wartość wynagrodzenia Wykonawcy za obsługę i bieżące utrzymanie czystości.
4. Zamawiający wymaga, aby odkurzacz był wykorzystywany do usługi sprzątania od poniedziałku do soboty z wyłączeniem niedziel i świąt.
Zakres rzeczowy dla Części 2
Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZĘŚCI 2 składa się:
1. Oczyszczanie chodników, placów i parkingów oraz jezdni, które polega na:
III. usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) z całej powierzchni chodników (wraz z nawierzchnią dojść dla pieszych) parkingów i placów,
IV. ręcznym oczyszczaniu chodników, parkingów, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc lub oczyszczania z użyciem odkurzacza,
V. ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
VI. mechanicznym, ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy z całej powierzchni chodników, placów i parkingów (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
VII. pieleniu, przycinaniu trawy i odrostów drzew rosnących w obrębie chodników.
2. Oczyszczanie jezdni, które polega na:
usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) z całej szerokości pasa jezdni łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz z zatokami autobusowymi, parkingowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami,
ręcznym, lub chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
ręcznym oczyszczaniu jezdni, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc lub oczyszczenia z użyciem odkurzacza.
3. Oczyszczanie chodników, placów oraz jezdni (na zlecenie) odbywać się będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem (załącznik Nr 5).
4. Usuwanie ,,dzikich wysypisk" wraz z zagospodarowaniem odpadów zlokalizowanych na terenie gminy Środa Śląska (załącznik nr 7).
5. Zlecenie opróżnienia kosza odbywać się będzie w trybie interwencyjnym , tj. w ciągu 3 godzin od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego zgodnie z §3 ust. 5 niniejszej umowy.
6. Suma odcinków na jednym zleceniu będzie wynosiła co najmniej 2 km na terenie wiejskim oraz co najmniej 1 km na terenie miejskim.
Rozliczenie za wykonanie usługi odbywać się będzie według stawki ceny jednostkowej netto przyjętej na przetargu , oferta winna zawierać ceny jednostkowe, to jest :
Za sprzątanie na zlecenie wynosi :
Ręczne chodników cena za 1 m2 ................................. .zł
Mechaniczne jezdni cena za 1 mb ................................. .zł
Ręczne placów cena z 1 m2 ................................. .zł
Opróżnianie kosza na śmieci jednorazowe opróżnienie 1 szt. Kosza ..............................zł
Za porządkowanie tzw. dzikich wysypisk wraz z zagospodarowaniem odpadów, cena 1 m3 wynosi ...................zł
Przy czym, sprzątanie 1 mb jezdni obejmuje uprzątnięcie zanieczyszczeń przy obu (lewostronnym i prawostronnym) krawężnikach.
Wymagania w zakresie zatrudnienia do Części 2
1. Zatrudnienie, określonej w warunkach udziału w postępowaniu 4 osób na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy co najmniej 1 etatu.
2.Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Rodzaj czynności: obsługa sprzętu mechanicznego (kierowca), osoby dokonujące oczyszczanie chodników, placów i parkingów.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia:
a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który będzie stanowił załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu;
b) oświadczenie osób, o których mowa pkt 4.a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zamówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu;
c) poświadczona za zgodność z oryginałem kopia umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
d) inne dokumenty - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia uprawniony będzie do kontroli oraz żądania od Wykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.a) . Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym, dowodów zatrudnienia osób, w szczególności : potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych dokumentów określonych przez Zamawiającego.
6. Sankcje z tytułu niepełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia (nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 4 oraz 5 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez Wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia) :
a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów , o których mowa w pkt.4 i 5 - Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1 000 zł.
b) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej liczby osób wskazanej w warunkach udziału w postępowaniu - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowna w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
c) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia , o którym mowa w pkt.4.b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt
7. Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 20% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
8. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przez upływem okresu określonego w pkt. 2 Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt. od 1 do 6.
Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Oczyszczanie dróg, placów oraz chodników nie powinno utrudniać osobom niepełnosprawnym swobodnego poruszania się. Ponadto czynności te powinny bez wyjątku obejmować oczyszczanie podjazdów oraz miejsc parkingowych, przeznaczonych dla tychże osób, w przypadku gdy znajdują się one w obrębie oczyszczanej powierzchni placu bądź jezdni.
Dodatkowe wymagania
1. W przypadku awarii zamiatarki Zamawiający zastrzega sobie pomniejszenie o kwotę wynikającą z załącznika do umowy.
2. Zamawiający wymaga, aby usługa mechaniczna była wykonana sprzętem, który jest wskazany w warunkach udziału lub sprzętem nie gorszym.
3. Zamawiający zastrzega sobie, aby sprzątanie ręczne przy użyciu kubła i miotły odbywało się jednocześnie w parze z odkurzaczem w dni określone w załączniku nr 2 do umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie, aby podczas sprzątania ręcznego nie wdmuchiwać zalegającego luzu śmieciowego pod zaparkowane samochody w strefie przy krawężnikowej w ciągach drogowych.
Zakres rzeczowy dla CZĘŚCI 3
Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZĘŚCI 3 składa się:
1. Oczyszczanie przy krawężnikowych pasów jezdni (do 25 cm), chodników, placów i parkingów, które polega na:
III. usuwaniu zanieczyszczeń w postaci drobnego luzu śmieciowego za pomocą odkurzacza na zlecenie
2. Oczyszczanie za pomocą odkurzacza na zlecenie powinno odbywać się w godz. od 11:00 do 12:00 od poniedziałku do piątku.
3. Oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów odbywać się będzie zgodnie z załącznikiem Nr 8.
4. Zamawiający zobowiązuje się do wystawiania zleceń na mechaniczne oczyszczanie przy krawężnikowych pasów jezdni o długości nie mniejszej niż:
a) 2 km na terenach wiejskich,
b) 1 km na terenach miejskich.
Rozliczenie za wykonanie usługi odbywać się będzie według stawki ceny 1 maszynogodz. przyjętej w przetargu, oferta winna zawierać cenę jednostkową, to jest:
1) Cena za 1 maszynogodzinę wynosi:................. zł netto ..................... zł brutto
Wymagania w zakresie zatrudnienia do Części 3
1. Zatrudnienie, określonej w warunkach udziału w postępowaniu 1 osoby na podstawie umowy o pracę.
2. Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Rodzaj czynności: obsługa odkurzacza osoby dokonującej oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia:
a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który będzie stanowił załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu;
b) oświadczenie osoby, o których mowa pkt 4.a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zamówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia uprawniony będzie do kontroli oraz żądania od Wykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.a) . Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym, dowodów zatrudnienia osób, w szczególności : potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych dokumentów określonych przez Zamawiającego.
6. Sankcje z tytułu niepełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia (nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 4 oraz 5 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez Wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia) :
a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów , o których mowa w pkt.4 i 5 - Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu kare w wysokości 1 000 zł.
b) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej liczby osób wskazanej w warunkach udziału w postępowaniu - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowna w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
c) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia , o którym mowa w pkt.4.b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt
7. Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowna w wysokości 20% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
8. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przez upływem okresu określonego w pkt. 2 Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt. od 1 do 6.
Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Oczyszczanie dróg, placów oraz chodników nie powinno utrudniać osobom niepełnosprawnym swobodnego poruszania się. Ponadto czynności te powinny bez wyjątku obejmować oczyszczanie podjazdów oraz miejsc parkingowych, przeznaczonych dla tychże osób, w przypadku gdy znajdują się one w obrębie oczyszczanej powierzchni placu bądź jezdni.

CPV: 90610000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00137772, WZP 271.8-16/23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-23 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://srodaslaska.logintrade.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Środa Śląska: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
o Google Chrome 31
o Mozilla Firefox 26
o Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
o dostęp do sieci Internet
o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
o włączona obsługa JavaScript
o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
o zainstalowany Acrobat Reader
o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
a) dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
b) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
c) dla Windows 8: Internet Explorer 11
d) dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
II. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
III. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę ,,Złóż ofertę". W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://srodaslaska.logintrade.net/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-23 10:00
Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.