Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
776z dziś
6975z ostatnich 7 dni
27343z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa asortymentu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa asortymentu

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA OGRODZIENIEC
PLAC WOLNOŚCI 25
42-440 OGRODZIENIEC
powiat: zawierciański
tel. (32) 67-09-713
oferty@ogrodzieniec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: OGRODZIENIEC
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (32) 67-09-713
Termin składania ofert: 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA asortymentu w ramach zadania ,, Serce kultury na Jurze - strefa kulturalno-edukacyjna na Zamku w Ogrodzieńcu ".
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. DOSTAWA asortymentu jak niżej:
Część nr 1:
NAMIOTY:
łącznie 6 szt. namiotów o konstrukcji aluminiowej (dach i konstrukcja + 3 ściany pełne, bez okien + 1 ściana z drzwiami), kolor namiotów: czarny, w tym:
- 2 szt. o wymiarach 5x5m; 2 szt. o wymiarach 6x6m; 2szt. o wymiarach 4x8m Specyfikacja namiotu:
- noga zewnętrzna sześcian - min. 50 mm (grubość ścianki 2 mm)
- wkład nogi sześcian - min. 43 mm (grubość ścianki 2 mm)
- profil w dachu (szabla) min. 17 x 35 (grubość ścianki 2 mm)
- poszycie: podwójnie powlekany poliester min. 230g/m2
- wysokość ściany bocznej od 1,8 m do 2,1 m
- wysokość w szczycie od 3,2 m do 4,1 m.
Gwarancja i rękojmia : 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
Część nr 2:
1) PARASOLE
6 szt. kwadratowych parasoli reklamowych o konstrukcji aluminiowej z nogą centralną, wymiary: 3,5 x 3,5 m, wys. 280-300 cm; z nadrukiem o wymiarach 50-60 cm z dwóch stron parasola - grafika do uzgodnienia w późniejszym terminie; kolor parasoli: czarny. Mocowanie parasoli: konstrukcja musi być obciążona betonowymi płytami.
2) STOLIKI OGRODOWE
12 szt. stolików ogrodowych, wykonanych z metalu/polipropylenu - materiału odpornego na zmienne warunki atmosferyczne, w tym:
- 6 szt. stolików okrągłych o wymiarach: średnica 60-70 cm, wysokość 40-45 cm - z możliwością regulacji do +/- 75cm,
- 6 szt. stolików kwadratowych o wymiarach: 70/70 cm - 75/75 cm, wysokość 70-80 cm kolor: antracyt
Zamawiający wyklucza możliwość dostawy mebli ogrodowych wykonanych z plastiku.
3) KRZESŁA OGRODOWE
24 szt. sztaplowanych krzeseł ogrodowych z oparciem, wykonanych z polipropylenu - materiału odpornego na zmienne warunki atmosferyczne, posiadających podpórki pod łokcie; kolor: antracyt; wymiary:
szer. siedziska: 60-70 cm
wys. siedziska od podłogi: 45-50 cm
Zamawiający wyklucza możliwość dostawy mebli ogrodowych wykonanych z plastiku.
4) LEŻAKI REKLAMOWE
28 szt. leżaków reklamowych z nadrukiem o wymiarach 20-30 cm - grafika do uzgodnienia w późniejszym terminie, kolor: czarny.
- konstrukcja wykonana z drewna,
- z regulowaną wysokością oparcia oraz chwytakami zabezpieczającymi leżak przed samowolnym złożeniem się,
- poszycie wykonane z tkaniny poliestrowej, wymiary:
szer. 55-60 cm dł. 85-100 cm wys. 70-90 cm
Maksymalne obciążenie leżaka: 110 kg;
5) PUFY REKLAMOWE Z NADRUKIEM
8 szt. puf reklamowych z nadrukiem o wymiarach 30-40 cm w dolnej części pufy - grafika do
uzgodnienia w późniejszym terminie; kolor: czarny
wykonanych z tkaniny poliestrowej; wypełnione granulatem;
wymiary:
wys. 95 - 100 cm,
średnica 100 cm
6) OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE
20 szt. ozdobnych lamp ogrodowych w kształcie kuli; kolor: biały
Wymiary:
średnica 80 cm
wysokość 70 cm
7) GAZOWE OGRZEWACZE
6 szt. gazowych ogrzewaczy tarasowych z regulowaną intensywnością płomienia,
wykonanych z materiałów odpornych na rdzę oraz zmienne warunki atmosferyczne; kolor:
czarny lub srebrny.
Specyfikacja techniczna:
maksymalna moc w przedziale 5-10 kW
wys. 1,5m - l,7m;
DOSTAWA gazowych ogrzewaczy wraz z kompletem elementów niezbędnych do prawidłowego działania urządzenia oraz z butlami gazowymi.
8) CAŁOROCZNE DONICE TARASOWE
8 szt. całorocznych donic tarasowych wykonanych z polietylenu lub polipropylenu, odpornych
na zmienne warunki atmosferyczne. Kolor: antracyt.
Wymiary:
dł. 90-100 cm
szer. 35-45 cm
wys. 35-45 cm
Gwarancja i rękojmia na cały asortyment: 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego.

Dokument nr: ZP.271.1.45.2023

Składanie ofert:
1. Oferty na formularzu ofertowym dołączonym do Zaproszenia należy składać do dnia 21.03.2023 r. do godz. 10:00 w formie:
a) elektronicznej (w formie skanów) na e-mail: oferty@ogrodzieniec.pl

LUB
b) papierowej na adres: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, (Kancelaria, parter Urzędu) - decyduje data i godz. wpływu
do Urzędu.

Miejsce i termin realizacji:
2. Miejsce dostawy: siedziba spółki: ,,Zamek" sp. z o.o. 42-440 Ogrodzieniec, Ul. Kościuszki 66.

Wymagania:
II. Kryteria i termin wykonania
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena ofertowa - 100% dla każdej części.
2. Cenę oferty należy podać łącznie z należnym podatkiem VAT - cena brutto, wraz ze wskazaniem stawki (procentowej) podatku VAT, zgodnie z podziałem na formularzu ofertowym.
3. W celu zachowania porównywalności ofert Zamawiający będzie przeliczał wartości w następujący sposób: cena jednostkowa netto + VAT = cena jednostkowa brutto x ilość = razem brutto.
4. Jako cenę oferty Zamawiający przyjmie podsumowanie kolumny ,,razem brutto". 2. Termin wykonania zamówienia: do dwóch miesięcy od daty podpisania umowy.
III. Warunki udziału w konkursie.
Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w konkursie.
Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisać nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą i adresem Zamawiającego, a także napisem : Dostawa namiotów, parasoli i leżaków reklamowych, krzeseł, puf, stolików, ogrzewaczy gazowych, oświetlenia zewnętrznego i donic.
1.1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w inne miejsce.
2. Zawartość oferty:
a) formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do Zaproszenia;
b) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj ącego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego - o ile dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku przesyłania dokumentów e-mailem, Zamawiający dopuszcza skan pełnomocnictwa;
c) do oferty należy dołączyć szczegółowy opis techniczny (kartę katalogową) oraz dokumentację fotograficzną oferowanego (wycenionego w ofercie) asortymentu lub inne dokumenty pozwalające na stwierdzenie że oferowany (wyceniony w ofercie) produkt spełnia oczekiwania zamawiającego.
3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,
wymaga to jednak złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia Wykonawcy.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert z udziałem Wykonawców.
V. Omyłki, wyjaśnienia oraz uzupełnienia oferty:
1. Zamawiający poprawi w ofercie: omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
2. Za omyłkę rachunkową Zamawiający uzna:
a) wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach;
b) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VI. Podstawy odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) która została złożona niezgodnie z procedurą określoną przez Zamawiającego;
2) jeżeli jej treść nie odpowiada treści określonym w OPZ czy innych dokumentach zamówienia;
3) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) jeżeli zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny;
5) nieważną na podstawie odrębnych przepisów.
VII. Inne postanowienia.
1. Zamawiający zleci wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę w miarę posiadanych środków finansowych.
2. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3. Warunki płatności:
a) płatność zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAT znajdujący się w bazie podatników VAT na tzw. ,,białej liście", po wykonaniu dostaw, w terminie do 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT;
b) Adresatem i Odbiorcą faktur jest Gmina Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec;
c) datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego;
d) Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatność za fakturę z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w oparciu o art. 108 a ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
e) Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany na fakturze jest rachunkiem, dla którego zgodnie z Rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sieipnia 1997 r. -Prawo Bankowe, prowadzony jest rachunek VAT;
f) w przypadku wskazania na fakturze rachunku bankowego nieujawnionego w wykazie podatników VAT, Zamawiający uprawniony będzie do dokonania płatności na inny rachunek bankowy ujawniony w wykazie podatników VAT lub zapłaty na rachunek bankowy podany na fakturze z jednoczesnym powiadomieniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego.
VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty / Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Zamawiający przekaże informację o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkim uczestnikom niniejszego postępowania, którzy złożyli oferty.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, nie przyjmie zlecenia do realizacji, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
3. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) na podstawie innych przyczyn, istotnych dla Zamawiającego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.