małopolskie (Kraków)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
pomorskie (Malbork)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
lubelskie (Puławy)
wielkopolskie (Kalisz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów ul. Kochanowskiego 2a 60-844 Poznań powiat: Poznań https://platformazakupowa.pl/transakcja/743462 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 1 Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR KWP w Poznaniu ul. Kochanowskiego 2a 60-844, Poznan (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 743462 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/743462 Składania : 27-03-2023 08:00:00 Otwarcia : 27-03-2023 08:05:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usług w zakresie przeglądu, konserwacji i serwisu zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu Adresy jednostek: Zarząd CBŚP w Poznaniu- ul. Kochanowskiego 3, 60-846 Poznań CBŚP w Poznaniu- ul. Taborowa 22, 60-790 Poznań Termin realizacji wykonania usługi wynosi 12 miesięcy od podpisania zlecenia. w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych. Konserwację należy wykonać z częstotliwością wymaganą obowiązującymi przepisami w niżej wskazanym zakresie: System sygnalizacji alarmu pożarowego (SSP) wraz z automatyką pożaru(SAP) System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) System Kontroli dostępu (SKD) System monitoringu wizyjnego obiektu (CCTV IP) System zarządzania i integracji wszystkich systemów (SEE TEC) W ramach konserwacji systemu kontroli dostępu proszę również o ujęcie konserwacji samozamykaczy oraz zamków w poszczególnych drzwiach współpracujących z systemem. W razie awarii systemu lub wykrycia usterki czy nieprawidłowości przyjazd do Zarządu w Poznaniu CBŚP oraz Sekcji XI Zarządu I CBŚP wymagany jest w ciągu 10 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby i usunięcia usterki (możliwe wydłużenie czasu przyjazdu w przypadku, jeśli upływ wyznaczonego czasu nastąpił w godzinach 22.00-6.00). Materiały zużyte do naprawy w przypadku awarii zostaną rozliczone osobną fakturą. Przeglądy okresowe nie obejmują interwencji serwisowych wynikających z awarii. Wszelkie naprawy są płatne po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem zakresu naprawy oraz akceptacji przez niego kosztów, natomiast wszelkie czynności serwisowe są bezpłatne. Wymagane dokumenty składane razem z ofertą Przedstawienie dotychczas wykonywanych prac w obszarze konserwacji systemów: SSP, SAP, SWiN, SKD, CCTV IP, SEE TEC - co najmniej 2 usługi dla każdego z wymienionych systemów. Dane należy przedstawić w formie wykazu, który winien zawierać informacje dotyczące podmiotu na rzecz, którego została wymieniona usługa, czas, rodzaj i system. Wymagania Zamawiającego: Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od podpisania zlecenia w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy. Płatność - przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu. Do zamówienia nie ma zastosowanie art.2 ust.1 pkt1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów ul. Kochanowskiego 2a 60-844 Poznań Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024