śląskie (GLIWICE)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbiórka komórek oraz budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-05-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Siemianicach Śląskich ul. Komuny Paryskiej 4b 41-100 Siemianowice Śląskie powiat: Siemianowice Śląskie tel. 32 766-00-00 zamowieniapubliczne@mpgkim.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Siemianowice Śląskie |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | tel. 32 766-00-00 |
Termin składania ofert: | 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Przedmiot zamówienia Rozbiórka komórek oraz budynków. Tryb zamówienia publicznego: Zapytanie ofertowe Prowadzący Postępowanie informuje iż niniejsze zamówienie nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) i jest prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza 130 tyś. PLN II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka komórek oraz budynków. ( Śmiłowskiego 39 w Siemianowicach Śląskich) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Przedmiar (Dodatek nr 3 do ZO) - STWIORB (Dodatek nr 4 do ZO) Prowadzący postępowanie zaleca zapoznanie się z przedmiotem zamówienia. CPV: 45111300-1 Dokument nr: ZO-MPGKiM/12/V/2023 Otwarcie ofert: ? Otwarcie ofert nastąpi w biurze nr 14 Działu Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Siemianowicach Śląskich przy Ul. Komuny Paryskiej 4b w dniu 25.05.2023r. o godz. 9:00 Składanie ofert: VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert ? Ofertę należy złożyć w biurze nr 14 Działu Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Komuny Paryskiej 4B w Siemianowicach Śl. do dnia 25 .05.2023r. do godz. 8:30 . Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Wymagania: IV Wykaz dokumentów jakie powinni dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą 1. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawców warunków Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą: a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na rozbiórce obiektu budowlanego o wartości wynoszącej co najmniej 10.000,00 zł brutto każda. b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami: - Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 2 Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65). c) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 zł d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, V. Informacje o sposobie porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z Wykonawcami oraz przekazywania dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami Ustala się sposób porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z wykonawcami: ? pisemnie adres MPGKiM 41-100 Siemianowice Śląskie, ul Komuny Paryskiej 4B ? drogą elektroniczną Adres poczty elektronicznej Prowadzącego postępowanie: zamowieniapubliczne@mpgkim.com.pl Strona internetowa: www.mpgkim.com.pl 2. Jeżeli Prowadzący postępowanie lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczna, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Prowadzący postępowanie domniema, iż pismo wysłane przez Prowadzącego postępowanie na e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Prowadzącego postępowanie do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w pkt. 2 oświadczy, iż wiadomości nie otrzymał. VI. Wymagania dotyczące wadium Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium. VII. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymaganiami zaproszenia do złożenia ofert. 2. Wykonawca nie może zmieniać treści formularzy, które stanowią załączniki do zaproszenia do złożenia oferty 3. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego Dodatek nr 1 do ZO. Of erta musi zawierać kosztorysy ofertowe uproszczo - ne wraz z zestawieniem cen materiałów i sprzętów oraz stroną tytułową zawierającą stawkę roboczogodziny i składniki cenotwórcze sporządzone na podstawie przedmiarów robót stanowiących z ałącznik nr 3 do ZO - P rzedmiar robót . Kosztorys ofertowy należy dołączyć do oferty Wykonawca winien wycenić każdą pozycję w przedmiarze robót, przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych 3 podanych w przedmiarze. Żadna pozycja w kosztorysie ofertowym nie może być wyceniona na wartość 0,00 zł. 4. W przypadku gdy Wykonawca wyceni pozycje kosztorysu ofertowego na wartość 0,00zł Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy jako niezgodną z treścią ZO. 5. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. 6. Cenę brutto oferty należy obliczyć w Formularzu ofertowym Dodatek nr 1 do ZO. 7. W cenie oferty należy uwzględnić w szczególności: - robociznę bezpośrednią wraz z towarzyszącymi kosztami, - wartość materiałów wraz z kosztami zakupu, magazynowania, ewentualnych ubytków i transportu na teren budowy, - wartość pracy maszyn i sprzętu wraz z towarzyszącymi kosztami, - koszty odwozu i utylizacji odpadów, - koszty pośrednie, zysk kalkulacyjny i ryzyko, - podatki obliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do cen jednostkowych nie należy wliczać podatku VAT. Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych należy podać z dokładnością do 2 (dwóch) miejsc po przecinku (groszy). 8. Zamówienie będzie rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego, stanowiącego iloczyn cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę i obmiaru faktycznie wykonanych robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru w książce obmiarów. 9. W cenie oferty należy uwzględnić w szczególności: 1. - koszty urządzenia i eksploatacji zaplecza budowy (w tym doprowadzenie i zużycie mediów) oraz koszt likwidacji zaplecza budowy; - koszty oznakowania terenu budowy oraz oznakowania robót; - koszty zabezpieczenia miejsca wykonywania robót; - koszt wszelkich badań, prób, pomiarów itp. niezbędnych do odbiorów przejściowych i odbioru końcowego robót. 10. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu. 11. Ofertę należy przygotować w języku polskim, pismem czytelnym, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. 12. Oferta powinna być trwale spięta, mieć kolejno ponumerowane strony/ kartki. Należy wykazać łączną liczbę stron /kartek oferty, załączniki do oferty stanowią jej integralną część. 13 Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy 14. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnione przez Wykonawcę 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem) 16. W przypadku podpisywania ofert lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 17. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4 18. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np: konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika zgodnie z treścią przepisu art.23 ustawy prawo zamówień publicznych. 19. Każda zapisana strona winna być parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy 20. Każda ewentualna poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 21. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena. 22. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do złożenia oferty. Ofertę należy dostarczyć w zaklejonym, nieprzeźroczystym, nienaruszonym opakowaniu z napisem: NIE OTWIERAĆ PRZE D 25 .05.2023r, godz. 10:00 ZO-MPGKiM/12/V/2023 Rozbiórka komórek oraz budynków. wraz z nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu wykonawcy. 23. Wykonawca może przed, upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 24. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania. 5 X. Odwołanie postępowania o udzielenie zamówienia 1. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo odwołania postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny. Odwołanie może nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 2. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie. 3. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką prowadzący postępowanie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uwagi: IX. Kryterium oceny ofert Kryterium oceny ofert: cena netto Prowadzący postępowanie udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert. ? Sposób obliczenia ceny: ? Cenę brutto oferty należy podać cyfrowo i słownie wraz ze wszystkimi składnikami wpływającymi na ostateczną cenę uwzględniając podatek VAT. ? Cenę brutto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (groszy). ? Cena może być tylko jedna nie dopuszcza się wariantowania cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona za realizację cena była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia. ? Cena oferty brutto musi obejmować całość zamówienia i uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z wykonaniem kompletnego przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. |
© eurobudowa.pl 2004-2023