Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup znaków pionowych drogowych i żeglugowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu |
Data zamieszczenia: | 2023-05-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie ul. Gdańska 56 64-700 Czarnków powiat: czarnkowsko-trzcianecki tel.: 67 255 28 23, fax: 67 255 29 31, tel.: 600 342 257 sekretariat@zdpczarnkow.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Czarnków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 67 255 28 23, |
Termin składania ofert: | 2023-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia: ,,Zakup znaków pionowych drogowych i żeglugowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu". 3. Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową dostawę odblaskowych, średnich znaków drogowych pionowych wraz z obejmami, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Znaki pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.), a znaki żeglugowe przepisom dotyczącym żeglugi na drogach wodnych śródlądowych. Znaki drogowe, jak i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, muszą posiadać aktualne aprobaty oraz świadectwa jakości zgodnie z obowiązującymi przepisami, dopuszczające do stosowania w drogownictwie. 4. DOSTAWA w 2023 r.: ? dostawy cząstkowe będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie złożonego zamówienia w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, ? Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć znaki wraz z kompletem elementów pozwalających prawidłowo zamocować znak do słupka, tj. śruby, nakrętki, obejmy, ? nie dopuszcza się składania ofert częściowych, ? nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, ? każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, ? Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość realizacji zamówienia w rozmiarze mniejszym lub większym od określonego. Składanie ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem: poczty elektronicznej sekretariat@zdpczarnkow.pl do dnia 24.05.2023 r. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.12.2023 r. Wymagania: 5. Warunki płatności Rozliczenie za przedmiot umowy następować będzie fakturami cząstkowymi po realizacji jednorazowych zamówień w terminie 14 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury. 8. Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 130 000 złotych postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). 9. Opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: ? są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, ? posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia, ? posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 10. Cenę należy podać w PLN. 11. Oferty będę oceniane wg następujących kryteriów : cena wykonania zamówienia - 100 % 12. Unieważnienie postępowania może nastąpić w każdej chwili bez podania przyczyn. 13. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej. Wybrany oferent zostanie powiadomiony o wyborze oferty oraz o terminie i miejscu zawarcia umowy. Kontakt: Informacje dotyczące realizacji zamówienia udzieli Pani Paulina Priske tel.: 600 342 257 e-mail: sekretariat@zdpczarnkow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023