śląskie (GLIWICE)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa gwintowników i frezów |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ELMIKO BIOSIGNALS Sp. z o.o Sportowa 3 05-822 Milanówek powiat: grodziski 730027030 postepowania.ofertowe@elmiko.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/159097 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Milanówek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 730027030 |
Termin składania ofert: | 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe 47/2023/LTM na dostawę gwintowników i frezów Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-2330/20 - Video-EEG LTM - mobilny system do diagnostyki różnicowej zaburzeń napadowych Część 1 dostawa gwintowników i frezów Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa gwintowników maszynowych, frezów ćwiartkowych i frezów palcowych prostych, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku do ogłoszenia. CPV: 42622000-2 Dokument nr: 2023-3549-159097, 47/2023/LTM Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-05-25 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - jeśli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy - np. na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu; 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, b) opóźnień spowodowanych przez zamawiającego, o okres tego opóźnienia; c) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikających ze zmian ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, wchodzących w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; d) innych niemożliwych do przewidzenia okoliczności, mających wpływ na termin realizacji zamówienia, o których strony nie wiedziały w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 4) wystąpienia siły wyższej - jako ,,siły wyższe" uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron (,,siła wyższa" - to zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec); 5) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego - np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia; 6) zmian regulacji prawnych w stosunku do rozwiązań obowiązujących w dniu podpisania umowy; 7) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, kosztorysów, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany; 8) obiektywnych przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik do ogłoszenia. Formularz winien zawierać w szczególności: 1) wskazanie nazwy/modelu oferowanych rzeczy; 2) oświadczenie wykonawcy o braku powiązań z zamawiającym; 3) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które: 1) powiązane są z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, w szczególności poprzez: a) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji; c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawanie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-18 Data ostatniej zmiany 2023-05-18 21:06:39 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena: waga 100% Kontakt: Osoby do kontaktu Milena Pastwa tel.: 730027030 e-mail: postepowania.ofertowe@elmiko.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023