lubelskie (Lublin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż wykładzin podłogowych i ściennych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim ul. Warszawska 2-4 21-560 Międzyrzec Podlaski powiat: bialski (podlaski) tel. +83 371-83-24 zamowienia@spzozmc.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Międzyrzec Podlaski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +83 371-83-24 |
Termin składania ofert: | 2023-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim, informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: DOSTAWA i montaż wykładzin podłogowych i ściennych w pomieszczeniach Przychodni Specjalistycznej, Ul. Wiejska13 w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Opis przedmiotu zamówienia: DOSTAWA i montaż wykładzin podłogowych i ściennych w pomieszczeniach Przychodni Specjalistycznej, Ul. Wiejska 13 w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim. Zakres prac obejmuje dwa pomieszczenia na pierwszym piętrze Przychodni, przeznaczone na Poradnię Chirurgiczną. Powierzchnia przeznaczona do pokrycia wykładziną - podłogi - 126 m2 - ścian 131 m2 Min. wymagania dotyczące wykładziny: a) podłogowej - wodoodporna winylowa okładzina podłogowa, - przystosowana do powierzchni w obiektach ochrony zdrowia, - grubość 2 mm - antypoślizgowość klasa min. R9 - trwała, antypoślizgowa, odporna na ścieranie, plamy i zużycie, - klasyfikacja obiektowa min. 34, - nie wymaga polerowania ani woskowania, wystarczy polerowanie na sucho. b) ściennej - grubość 1.3 mm - wodoodporna winylowa okładzina ścienna, - przeznaczona do stosowania w wilgotnych pomieszczeniach, w placówkach służby zdrowia, - higieniczna okładzina ścienna, łatwa w konserwacji oraz odporna na zarysowania i plamy, - wchodzi w skład rozwiązania obejmującego dopasowane wykładziny podłogowe i akcesoria. Zakres zadania obejmuje pokrycie wykładziną (materiał i robocizna, w szczególności: grunt, masa samopoziomująca 5mm, klej do wykładzin i narożników, listwa narożna, sznur spawalniczy, akryl, silikon, wylanie masy, ułożenie, spawanie) powierzchni określonej powyżej, zgodnie z wymaganą technologią do tego rodzaju prac. Wymagana gwarancja min. 24 miesiące. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z pomieszczeniami w których maja być wykonane prace, zweryfikował powierzchnię do wyłożenia wykładzinami oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Dokument nr: 6/2023/ZO Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Składanie ofert: 1. Oferty należy złożyć do dnia 24.05.2023 roku do godz. 12:00 - decyduje data i godz. wczytania na serwer pocztowy Zamawiającego. 2. Adres do korespondencji poczta e-mail: zamowienia@spzozmc.pl Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zamówienie należy realizować w terminie do 30 listopada 2023 r. Wymagania: II. TRYB POSTĘPOWANIA: Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 1740, z późn. zm.). Przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) nie stosuje się na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy. III. INFORMACJA O SPOSOBIE KOMUNIKACJI Z WYKONAWCAMI: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 2. Komunikacja z Wykonawcami odbywa się z zachowaniem formy pisemnej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej. Adres do korespondencji poczta e-mail: zamowienia@spzozmc.pl 3. Ofertę wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania można składać: a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczta e-mail: zamowienia@spzozmc.pl w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem własnoręcznym. b) w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego, sekretariat, ul. Warszawska 2-4 4. Zamawiający zaleca składanie oferty, oświadczeń lub dokumentów w formatach PDF, DOC, DOCX. 5. Zamawiający dopuszcza następujące formaty kompresji: ZIP7, RAR. 6. Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wczytania na serwerze pocztowym Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza następujące formaty podpisu elektronicznego: dokumenty w formacie PDF należy opatrzyć podpisem PAdES, dokumenty w formacie inny niż PDF należy podpisać podpisem zewnętrznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego zalecasię podpisanie każdego dokumentu (dokument + podpis), a następnie spakowanie do folderu skompresowanego i wysłanie na adres poczty elektronicznej. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. 2. W zakresie warunku określonego w pkt. 1.1., Zamawiający wymaga aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą byli wpisani do rejestru zawodowego lub rejestru handlowego prowadzonego w kraju ich siedziby lub miejsca zamieszkania. VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadku: 1.1. Otwarcia likwidacji lub zatwierdzenia przez sąd układu restrukturyzacyjnego przewidującego zaspokojenie wierzycieli przez likwidację majątku upadłego lubzarządzenia przez sąd likwidacji majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (tekst jedn. Dz. U. 2019, poz. 243, z późn. zm), lub ogłoszenia upadłości, za wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu układ z wierzycielami nie przewidujący zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tekst jedn. Dz.U. 2017 r., poz. 2344, z późn. zm.). VIII. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W TOKU POSTĘPOWANIA: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca składa: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem. Uwaga: powyższy punkt dotyczy jedynie sytuacji nie wskazania dostępności dokumentów w ogólnodostępnych bezpłatnych rejestrach / bazach danych. IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej Sekcji, w szczególności: 1.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia lub na jedną cześć, lub na kilka części. 1.2. Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób trwały - gwarantujący odczytanie treści. 1.4. Zamawiający zaleca sporządzenie oferty na drukach stanowiących załączniki do zapytania lub ściśle według określonego wzoru Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania. 1.5. Ofertę należy sporządzić w formie dokumentu elektronicznego. 2. Zawartość oferty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania. 2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Zapytania. 2.3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem. 2.4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty). 2.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Ofertę stanowi formularz ofertowy Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 2.2 do 2.5 należy złożyć wraz ofertą. W przypadku ich braku Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w terminie 2 dni roboczych od daty przesłania wezwania.X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. XII. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według niżej wymienionego kryterium oceny ofert: Kryterium finansowe (cena) - waga 100 %; 2. Zamawiający przyzna wartości punktowe dzieląc wartość oferty z najniższą ceną przez wartość badanej oferty, a następnie mnożąc uzyskaną wartość przez wagę, według formuły: WP= (WONC /WOB) x waga, gdzie WP - wartość punktowa w kryterium finansowym, WONC - wartość oferty z najniższą ceną, WOB - wartość oferty badanej. Uwagi: POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim z siedzibą przy ul. Warszawskiej 2-4, 21- 560 Międzyrzec Podlaski, tel. 83 371-83-17, sekretariat@spzozmc.pl. 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IODO) - e mail iod@spzozmc.pl. 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 5) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych dotyczących osób realizujących zadania jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 2. Wykonawca posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;4) 3. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO; Wykonawcy nie przysługuje: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru na każdym jego etapie. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740, z późn. zm.) |
© eurobudowa.pl 2004-2023