Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi

Data zamieszczenia: 2023-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
Rynek 31
33-370 Muszyna
powiat: nowosądecki
184714009
przetargi@muszyna.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/769389
Województwo: małopolskie
Miasto: Muszyna
Wadium: 40 000,00 zł
Nr telefonu: 184714009
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej - Ul. Leśnej w miejscowości Muszyna"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja pn.: ,,Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej - Ul. Leśnej w miejscowości Muszyna"
Zakres rzeczowy określony na podstawie projektu technicznego obejmuje rozbudowę drogi gminnej - Ul. Leśna w m.
Muszyna w km 0+663,98 - 0+845,46 w ramach realizacji inwestycji pn.: ,,Zabezpieczenie osuwiska nr 81112 wraz z
odbudową drogi gminnej - Ul. Leśnej w km 0+663,98 - 0+845,46 w miejscowości Muszyna". Zakres robót przedstawiony
jest w dokumentacji technicznej, zatwierdzonej Decyzją nr 2/D/2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak:
BUD.6740.2208.2023 z dnia 20 lutego 2023r.
W ramach zadania należy wykonać m.in.:
a) rozbudowę jezdni,
b) przebudowę zjazdu indywidualnego,
c) budowę odwodnienia z korytek prefabrykowanych,
d) budowę kanalizacji deszczowej,
e) zabezpieczenie osuwiska,
f) wykonanie urządzeń wodnych tj. budowli regulującej na prawym brzegu rzeki Poprad, drenażu francuskiego, przepustu ze
studnią wlotową kaskadą i wylotem,
g) budowę kanału technologicznego
h) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
i) prace rozbiórkowe,
j) wycinkę drzew.
Szczegółowy zakres prac w ramach niniejszego zadania określony został w dokumentacji projektowej przygotowanej wg
ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1363) i zakończona decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przyjęcie terenu budowy i utrzymanie porządku w miejscu realizacji robót budowlanych,
b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego nie
później niż na dzień podpisania umowy oraz wprowadzenie zmian do harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego. Aktualizacja i zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wymagają sporządzenia
aneksu do umowy,
c) zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu budowy,
d) skuteczne zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy bądź uzyskanie decyzji o
pozwoleniu na użytkowanie,
e) harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym,
f) zapewnienie stałego przejazdu dla samochodów osobowych i dostawczych oraz przejścia dla pieszych,
g) stosowanie materiałów i urządzeń posiadających właściwe do wyrobu atesty, świadectwa pochodzenia z obszaru Unii
Europejskiej, świadectwa dopuszczenia w budownictwie, certyfikatów, deklaracji zgodności z PN,
h) utrzymywanie terenu wokół miejsca prowadzonych robót budowlanych w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
i) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ w trakcie wykonywania robót budowlanych,
j) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy, a w szczególności przekazanie dokumentów o których mowa w §10 umowy,
k) umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu umowy, w tym postępu w
realizacji robót budowlanych lub dokumentacji technicznej, stosowanych w ich toku materiałów oraz wszelkich okoliczności
dotyczących realizacji przedmiotu umowy,
l) zapewnienie Zamawiającemu, wszystkim osobom upoważnionym przez Zamawiającego dostępu do każdego miejsca,
gdzie roboty budowlane w związku z umową będą lub są wykonywane,
m) uporządkowanie miejsca wykonywania robót budowlanych po ich wykonaniu.
n) w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu umowy Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję
koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania przedmiotu umowy lub usuwania ewentualnych wad. Wykonawca
ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za przedmiot umowy, który wykonuje przy pomocy
Podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia każdego Podwykonawcy, dostawcy lub
osób/podmiotów trzecich, którymi będzie się posługiwał przy realizacji przedmiotu umowy jak za działania i zaniechania
własne.
o) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny
i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
p) zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt w tym zabezpieczenia dostawy mediów oraz ponoszenia kosztów
tych mediów, w tym w szczególności:
- doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków,
- zasilanie energią elektryczną,
- łączność telefoniczną,
- tymczasowe drogi dojazdowe na plac budowy,
- inne niezbędne elementy zaplecza i usługi z tym związane,
q) wykonanie zabezpieczenia (na czas realizacji robót i docelowo) istniejących urządzeń technicznych i znaków
geodezyjnych w obrębie realizacji robót.
r) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia istniejącej infrastruktury w toku realizacji przedmiotu umowy - naprawienie ich i
doprowadzenie do stanu poprzedniego.
s) zapewnienie ciągłości funkcjonowania przekładanych sieci w sposób uzgodniony z podmiotami zarządzającymi daną
siecią.
t) prowadzenie dokumentacji fotograficznej obrazującej przebieg realizacji robót
z uwzględnieniem specyfikacji robót.
u) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego niezwłocznie po zakończeniu robót budowlanych, a przed dokonaniem
odbioru końcowego oraz przywrócenie i uporządkowanie zajętego i przyległego terenu do stanu co najmniej sprzed
realizacji robót budowlanych, w tym ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dróg dojazdowych (obszary
uszkodzone w trakcie realizacji robót).
v) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji
zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
w) wykonawca zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów w tym także budowlanych (śmieci, gruz i inne).
Założenia:
1. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z
dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi
obowiązującymi przepisami, a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
2. Wykonawca dostarczy komplet atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
4. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy,
podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
5. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.

CPV: 45240000-1, 45111000-8, 45233140-2,45314200-3

Dokument nr: 2023/BZP 00224152, Zp.271.11.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego
formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty
elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl lub zwietecha@muszyna.pl.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu
(załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje
wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej opisano w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem
możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.11.2023.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO.
8. Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
- Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
- Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/769389
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja pn.: ,,Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej - ul. Leśnej w miejscowości Muszyna"
Zakres rzeczowy określony na podstawie projektu technicznego obejmuje rozbudowę drogi gminnej - ul. Leśna w m.
Muszyna w km 0+663,98 - 0+845,46 w ramach realizacji inwestycji pn.: ,,Zabezpieczenie osuwiska nr 81112 wraz z
odbudową drogi gminnej - ul. Leśnej w km 0+663,98 - 0+845,46 w miejscowości Muszyna". Zakres robót przedstawiony
jest w dokumentacji technicznej, zatwierdzonej Decyzją nr 2/D/2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak:
BUD.6740.2208.2023 z dnia 20 lutego 2023r.
W ramach zadania należy wykonać m.in.:
a) rozbudowę jezdni,
b) przebudowę zjazdu indywidualnego,
c) budowę odwodnienia z korytek prefabrykowanych,
d) budowę kanalizacji deszczowej,
e) zabezpieczenie osuwiska,
f) wykonanie urządzeń wodnych tj. budowli regulującej na prawym brzegu rzeki Poprad, drenażu francuskiego, przepustu ze
studnią wlotową kaskadą i wylotem,
g) budowę kanału technologicznego
h) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
i) prace rozbiórkowe,
j) wycinkę drzew.
Szczegółowy zakres prac w ramach niniejszego zadania określony został w dokumentacji projektowej przygotowanej wg
ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1363) i zakończona decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przyjęcie terenu budowy i utrzymanie porządku w miejscu realizacji robót budowlanych,
b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego nie
później niż na dzień podpisania umowy oraz wprowadzenie zmian do harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego. Aktualizacja i zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wymagają sporządzenia
aneksu do umowy,
c) zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu budowy,
d) skuteczne zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy bądź uzyskanie decyzji o
pozwoleniu na użytkowanie,
e) harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym,
f) zapewnienie stałego przejazdu dla samochodów osobowych i dostawczych oraz przejścia dla pieszych,
g) stosowanie materiałów i urządzeń posiadających właściwe do wyrobu atesty, świadectwa pochodzenia z obszaru Unii
Europejskiej, świadectwa dopuszczenia w budownictwie, certyfikatów, deklaracji zgodności z PN,
h) utrzymywanie terenu wokół miejsca prowadzonych robót budowlanych w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
i) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ w trakcie wykonywania robót budowlanych,
j) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy, a w szczególności przekazanie dokumentów o których mowa w §10 umowy,
k) umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu umowy, w tym postępu w
realizacji robót budowlanych lub dokumentacji technicznej, stosowanych w ich toku materiałów oraz wszelkich okoliczności
dotyczących realizacji przedmiotu umowy,
l) zapewnienie Zamawiającemu, wszystkim osobom upoważnionym przez Zamawiającego dostępu do każdego miejsca,
gdzie roboty budowlane w związku z umową będą lub są wykonywane,
m) uporządkowanie miejsca wykonywania robót budowlanych po ich wykonaniu.
n) w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu umowy Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję
koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania przedmiotu umowy lub usuwania ewentualnych wad. Wykonawca
ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za przedmiot umowy, który wykonuje przy pomocy
Podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia każdego Podwykonawcy, dostawcy lub
osób/podmiotów trzecich, którymi będzie się posługiwał przy realizacji przedmiotu umowy jak za działania i zaniechania
własne.
o) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny
i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
p) zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt w tym zabezpieczenia dostawy mediów oraz ponoszenia kosztów
tych mediów, w tym w szczególności:
- doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków,
- zasilanie energią elektryczną,
- łączność telefoniczną,
- tymczasowe drogi dojazdowe na plac budowy,
- inne niezbędne elementy zaplecza i usługi z tym związane,
q) wykonanie zabezpieczenia (na czas realizacji robót i docelowo) istniejących urządzeń technicznych i znaków
geodezyjnych w obrębie realizacji robót.
r) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia istniejącej infrastruktury w toku realizacji przedmiotu umowy - naprawienie ich i
doprowadzenie do stanu poprzedniego.
s) zapewnienie ciągłości funkcjonowania przekładanych sieci w sposób uzgodniony z podmiotami zarządzającymi daną
siecią.
t) prowadzenie dokumentacji fotograficznej obrazującej przebieg realizacji robót
z uwzględnieniem specyfikacji robót.
u) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego niezwłocznie po zakończeniu robót budowlanych, a przed dokonaniem
odbioru końcowego oraz przywrócenie i uporządkowanie zajętego i przyległego terenu do stanu co najmniej sprzed
realizacji robót budowlanych, w tym ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dróg dojazdowych (obszary
uszkodzone w trakcie realizacji robót).
v) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji
zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
w) wykonawca zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów w tym także budowlanych (śmieci, gruz i inne).
Założenia:
1. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z
dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi
obowiązującymi przepisami, a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
2. Wykonawca dostarczy komplet atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
4. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy,
podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
5. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty
ponoszone przez wykonawcę
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn - cena najniższa brutto
Cb - cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb - okres gwarancji w ofercie badanej
Gn - najdłuższy oferowany okres gwarancji
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba -
40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W
przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres
gwarancji - 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P - ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3
Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
1. Wykonawca, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 40
000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa Rozdziale 14. ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego nr 35 8809 0005 2001
0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla zadania pn.: ,,Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej - ul.
Leśnej w miejscowości Muszyna"/nazwa firmy. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania
środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
4. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji
lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z
okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na
czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo
nie upłynął termin do jego wniesienia.
7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz
z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej o których mowa w dziale IX (Środki ochrony
prawnej) ustawy p.z.p.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi
oświadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub
poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ - w
art. 125 ust. 1 ustawy, składa zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy.
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków zmiany umowy określono w załączniku nr 3 do
SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty
ponoszone przez wykonawcę
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn - cena najniższa brutto
Cb - cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb - okres gwarancji w ofercie badanej
Gn - najdłuższy oferowany okres gwarancji
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba -
40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W
przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres
gwarancji - 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P - ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.