lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług kominiarskich |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ul. Partyzantów 42 65-332 ZIELONA GÓRA powiat: Zielona Góra tel. 68 329 18 60 biuro.podawcze.pozgo@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | ZIELONA GÓRA |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68 329 18 60 |
Termin składania ofert: | 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
świadczenie usług kominiarskich w obiektach okręgu zielonogórskiego. 1. Niniejsze postępowanie dotyczy: a) przeprowadzenia kontroli technicznej zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 tj. z dnia 2023.04.12), stanu technicznego przewodów kominowych pozostających w obiektach okręgu zielonogórskiego jak w załączniku nr 1 pkt a do przedmiotowego zapytania, b) czyszczenia raz w roku przewodów kominowych wentylacyjnych pozostających w obiektach okręgu zielonogórskiego jak w załączniku nr 1 pkt b do przedmiotowego zapytania, c) czyszczenia dwa razy w roku przewodów kominowych spalinowych pozostających w obiektach okręgu zielonogórskiego jak w załączniku nr 1 pkt c do przedmiotowego zapytania, 3. Kontrola stanu technicznego przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów zostanie przeprowadzone w terminie do 14 dni roboczych liczonych od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, drugie czyszczenie przewodów spalinowych w terminie do 30 listopada roku umownego. 4. W lokalizacji : Wschowa i Żagań pozostają na wyposażeniu obiektów centrale wentylacyjne nawiewno - wywiewne z nagrzewnicami elektrycznymi zamontowane odpowiednio: Wschowa - piwnica, parter, poddasze, Żagań - parter, pierwsze piętro, poddasze. 5. Wykonawca dla każdego obiektu osobno, z okresowej kontroli przewodów kominowych sporządzi protokoły wraz z oceną ich stanu technicznego. 6. Wykonawca sporządzi zbiorcze zestawienie z przeprowadzonej kontroli wraz z wykazem usterek oraz prac niezbędnych do wykonania celem ich usunięcia. 7. Zamawiający wymaga od wykonawcy uprawnień i kwalifikacji wskazanych w art. 62 ust. 6 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t. j. z dnia 2023.04.12) oraz przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa lub Korporacji Kominiarzy Polskich lub Krajowej Izby Kominiarzy. 8. Zamawiający wymaga od wykonawcy aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed zawarciem umowy oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 7 i 8 niniejszego zapytania celem sporządzenia kserokopii i dołączenia do dokumentów postępowania. CPV: 50000000-5, 71356100-9, 71315410-6 Dokument nr: 3033-7.262.210.2023 Składanie ofert: 21. Przygotowaną ofertę, na którą składa się wypełniony druk formularza ofertowego, należy przesłać w terminie do 25 maja 2023 r., wyłącznie drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pozgo@prokuratura.gov.pl, powołując się na numer postępowania wskazany na wstępie zapytania ofertowego. Miejsce i termin realizacji: 13.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Na czas oznaczony tj.: od daty zawarcia do dnia 31 grudnia 2024 r. Wymagania: W związku z prowadzonym przez Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000,00 zł, 10. Strony, za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, przyjmują rozliczenie ryczałtowe. Oferowana cena jest ostateczna i nie podlega zmianie przez cały okres trwania umowy oraz zawiera wszystkie elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia między innymi: koszty dojazdu, materiałów, części, urządzeń, mierników, itp. 11. Podstawą do wystawienia faktur za wykonane usługi są protokoły potwierdzające jej wykonanie podpisane przez przedstawicieli Stron. 12.Za świadczone usługi wykonawca będzie wystawiał faktury z 21 dniowym terminem płatności, liczonym od daty wpływu faktur do siedziby zamawiającego. W fakturze wykonawca wskaże numer rachunku bankowego, na który zamawiający przekaże wynagrodzenie. Wykonawca przedstawia ofertę na załączonym do zapytania ofertowego formularzu ofertowym - załącznik nr 1. 14.Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: Przy wyborze oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Oferta najkorzystniejsza otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Lp. KRYTERIUM WAGA 1. Cena 95 % 2. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych 5 % RAZEM 100 % Sposób obliczenia wartości punktowej (P): Kryterium: cena brutto oferty (P1) - 95 % Za spełnienie tego kryterium zamawiający może przyznać maksymalnie 95 punktów. Wartość punktowa tego kryterium zostanie obliczona w następujący sposób: Ilość punktówP1 = cena najniż???? ??????(brutto) cena badanej oferty (brutto) x 95 % Do obliczeń uwzględniona będzie całkowita wartość brutto zgodna z wypełnionym przez wykonawcę formularzem ofertowym (zał. nr 1). Kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych (P2) - 5 %. Jeżeli wykonawca zatrudnia co najmniej 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych i powierzy jej czynności związane z faktyczną realizacją zamówienia oraz złoży takie oświadczenie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1), otrzyma z tego tytułu 5 pkt podczas oceny oferty (P2) - 5 %. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wykonawca łącznie otrzyma punktów P = P1 + P2 Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem. 15. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej wartości punktowej, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach. 16. Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje na prośbę wykonawcy. 17. Zamawiający wymaga podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej tzn.: kwalifikowanym podpisem. 18. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od podpisania umowy i realizacji zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. 19.Termin ważności oferty: 30 dni. Kontakt: 20. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem jest: Stanowisko Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego Imię i nazwisko Małgorzata Jasińska tel. 68 329 18 60 |
© eurobudowa.pl 2004-2023