dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Bolesławiecki Modłowa 8C 59-700 Bolesławiec powiat: bolesławiecki 756469725 biuro@zdp.boleslawiec.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Bolesławiec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 756469725 |
Termin składania ofert: | 2023-05-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa farby drogowej białej w ilości 12,5 tys. kg oraz mikrokulek szklanych 100-600um w ilości ok. 7,5 tys. kg na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich CPV: 44811000-8, 34922110-0 Dokument nr: 2023/BZP 00225117, GS.382.11.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oferent posiada prawo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-30 12:00 Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GS.382.11.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa farby drogowej białej w ilości 12,5 tys. kg oraz mikrokulek szklanych 100-600um w ilości ok. 7,5 tys. kg na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich 4.2.6.) Główny kod CPV: 44811000-8 - Farba drogowa 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34922110-0 - Elementy szklane do znakowania dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów wyliczoną wg poniższego sposobu: 1) Kryterium cena: [On/Ob] x 100pkt = ilość punktów P1 Gdzie: ,,On" - cena w ofercie najkorzystniejszej (najniższa cena), ,,Ob" - cena w ofercie badanej. 2) Kryterium ,,Termin płatności" - ilość punktów P2 a) termin płatności 7 dni - 0 pkt b) termin płatności od 8 dni do14 dni - 30 pkt c) termin płatności od 15 dni do 25 dni - 60 pkt d) termin płatności od 26 dni do 30 dni - 100 pkt Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: P = wartość punktowa ,,P1"(cena) x waga kryterium (90%) + wartość punktowa ,,P2" (termin płatności) x waga kryterium (10%) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Oferent zobowiązany jest dołączyć oświadczenie potwierdzające na dzień składania ofert, że Oferent: 1) nie podlega wykluczeniu, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Oferenta jest umocowana do jego reprezentowania; 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Oferenta Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Nie przewidziano 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów wyliczoną wg poniższego sposobu: 1) Kryterium cena: [On/Ob] x 100pkt = ilość punktów P1 Gdzie: ,,On" - cena w ofercie najkorzystniejszej (najniższa cena), ,,Ob" - cena w ofercie badanej. 2) Kryterium ,,Termin płatności" - ilość punktów P2 a) termin płatności 7 dni - 0 pkt b) termin płatności od 8 dni do14 dni - 30 pkt c) termin płatności od 15 dni do 25 dni - 60 pkt d) termin płatności od 26 dni do 30 dni - 100 pkt Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: P = wartość punktowa ,,P1"(cena) x waga kryterium (90%) + wartość punktowa ,,P2" (termin płatności) x waga kryterium (10%) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024