Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i montaż urządzeń fotowoltaicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż urządzeń fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2023-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Aneta Woroszyło AMICA
Aleja Solidarności 2
21-500 Biała Podlaska
powiat: Biała Podlaska
602300311
biuro@zielonagaleriabp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/159148
Województwo: lubelskie
Miasto: Biała Podlaska
Wadium: ---
Nr telefonu: 602300311
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.04.02.00-06-0017/20 - Wykorzystanie energii elektrycznej powstałej z instalacji fotowoltaicznej do zasilania firmy Woroszyło Aneta, AMICA (Zielona Galeria)

Część 1
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie zlokalizowanym przy Ul. Al. Solidarności 2, 21-500 Biała Podlaska, wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej jak 33,00 kWp:
Opis
budowie instalacji fotowoltaicznej OZE (szt. 1) na gruncie o mocy nie mniejszej jak 33,00 kWp (wykonanie robót budowlanych polegających na montażu i uruchomieniu urządzeń fotowoltaicznych).
Okres gwarancji
60

CPV: 31712331-9, 45000000-7, 45310000-3, 45311000-0, 45312000-7, 45315300-1, 45450000-6

Dokument nr: 2023-21954-159148

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-05

A. Ofertę należy złożyć w formie papierowej zgodnie z ogłoszeniem opublikowanym na bazie konkurencyjności na stronie https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/ lub poprzez bazę konkurencyjności. W formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Woroszyło Aneta, AMICA, Ul. Al. Solidarności 2, 21-500 Biała Podlaska ,
Do dnia 05.06.2023 do godz. 12.00,

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Biała Podlaska
Gmina
Biała Podlaska
Miejscowość
Biała Podlaska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-06-01
Koniec realizacji
2023-11-30

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Inwestor wymaga dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji w celu złożenia prawidłowej oferty.
Panele należy zamontować na istniejącej konstrukcji zacienienia roślin.
Sposób składania ofert:

Koperta powinna być oznakowana następującym tekstem:
,,Oferta na budowę instalacji fotowoltaicznej na gruncie przy ul. Al. Solidarności 2, w Białej Podlaskiej" - nie otwierać przed dniem 05.06.2023 r. przed godz. 12.00"
Za termin przyjęcia oferty w wersji papierowej uznaje się datę i godzinę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien umieścić ofertę w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie.
B. Oferta ma zawierać wartość netto, brutto i kwotę VAT-u przedmiotu zamówienia.
C. Treść oferty musi być zgodna z zapytaniem ofertowym.
D. Oferta ma być napisana w języku polskim oraz być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do formularza oferty odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców oraz inne dokumenty, z których będzie wynikało umocowanie do podpisania oferty.
E. Oferta powinna zawierać okres obowiązywania oferty ujęty jako okres podany w dniach kalendarzowych liczony od daty dostarczenia oferty do Zamawiającego.
F. Oferta, w tym oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników (formularzy) do niniejszego zapytania, mają być sporządzone wprost na wskazanych formularzach.
G. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do biura zamawiającego (biuro znajduje się w tym samym miejscu, co adres korespondencyjny Wnioskodawcy).
H. W przypadku stwierdzenia błędów formalnych w ofercie, będzie ona podlegała odrzuceniu.
I. Osobą upoważnioną do kontaktu z ramienia Zamawiającego jest:
Krzysztof Woroszyło , tel. 602 300 311, e-mail: biuro@zielonagaleriabp.pl
Wykluczenia
1. Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e. pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
2. Wymagany minimalny okres ważności oferty: 30 dni od daty złożenia oferty.
3. Zamawiający zastrzega możliwość anulowania postępowania ofertowego, jeśli kwoty zaoferowane przez oferentów będą przewyższać wartość dofinansowania.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w zakresie niniejszego zapytania po podpisaniu umowy z Oferentem w zakresie:
- uzasadnionych przyczyn technicznych, funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
- pojawienia się na rynku nowych materiałów, technologii pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości;
- poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, niż określona w zamówieniu;
- jeśli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminu wykonania lub odbioru przedmiotu Umowy, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację umowy lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia, a w szczególności gdy wystąpi konieczność wydłużenia terminu jednak nie dłużej niż o 30 dni;
- jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy;
- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Oferentów,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
2. Możliwość wypowiedzenia umowy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, tj.
z ważnych przyczyn oraz w razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych warunków i postanowień umowy w przypadku czynników, na które Zamawiający nie miał wpływu, a są związane z faktem finansowania wydatku ze środków ,,LAWP". Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania uzasadnionych zmian istotnych warunków umowy o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę z zastrzeżeniem zobowiązania zapłaty na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia z tytułu wykonanej części umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. Nie podlegają wykluczeniu - zał. nr 2
1.2. Posiadają odpowiedni wpis PKD w CEIDG, KRS.
1.3 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum
200 000,00 pln.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
2.1.W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.2. Oryginał pełnomocnictwa będzie załączony do oferty i zawierać będzie w szczególności wskazanie: postępowania którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
2.3.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być czytelne złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców.
2.4.Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. W tym celu wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (załącznik nr 3).
2.5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2.6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
3. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust.1 (załącznik nr 4)
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy (oferenci), którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia, kompetencje i personel do wykonania zamówienia lub zatrudniają pracowników, lub podwykonawców, którzy posiadają takie kwalifikacje, uprawnienia i kompetencje.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent deklaruje stabilną sytuację finansową swojej firmy do prawidłowej realizacji zamówienia na podstawie złożonej deklaracji - załącznik nr 7
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz ofertowy załącznik nr 1.
2. Odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców z odpowiednim wpisem PKD w CEIDG, KRS.
3. Deklaracja oferenta o stabilnej sytuacji finansowej umożliwiającej realizację przedsięwzięcia - załącznik nr 7
4. Referencje - 3 szt., listy referencyjne lub inny dokument, np. protokół odbioru, potwierdzające wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny.
5. Załączniki nr 2,3,4.
6. Zaakceptowany podpisem wzór umowy - załącznik nr 6.
7. Kopię polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
8. Protokół z wizji lokalnej podpisany przez inwestora i oferenta.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie Wykonawcę i nie będą podlegały zwrotowi. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
2. Zamawiający przewiduje, że w umowach podpisanych w wyniku niniejszego Zapytania ofertowego będą zastosowane następujące kary umowne:
a) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust 2, za każdy dzień zwłoki licząc od dnia upływu terminu umownego zakończenia robót określonego w § 4,
b) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust 2, za każdy dzień zwłoki licząc od wyznaczonego terminu usunięcia wad,
c) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca - w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust 2 niniejszej umowy.
d) za zawiniony brak zapłaty lub nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom w wysokości 0,1 % kwoty brutto, o której mowa w § 6 ust. 2 umowy za każdy dzień zwłoki, w przypadku zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przez Zamawiającego,
3. Przed złożeniem oferty wymaga się od oferenta dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji projektu celem dokonania oględzin miejsca/ możliwości montażu paneli fotowoltaicznych na konstrukcji zacienienia roślin.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy (oferenci), którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia, kompetencje i personel do wykonania zamówienia lub zatrudniają pracowników, lub podwykonawców, którzy posiadają takie kwalifikacje, uprawnienia i kompetencje.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-19
Data ostatniej zmiany
2023-05-19 15:10:47

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
PC=Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu/ cena badanej oferty x 70
gdzie PC- ilość punktów, jaka dana oferta otrzyma
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i usługi (PG)-5%
Dodatkowe 12 m-cy gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i usługi - otrzyma 5 pkt
Minimalny okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i usługi wynoszą 60 m-cy.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Termin realizacji zamówienia" (PT) - 10 %.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób - jeżeli Wykonawca zadeklaruje:
0 pkt - do dnia 30.11.2023 r.
10 pkt - do dnia 31.07.2023 r.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
"Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe" (PS) - 15 %
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób - jeżeli Wykonawca zadeklaruje:
0 pkt - reakcja 24h
15 pkt - czas reakcji 60 min

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Woroszyło
tel.: 602300311
e-mail: biuro@zielonagaleriabp.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.