Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
42z dziś
6243z ostatnich 7 dni
26611z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zmiana użytkowania budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zmiana użytkowania budynku

Data zamieszczenia: 2023-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lipnica Wielka
Lipnica Wielka 518
34-483 Lipnica Wielka
powiat: nowotarski
+48 18 26 345 95
przetargi@lipnicawielka.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/769705
Województwo: małopolskie
Miasto: Lipnica Wielka
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: +48 18 26 345 95
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zmiana użytkowania budynku UG w Lipnicy Wielkiej na gabinety rehabilitacyjne
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest zmiana użytkowania budynku UG w Lipnicy Wielkiej na gabinety rehabilitacyjne.
o Prace objęte zamówieniem obejmują wykonanie pomieszczeń rehabilitacyjne wraz z zapleczem:
o Przebudowa pomieszczenia kasy na sanitariat dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
o Przebudowa korytarza wraz z rozbiórka stopni betonowych na poczekalnię z szatnią;
o Przebudowa pomieszczenia biurowego na pokój socjalny z zapleczem kuchennym i sanitarnym i szatnią;
o Wydzielenie pomieszczenia dla boksu służącego krioterapii boksu do masażu poprzez wyburzenie ścianki działowej;
o Zamurowanie otworów drzwiowych celem wydzielenia pomieszczeń zgodnie z nową funkcją;
o Dostosowanie/rozbudowanie istniejących instalacji wewnętrznych, wody, instalacji wod,-kan., c.o., instalacji elektrycznej do nowej funkcji;
o Dostosowanie wszystkich pomieszczeń w zakresie wykończenia ścian i posadzek do wymagań rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
Obiekt nie podlega żadnym przekształceniom w zakresie bryty i kubatury. Zmianie ulega przeznaczenie części budynku i sposób użytkowania. Zakres prac wprowadza nieistotne zmiany w budynku w zakresie przebudowy ścianek działowych, zwiększenia lub zmniejszenia otworów drzwiowych, wymianie instalacji wod.-kan., C.O. , elektrycznej, co nie wpływa na obniżenie odporności ogniowej budynku i jego zasadniczego wyglądu. Istniejąca kotłownia zlokalizowana w piwnicy wraz z częścią magazynową pozostaje bez zmian. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony
w załącznikach do swz - przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz poniżej, dokumentacji technicznej.

CPV: 45400000-1, 45311200-2,45300000-0,45314320-0,45330000-9-,45331100-7,45331000-6, 45110000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00225203, 271.13.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a
wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu następujących narzędzi: przy użyciu portalu:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone w j. polskim
za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka. Komunikacja między zam. a
wykonawcami w zakresie: przesyłania Zam. pytań do treści SWZ; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zam. do złożenia
podmiotowych śr. dowodowych; przesyłania odp. na wezwanie Zam. do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;-
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zam. do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1
lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;-
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zam. do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych; - przesłania
odpowiedzi na inne wezwania Zam. wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych; - przesyłania wniosków, informacji, ośw.
Wyk.; przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do zam.". Za datę
przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy
poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zam." po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zam.
Zam. będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty".
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformy do konkretnego wyk. Wyk. jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i
wiadomości bezpośrednio na platformy przesłanych przez zam, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM. Zam. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o nast. konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV
2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Wykonawca, akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej
pod linkiem. Zam. nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w
szczególności za sytuację, gdy zam. zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie
uznana przez Zam. za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został
spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp. Zam. informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zam = zamawiający, zamawiającego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja skierowana do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową
działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego
zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że w przypadku: - osób fizycznych, - osób fizycznych, prowadzących
jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - członka organu zarządzającego
Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, przetwarza dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/769705
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 09:00
Miejsce składania ofert: Miejscem składnia ofert jest platforma zakupowa Gminy Lipnica Wielka https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest zmiana użytkowania budynku UG w Lipnicy Wielkiej na gabinety rehabilitacyjne.
o Prace objęte zamówieniem obejmują wykonanie pomieszczeń rehabilitacyjne wraz z zapleczem:
o Przebudowa pomieszczenia kasy na sanitariat dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
o Przebudowa korytarza wraz z rozbiórka stopni betonowych na poczekalnię z szatnią;
o Przebudowa pomieszczenia biurowego na pokój socjalny z zapleczem kuchennym i sanitarnym i szatnią;
o Wydzielenie pomieszczenia dla boksu służącego krioterapii boksu do masażu poprzez wyburzenie ścianki działowej;
o Zamurowanie otworów drzwiowych celem wydzielenia pomieszczeń zgodnie z nową funkcją;
o Dostosowanie/rozbudowanie istniejących instalacji wewnętrznych, wody, instalacji wod,-kan., c.o., instalacji elektrycznej do nowej funkcji;
o Dostosowanie wszystkich pomieszczeń w zakresie wykończenia ścian i posadzek do wymagań rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
Obiekt nie podlega żadnym przekształceniom w zakresie bryty i kubatury. Zmianie ulega przeznaczenie części budynku i sposób użytkowania. Zakres prac wprowadza nieistotne zmiany w budynku w zakresie przebudowy ścianek działowych, zwiększenia lub zmniejszenia otworów drzwiowych, wymianie instalacji wod.-kan., C.O. , elektrycznej, co nie wpływa na obniżenie odporności ogniowej budynku i jego zasadniczego wyglądu. Istniejąca kotłownia zlokalizowana w piwnicy wraz z częścią magazynową pozostaje bez zmian. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony
w załącznikach do swz - przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz poniżej, dokumentacji technicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do 50 % wartości udzielonego zamówienia w zakresie wykonania usług lub robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, które są zgodne z przedmiotem zamówienia a będą polegały na realizacji zadania szczegółowo określonego w STWiOR i przedmiarach robót (pomocniczo) i obejmującego zakres wszystkich pozycji w przedmiarach.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty
jest w rozdziale XIX swz
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji umowy, co
najmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020, poz. 1333 ze zm.) tj. upoważnienie do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa
Uwagi:
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.
Dokument/y na potwierdzenie spełnienia warunku składa przyjemniej jeden z wykonawców. łącznie .
1. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U.
z 2020 r., poz. 1333 ze zm) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji
zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
3. Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz
uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz.
1333 ze zm) i - jeżeli jest to wymagane- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
4. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób,
które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub
stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i
zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowe informacje, zawarto w Rozdziale XIV SWZ.) Inne wymagane oświadczenia lub dokumenty, które Wykonawca
powinien złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ; 2)
pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie:a) w przypadku podpisania oferty przez
osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i
zawarcia umowy,b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych
przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnictwo
może być sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. 3)zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby do oddania do dyspozycji Zamawiającemu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SWZ); 4) oświadczenie składane z przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.) zgodnie z art. 117 ust. 2 i
3 ustawy pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale VIII ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający, poza
możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian
postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
następujących okolicznościach:
2.1.Zmiany terminów wykonania umowy:
2.1.1.Zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez
wykonawcę opóźnienie oraz opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły wyższej w szczególności:
a) klęsk żywiołowych,
b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót
budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. długotrwałe opady
atmosferyczne, wysokie stany wód gruntowych, lokalne podtopienia, stany zagrożenia powodziowego; wystąpienie niskich
temperatur;
c) siły wyższej, której pojęcie oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ
na realizacje umowy, znajdujące się poza realną kontrola stron i których nie można było przewidzieć lub które, choć
przewidywane były nieuniknione, nawet przy przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich
uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki,
protesty mieszkańców, wojny, pożary, powodzie, długotrwałe ulewy, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie,
strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni;
d) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,
dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0,0 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn
budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi;
e) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z
technologią prowadzenia robót w tym technologią przewidzianą przez producentów.
2.1.2.Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i
niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
a) wstrzymanie robót przez zamawiającego;
b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót;
c) nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego;
d) przedłużającej się procedury wyboru oferty-powyżej 30 dni.
2.1.3.Konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych.
2.1.4.W przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym
organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania
jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy co spowodowało
niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienia.
ze względu na ograniczenia długości pola pozostałe zmiany opisano we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty
jest w rozdziale XIX swz
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-04

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.