zachodniopomorskie (Kamień Pomorski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa oraz montaż wyposażenia IT |
Data zamieszczenia: | 2023-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Łomiankach Wydział Inwestycji i Remontów ul. Warszawska 115 05-092 Łomianki powiat: warszawski zachodni tel. (022) 888 98 01, tel. 22 888 98 82 um@poczta.lomianki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Łomianki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (022) 888 98 01 |
Termin składania ofert: | 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA oraz montaż wyposażenia IT budynku przedszkola miejskiego zlokalizowanego przy Ul. Piaskowej 30 w Łomiankach w ramach zadania ,,Projekt i budowa nowego przedszkola na terenie Dąbrowy Leśnej " - zad. 2017/20. Szczegółowy zakres dostawy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Zamówienie winno uwzględniać poniższe wytyczne: 1. W przypadku użytych w dokumentacji nazw lub logotypów materiałów należy rozumieć je jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. 2. Na etapie realizacji Umowy należy umożliwić Zamawiającemu wery?kację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 3. Na etapie realizacji Umowy, Wykonawca ma obowiązek skoordynować dokładną lokalizację elementów z gniazdami. W przypadku gdy gniazda zostaną wykonane przed dostarczeniem wyposażenia będącego przedmiotem niniejszego opracowania, oraz wystąpią rozbieżności, należy uzgodnić dalsze postępowanie z Zamawiającym (ew. wery?kację ilości i lokalizacji poszczególnych elementów wyposażenia). 4. Elementy wyposażenia znajdujące się na drogach ewakuacyjnych muszą posiadać odpowiednią klasę reakcji na ogień. 5. W celu potwierdzenia, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specy?kacjom technicznym, należy załączyć do dokumentacji powykonawczej: - Wszystkie wymagane stosownymi przepisami certy?katy. Certy?katy mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane sposób niebudzący wątpliwości do jakiego asortymentu są dedykowane. 6. Jeżeli w dokumentacji lub innym dokumencie użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 7. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostawy elementów wyposażenia oraz utylizacji śmieci powstałych podczas realizacji zamówienia (np. opakowań). Od wykonawcy wymaga się również wery?kacji oraz ewentualnego rozszerzenia zamówienia o brakujące elementy. Ewentualne zmiany wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Wszelką dokumentację elementów wyposażenia (gwarancyjną, instrukcje obsługi, itd.) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w zwartej formie (np. w oznaczonych segregatorach), na koniec realizacji usługi. Składanie ofert: 7. Miejsce oraz termin składania ofert: ? Ofertę należy wysłać na adres mailowy: um@poczta.lomianki.pl ? TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 25.05.2023 r. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania: ? 30 dni od dnia podpisania umowy Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł ne o. 9. Wykonawca udzieli min. 2-letniej gwarancji dotyczącej dostarczonego wyposażenia. 10. W przypadku gdy sprzęt lub urządzenie wymusza przeprowadzenie specjalistycznej obsługi serwisowej, Wykonawca zapewni w okresie udzielonej gwarancji taką usługę. 11. Montaż dotyczy pkt 12 załącznika nr 2 do zaproszenia do składania ofert tj. punktów dostępowych wi?. 4. Opis kryteriów: ?Cena 100% ?W celu obliczenia ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę podatku Vat w wysokości 0% na podstawie art. 83 ust 1 pkt 26 ustawy o podatku od możliwościtowarów i usług, w pozycjach uwzględnionych w załączniku nr 8 do ww. ustawy, w związku z dostawą dla placówki oświatowej sprzętu komputerowego. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: ? Ofertę z nazwą zadania należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie z Załącznikiem nr 1 - Formularza Ofertowego. ? W ofercie należy podać: koszt całkowitej usługi ne o i bru o. ? Należy wypełnić i załączyć załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: 8. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: ? Hubert Wasilewski kontakt: hubert.wasilewski@poczta.lomianki.pl, tel. 22 888 98 82. |
© eurobudowa.pl 2004-2023