łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Łódź)
łódzkie (Bełchatów)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont lokali mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o Armii Krajowej 5 96-300 Żyrardów powiat: żyrardowski 46 858-10-15 dzp@pgm.zyrardow.pl https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_zyrardow |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Żyrardów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 46 858-10-15 |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont lokali mieszkalnych w budynku przy Ul. 1 Maja 52 w Żyrardowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym położonym przy Ul. 1 Maja 52 w Żyrardowie. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków Miasta Żyrardowa, numerem w rejestrze zabytków: A - 1223 (368). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali, w tym robót wodno-kanalizacyjne (hydraulicznych i sanitarnych) oraz robót elektrycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Remont mieszkalnych lokali komunalnych: a) wykucie ościeżnic, otworów w ścianach, b) nałożenie tynków, c) roboty malarskie. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 3 do SWZ. 2) Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą żeliwnych pionów kanalizacji sanitarnej: a) wymianę pionów w obrębie lokali, b) wymianę lokalnych instalacji wody ciepłej, c) wymianę kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 2 do SWZ. 3) Wykonanie instalacji elektrycznej: a) wykonanie instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych wraz z osprzętem, b) modernizacja instalacji telewizji naziemnej, c) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej instalacji elektrycznej w lokalach wraz z pomiarami. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca po wykonaniu instalacji elektrycznej zobowiązany jest przygotować i dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (tj. projekt powykonawczy) instalacji elektrycznej w lokalach wraz z pomiarami. Wykonana dokumentacja powinna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Projekt powykonawczy powinien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe. CPV: 45000000-7, 45211341-1,45310000-3,45300000-0,45330000-9-,45400000-1,45410000-4,45442100-8,45111000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00227065 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_zyrardow 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_zyrardow Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych powyżej w SWZ. Jednakże, w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku braku działania platformazakupowa.pl Strony mogą komunikować się ze sobą także za pomocą poczty elektronicznej. Adres Zamawiającego do komunikacji: dzp@pgm.zyrardow.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; 2) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; 3) Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; 4) Włączona obsługa JavaScript 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zalecenia: 1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: o - .zip o - .7Z 3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5)Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 7)Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 8) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje . 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" lub ,,Rozporządzenie", informuję że: 2. Administratorem Pani/Pana danych Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. z siedzibą w Żyrardowie przy Ul. Armii Krajowej nr. 5 tel. 46 858 10 00 adres e-mail: pgm@pgm.zyrardow.pl zwane dalej Administratorem. 3. Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych osób fizycznych samodzielnie. 4. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pgm.zyrardow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. 5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 6. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. 7. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przekazywane innym podmiotom ( tzw. strona trzecia), które na podstawie przepisów szczególnych obowiązującego prawa mogą prowadzić kontrole u Administratora danych osobowych. 8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez czas trwania umowy nie krócej niż przez okres wymagany prawem obowiązującym. 9. dokumenty z Pani/Pana danymi osobowymi mogą również być archiwizowane jeśli wymagać tego będzie szczególny przepis prawa lub prawnie uzasadniony interes administratora danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przechowywane dla celów statystycznych. 10. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych skutkują niemożliwością dopuszczenia ofert do postępowania przetargowego. 11. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO tj. nie będą podawane procesowi pozycjonowania; 12. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_zyrardow TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_zyrardow Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2850,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 5, 96 - 300 Żyrardów, Nr rachunku 48 2030 0045 1110 0000 0254 7140. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie PGM Żyrardów Sp. z o.o. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 8. Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 97-98 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym położonym przy ul. 1 Maja 52 w Żyrardowie. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków Miasta Żyrardowa, numerem w rejestrze zabytków: A - 1223 (368). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali, w tym robót wodno-kanalizacyjne (hydraulicznych i sanitarnych) oraz robót elektrycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Remont mieszkalnych lokali komunalnych: a) wykucie ościeżnic, otworów w ścianach, b) nałożenie tynków, c) roboty malarskie. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 3 do SWZ. 2) Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą żeliwnych pionów kanalizacji sanitarnej: a) wymianę pionów w obrębie lokali, b) wymianę lokalnych instalacji wody ciepłej, c) wymianę kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 2 do SWZ. 3) Wykonanie instalacji elektrycznej: a) wykonanie instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych wraz z osprzętem, b) modernizacja instalacji telewizji naziemnej, c) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej instalacji elektrycznej w lokalach wraz z pomiarami. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca po wykonaniu instalacji elektrycznej zobowiązany jest przygotować i dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (tj. projekt powykonawczy) instalacji elektrycznej w lokalach wraz z pomiarami. Wykonana dokumentacja powinna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Projekt powykonawczy powinien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 - Tynkowanie 45442100-8 - Roboty malarskie 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA Nr 1 - Cena brutto 60,00 pkt Nr 2 - Okres gwarancji 40,00 pkt 2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. 2.1. Wartość punktowa - ,,Cena brutto" jest wyliczana wg wzoru: Kryterium ceny C = (Cn/Cb) x 60 gdzie: C - liczba punktów przyznanych ofercie Cn - najniższa zaoferowana cena Cb - cena zaoferowana w ofercie badanej 2.2. Wartość punktowa - ,,Okres gwarancji" 36 miesięcy 0 pkt 48 miesięcy 20 pkt 60 miesięcy 40 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie. 1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie. 1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie. 1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: 1.4.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej minimum 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lokali o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto na podstawie jednej umowy, 1.4.2 Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - Załącznik nr 9 do SWZ.. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VII ppkt 1.4.2. - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 10 do SWZ. 3. Dowodów określających należyte wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w ppkt 2.1 powyżej. Dowodami są: 1) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane należycie, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, 2) jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.3.1. powyżej, inne odpowiednio dokumenty dla wykonywanych robót budowlanych. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2850,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 5, 96 - 300 Żyrardów, Nr rachunku 48 2030 0045 1110 0000 0254 7140. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie PGM Żyrardów Sp. z o.o. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 8. Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 97-98 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę: 1) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. 2) Przesłanki niepodlegania wykluczeniu z postępowania określona w pkt. 8 - 10 oceniane będą odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakres i rodzaj zmian umowy przewidziany jest w § 13 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA Nr 1 - Cena brutto 60,00 pkt Nr 2 - Okres gwarancji 40,00 pkt 2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. 2.1. Wartość punktowa - ,,Cena brutto" jest wyliczana wg wzoru: Kryterium ceny C = (Cn/Cb) x 60 gdzie: C - liczba punktów przyznanych ofercie Cn - najniższa zaoferowana cena Cb - cena zaoferowana w ofercie badanej 2.2. Wartość punktowa - ,,Okres gwarancji" 36 miesięcy 0 pkt 48 miesięcy 20 pkt 60 miesięcy 40 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024