Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa dźwigu osobowego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ul. Poniatowskiego 15 40-055 Katowice powiat: Katowice tel. 32 208-36-85, Tel. 32 275-50-28 dztech@sum.edu.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 208-36-85, T |
Termin składania ofert: | 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest naprawa dźwigu osobowego nr 277/G/2013, nr ewid. N3107002186, polegająca na wymianie kompletnych suwaków drzwi kabinowych, rygla drzwi szybowych, przeciwkontaktów i kontaktów drzwi, rolek dużych i małych wieszaków drzwi oraz linki napędu drzwi szybowych wraz z czyszczeniem elementów skorodowanych urządzenia, zlokalizowanego w budynku Katedry i Zakładu Farmakologii przy Ul. Jordana 38 w Zabrzu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, wraz z przetestowaniem poprawności działania, wykonania analizy stopnia wykorzystania resursu oraz przeprowadzeniem badania doraźnego urządzenia przy udziale inspektora Urzędu Dozoru Technicznego, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2176). Składanie ofert: V. Miejsce i termin składania ofert 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa: 25.05.2023 r. do godz. 12:00 3. Ofertę należy złożyć drogą e-mailową pod adres: dztech@sum.edu.pl Miejsce i termin realizacji: III. Termin i warunki realizacji usługi 1. Termin realizacji usługi po otrzymaniu zlecenia: 14 dni kalendarzowych. Wymagania: Oferta cenowa powinna zawierać wyszczególnione koszty: - materiałów - robocizny - dojazdu - utylizacji zużytych części - kosztu przeprowadzenia wszystkich zalecanych przepisami prawa badań technicznych, w tym kosztu badania UDT Termin wizji: ustalany indywidualnie z osobą wskazaną do kontaktu nie później niż do dnia składania ofert. Z uwagi na obowiązujące przepisy wewnętrzne Uczelni, w trakcie wizji osoby uczestniczące zobowiązane są do podania swoich danych osobowych tj. imienia, nazwiska i telefonu kontaktowego. W przypadku nie wzięcia udziału w wizji lokalnej w celu prawidłowej kalkulacji prac, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za treść złożonej oferty. 2. Realizacja usługi nastąpi po otrzymaniu przez Wykonawcę zlecenia. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone urządzenie od momentu rozpoczęcia do momentu zakończenia realizacji usługi. 4. Sugerowany okres gwarancji na wykonaną usługę - 24 miesiące. IV. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (wartość brutto dla całości przedmiotu zamówienia). 2. Ceny podane w ofercie są stałe. 2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Kontakt: Osoba do kontaktów z Wykonawcami : mgr Dorota Wójs-Lisok - Dział Techniczny - kwestie formalno-prawne tel. 32 208-36-85 Marek Sokoliński - Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Zabrzu - kwestie techniczne Tel. 32 275-50-28 UWAGA: Istnieje możliwość dokonania wizji na obiekcie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z Działem Eksploatacji Technicznej i Remontów SUM w Zabrzu - osoba do kontaktu - Marek Sokoliński, tel. 32 275 50 28 |
© eurobudowa.pl 2004-2023