Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie termomodernizacji budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie termomodernizacji budynku

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
ul. Magazynowa 12
41-700 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
tel. 0-/32/ 24-82-411 /-1S/, fax. 0-/32/ 24-84-322, tel. /32/ 24-82-411 /15/ wen. 306
alicja.pawlowska@rsm.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: 100.000,00 PLN
Nr telefonu: tel. 0-/32/ 24-82-41
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na: wykonanie termomodernizacji budynku przy ut. Szpaków 15-17 w zasobach Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Rudzie Śląskiej.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sali nr 317 w dniu 07.06.2023 r. o godz. 900.

Specyfikacja:
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać od dnia
24.05.2023 r. do dnia 31.05.2023 r. w siedzibie Zamawiającego,
adres: Ruda Śląska Ul. Magazynowa 12.

Składanie ofert:
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego w Rudzie Śląskiej Ul. Magazynowa 12, w pokoju 213 do dnia: 07.06.2023 r. do godz. 830.

Wymagania:
Aby odebrać SIWZ osobiście w siedzibie Zamawiającego, należy:
o dokonać wpłaty na konto w SANTANDER BANK POLSKA S.A. l/O Ruda Śląska nr 13 10902037000000053600 5415,
o zgłosić się do pokoju nr 318 z potwierdzeniem dokonania przelewu w celu odebrania Faktury VAT,
o odebrać SIWZ od godz. 805 do godz. 13.00 w pokoju 310
Aby odebrać SIWZ za zaliczeniem pocztowym należy przesłać fax'em lub e-mail'em zamówienie z podaniem danych potrzebnych do wystawienia Faktury VAT. Cena formularza wynosi: 117,16 PLN /z VAT/.
Okres obowiązywania oferty wynosi 60 dni od terminu składania ofert.
Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przetargowe w kwocie: 100.000,00 PLN/budynek.
Wadium można wpłacać na konto w SANTANDER BANK POLSKA S.A. l/O Ruda Śląska nr 13 10902037 000000053600 5415 do dnia 07.06.2023 r. do godz. 830.
Uwaga! Za datę wniesienia wadium w tej formie, uważa się datę wpływu środków na konto zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty uchylenie się od podpisania umowy spowoduje przepadek wadium na rzecz zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia lub zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert i bez podania przyczyny.

Kontakt:
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: Alicja Pawłowska pracownik Działu Technicznego pok.310 tel. /32/ 24-82-411 /15/ wen. 306 w godzinach od 10B do 1200 e-mail:alicja.pawlowska@rsm.com.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.