Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Głuszyca
ul. Parkowa 9
58-340 Głuszyca
powiat: wałbrzyski
tel. 74 660 45 69, 74 660 46 31
p.janasik@gluszyca.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głuszyca
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 74 660 45 69, 7
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
(dotyczy wykonania wewnętrznej instalacji gazowej)
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,, Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy Ul. Bohaterów Getta 36 w Głuszycy. " Instalacja zostanie wykonana w części wspólnej i dwunastu lokalach w budynku przy Ul. Bohaterów Getta 36. Nowa instalacja gazowa zostanie doprowadzona z części wspólnej do każdego lokalu do zasilenia kuchenki gazowej w pomieszczeniu kuchennym. W pomieszczeniach kuchennych wykonana zostanie instalacja nawiewno-wywiewna.
2. Szczegółowy zakres prac opisany został w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym. UWAGA: ZAKRES ZADANIA NIE OBEJMUJE WYKONANIA INSTALACJI CO.
3. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.
4. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres prac przedstawiony w przedmiocie zamówienia.
5. Zamawiający wyznaczy osobę do kontaktów w sprawach związanych z realizacją umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, zwłaszcza w sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Dokument nr: NIBITZKiZP.271.2.8.2023

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem:
1) poczty, kuriera lub też dostarczyć osobiście na adres: Ul. Parkowa 9, 58-340 Głuszyca. Koperta powinna być zamknięta, nieprzejrzysta, opisana: Oferta na zadanie pn.: ,, Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy Ul. Bohaterów Getta 36 w Głuszycy. " lub
2. poczty elektronicznej na adres: p.janasik@gluszyca.pl - w tytule wiadomości należy wpisać: Oferta na zadanie pn.: ,,Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy Ul. Bohaterów Getta 36 w Głuszycy. "
3. Ofertę należy złożyć do dnia 07.06.2023 r.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 lipca 2023 r.

Wymagania:
IV. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeśli:
1
1) wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i prawidłowo ukończone o wartości minimum 50 000,00 zł. Za taki sam rodzaj Zamawiający uzna wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy instalacji gazowej;
2) wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę ww. warunków do oferty należy załączyć:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, przy czym dokumentami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 3
2) wykaz osób wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub kopię potwierdzoną przez Wykonawcę.
5. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w języku polskim, do którego należy dołączyć wymagane dokumenty, tj.:
1) Oświadczenie Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 2;
2) Wykaz robót wykonanych - załącznik nr 3 (wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie);
3) Wykaz osób - załącznik nr 4 (wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień);
4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy UOBN - załącznik nr 5.
6. W przypadku błędów w obliczeniach w ofercie, Zamawiający dokona poprawy oczywistej omyłki rachunkowej, za cenę prawidłową będzie uważana cena jednostkowa netto.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
9. Wszystkie kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
4. Wynik i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.gluszyca.pl. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu o wyborze oferty zostanie powiadomiony telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany w ofercie adres e-mail.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
VII. OCENA OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena oferty - 60%
Okres gwarancji - 40%
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: L = C+G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - liczba punktów uzyskana w kryterium ,,Cena" - ofertowa brutto; G - liczba punktów uzyskana w kryterium ,,Gwarancja"
3. Ocena punktowa w kryterium ,,Cena" - maksymalnie 60 pkt
Cena oferty najtańszej
Cn = -----;----- x 60
Cena oferty badane)
4. Ocena punktowa w kryterium ,,Okres Gwarancji - maksymalnie 40 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy; Maksymalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
Okres gwarancji (przedział) w miesiącach Ilość pkt
Okres gwarancji G - 60 miesięcy 40
Okres gwarancji G - 49-59 miesięcy 30
Okres gwarancji G - 43-48 miesięcy 20
Okres gwarancji G - 37-42 miesięcy 10
Okres gwarancji G - 36 miesięcy 0
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 36 miesięcy lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca zaoferuje
okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty.
VIII. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wymienionych w ust. 2.
4. Zamawiający w celu weryfikacji podstaw wykluczenia wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy dot. okoliczności wskazanych w ust. 1 niniejszego rozdziału zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

Uwagi:
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że:
a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Głuszyca reprezentowana przez Burmistrza Głuszycy z siedzibą: ul. Parkowa 9, 58-340 Głuszyca.
b. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Głuszyca jest Pan Kacper Lepiocha, kontakt: iod@eduodo.pl
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: NIBITZKiZP.271.2.8.2023 pn. ,, Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Bohaterów Getta 36 w Głuszycy. " prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem Nr 14/O/2021 Burmistrza Głuszycy z dnia 09 lutego 2021 r.- udzielanie zamówień publicznych poniżej kwoty 130 000 złotych (netto).
d. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty wybrane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
f. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
g. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
h. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
i. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; ?
- na postawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
j. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
X. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Anna Błachotnik - Kierownik Referatu Nadzoru Inwestycji Budowlanych, Infrastruktury Technicznej, Zarządzania Kryzysowego i Zamówień Publicznych pod numerem telefonu 74 660 46 31 lub adresem email: a.blachotnik@gluszyca.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.