Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6100z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa farb różnych i artykułów malarskich, materiałów budowlanych różnych oraz...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa farb różnych i artykułów malarskich, materiałów budowlanych różnych oraz wyrobów sanitarnych

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
Brygady Pościgowej 5
08-521 Dęblin
powiat: rycki
261518173
41blsz.przetargi@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/41blsz
Województwo: lubelskie
Miasto: Dęblin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 261518173
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA farb różnych i artykułów malarskich, materiałów budowlanych różnych oraz wyrobów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I Farby, lakiery, kleje, artykuły malarskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
5. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 , 6a, 6b do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
5.1. W zakresie zadań I wykonawca:
a) zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
b) Wraz z dostawą materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, karty charakterystyki materiału, karty techniczne, atesty higieniczne itp. dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą wyżej wymienionych dokumentów, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy do momentu uzupełnienia tych braków przez Wykonawcę.
Zad. II - Gładzie, zaprawy i beton komórkowy
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
5. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 , 6a, 6b do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
5.1. W zakresie zadań II wykonawca:
a) zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
b) Wraz z dostawą materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, karty charakterystyki materiału, karty techniczne, atesty higieniczne itp. dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą wyżej wymienionych dokumentów, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy do momentu uzupełnienia tych braków przez Wykonawcę.
Zad. III - Papa i lepiki
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
5. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 , 6a, 6b do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
5.1. W zakresie zadań IIIwykonawca:
a) zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
b) Wraz z dostawą materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, karty charakterystyki materiału, karty techniczne, atesty higieniczne itp. dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą wyżej wymienionych dokumentów, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy do momentu uzupełnienia tych braków przez Wykonawcę.
Zad. IV - Mieszanka mineralno - asfaltowa
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
5. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 , 6a, 6b do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
5.1. W zakresie zadań IV wykonawca:
a) zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
b) Wraz z dostawą materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, karty charakterystyki materiału, karty techniczne, atesty higieniczne itp. dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą wyżej wymienionych dokumentów, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy do momentu uzupełnienia tych braków przez Wykonawcę.
Zad. V - Cement i wapno budowlane
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
5. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 , 6a, 6b do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
5.2. W zadaniu V cement i wapno budowlane wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać Zamawiającemu: cement, posiadający każdorazowo okres przydatności do użycia nie krótszy niż 45 dni, wapno posiadające każdorazowo okres przydatności co najmniej 9 miesięcy liczony od momentu dokonania odbioru każdej partii.
Jeżeli w trakcie odbioru dostarczonego cementu i wapna zostaną stwierdzone ich wady fizyczne, minął termin przydatności do użycia lub jest on krótszy, niż określono powyżej lub okaże się, że nie spełnia on określonych w § 1 ust. 1 i 4 (Załącznik nr 6a tj. projekt umowy) parametrów albo opakowania, w których został dostarczony posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiającemu przysługuje prawo do:
a) odstąpienia od umowy w całości lub części;
b) odmowy odbioru części lub całości dostarczonych materiałów;
W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający sporządzi protokół odmowy odbioru, zawierający przyczyny odmowy odbioru części lub całości dostarczonych materiałów oraz wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin dostawy materiałów wolnych od wad, nie dłuższy jednak niż 7 dni (siedem dni). Z czynności odbioru materiałów wolnych od wad zostanie sporządzony protokół odbioru.
DOSTAWA cementu i wapna następować będzie w oryginalnych szczelnie zamkniętych workach papierowych o pojemności 25 kg.
Każdorazowa dostawa przedmiotowych materiałów następować będzie do magazynu Zamawiającego, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały do wskazanego magazynu w dni pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch 8:00-13:00. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego telefonicznie lub faksem, minimum z dwudniowym wyprzedzeniem.
Zad. VI - Drzwi wewnętrzne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
5. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 , 6a, 6b do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
5.1. W zakresie zadań VI wykonawca:
a) zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
b) Wraz z dostawą materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, karty charakterystyki materiału, karty techniczne, atesty higieniczne itp. dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą wyżej wymienionych dokumentów, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy do momentu uzupełnienia tych braków przez Wykonawcę.
Zad. VII - Glazura
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
5. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 , 6a, 6b do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
5.1. W zakresie zadań VII wykonawca:
a) zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
b) Wraz z dostawą materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, karty charakterystyki materiału, karty techniczne, atesty higieniczne itp. dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą wyżej wymienionych dokumentów, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy do momentu uzupełnienia tych braków przez Wykonawcę.
Zad. VIII - Wyroby sanitarne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
5. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 , 6a, 6b do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
W zadaniu VIII Wykonawca zobowiązuje się, że dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany, dopuszczony do powszechnego użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami, spełniający wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w Opisie Przedmiotu zamówienia.
Wykonawca udziela gwarancji dla poszczególnych pozycji w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ na wskazany w tych pozycjach okres. Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od daty podpisania od daty podpisania Protokołu odbioru Towaru przez strony.
Wykonawca wraz z dostawą wyrobów sanitarnych dostarczy następujące dokumenty:
a) Deklaracje Właściwości Użytkowych lub Deklaracje Zgodności wskazująca wprowadzenie wyrobu do powszechnego użytku,
b) Certyfikaty CE,
c) Atesty PZH
d) Aprobaty Techniczne,
e) Wyroby muszą być oznakowane tabliczką CE lub B
- do tych pozycji, które zgodnie z obowiązującymi przepisami takie deklaracje, certyfikaty, aprobaty, bądź tabliczki posiadają.

CPV: 44810000-1, 39224210-3,44832000-1, 44190000-8, 44411000-4

Dokument nr: 2023/BZP 00230481, 32/23/P

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/41blsz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za
pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl, z zastrzeżeniem, że
oferta musi wpłynąć na wskazaną powyżej Platformę Zakupową, a nie na wskazaną pocztę elektroniczną!
Zamawiający informuje, że poczta elektroniczna nie jest środkiem komunikacji do złożenia oferty, ponieważ istnieje obowiązek jej
zaszyfrowania i uniemożliwienia otwarcia przez wyznaczonym terminem otwarcia ofert.
Szczegółowo informacje dot. komunikacji zostały opisane w Rozdziale IX SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
o w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek
o w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Proces składania oferty lub wniosku przez Wykonawcę na platformie SmartPZP odbywa się w ciągu jednej sesji przeglądarki! Nie.
można zapisać wprowadzonych danych lub załączników i powrócić do składania oferty lub wniosku w późniejszym terminie.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest
uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy
zakładaniu profilu Wykonawcy.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu
można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, msg
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja
Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, wezwań i zawiadomień, oświadczeń,
informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
ul. Brygady Pościgowej 5
08 - 521 Dęblin,
NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920,
kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
a) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl ;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,DOSTAWA farb różnych i artykułów malarskich, materiałów budowlanych różnych oraz wyrobów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie 32/23/P, prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych w związku z art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ,,Pzp");
c) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp - w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby
występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 09:30
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale XII pkt. 2 i 3 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem SMART PZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.