Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
ul. Stefana Żeromskiego 115
90-542 Łódź
powiat: Łódź
sekretariat@cez.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu ,,Akademia sukcesu"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 System treningowy do symulacji procesów magazynowych, sterujący procesami kompletacji, sortowania i towarowania 1 zestaw
2 Zestaw wyposażenia sali dydaktycznej symulującej warunki magazynu 1 zestaw
3 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Light / Pick-by-Light 1 zestaw
4 Tablica demonstracyjna elementów systemu Pick to Light / Pick-by-Light 1 sztuka
5 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Frame / Pick-by-Frame 1 zestaw
6 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego za pomocą ruchomego źródła światła typu Pick to Point / Pick-by-Point 1 zestaw
7 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Remote / Pick-by-RemoteKey 1 zestaw
8 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Scan / Pick-by-Scan 1 zestaw
9 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone 1 zestaw
10 Tablica demonstracyjna elementów systemu typu Pick to ePaper / Pick-by-ePaper 1 sztuka
11 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Vision / Pick-by-Hololens 1 zestaw
12 System towarowania eKanban wykorzystujący technologię RFID 1 zestaw
13 Oprogramowanie sterujące - serwer komunikacyjny 1 licencja
14 Oprogramowanie treningowe 1 licencja
15 Oprogramowanie administracyjne do systemu Pick to Light / Pick-by-Light 1 licencja
16 Licencja kliencka systemu Pick to Light / Pick-by-Light obejmująca wszystkie moduły w tym zamówieniu 1 licencja
17 Oprogramowanie administracyjne do systemu Pick to Frame / Pick-by-Frame 1 licencja
18 Licencja kliencka systemu Pick to Frame / Pick-by-Frame obejmująca wszystkie moduły w zamówieniu 1 licencja
19 Oprogramowanie administracyjne systemu Pick to Point / Pick-by-Point 1 licencja
20 Licencja kliencka systemu Pick to Point / Pick-by-Point 1 licencja
21 Licencja kliencka systemu Pick to Remote / Pick-by-RemoteKey obejmująca wszystkie urządzenia remote w zamówieniu 1 licencja
22 Licencja kliencka systemu Pick to Scan / Pick-by-Scan obejmująca wszystkie skanery w zamówieniu 1 licencja
23 Licencja kliencka systemu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone obejmująca wszystkie urządzenia mobilne w zamówieniu 1 licencja
24 Licencja kliencka systemu Pick-by-Vision / Pick-by-Hololens obejmująca wszystkie okulary w zamówieniu 1 licencja
25 Licencja kliencka systemu towarowania eKanban wykorzystującego technologię RFID 1 licencja
26 Instalacja systemu treningowego do symulacji procesów magazynowych (montaż urządzeń i wyposażenia, konfiguracja urządzeń, uruchomienie systemu), szkolenie użytkowników, przygotowanie dokumentacji użytkowej 1 usługa

CPV: 30236000-2, 30200000-1,48000000-8,31213300-5,32351200-0,42960000-3, 30121420-3,38520000-6,30233300-4,44143000-4

Dokument nr: 2023/BZP 00231522, 1/AS/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c26ae46-fa31-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną
a) W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu, oraz poczty elektronicznej,
b) Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia
Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. b) lub za pośrednictwem
email
a) e- mail: sekretariat@cez.lodz.pl
b) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl, należy odszukać zamówienie po
identyfikatorze
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99
lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku ,,Moje
zgłoszenia w Centrum pomocy" - ,,Nowe zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem". W
szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy
e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: uzp.zamowienia@uzp.gov.pl
(nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zamawiającego (administratora) o
przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia
Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
1. Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) -
Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO)
związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Administratorem danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi,
(ul. Stefana Żeromskiego 115, 90-542 Łódź), e-mail: sekretariat@cez.lodz.pl, reprezentowany przez
Dyrektora.
3. W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych:
email:
rafal.bieniek@cez.lodz.pl. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej:
https://cezlodz.bip.wikom.pl/strona/ochrona-danych-osobowych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora obowiązkówkierownika zamawiającego w
postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta5. Przetwarzania danych
osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa:
5.1 art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
5.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze
zm.), zwaną dalej PZP.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy PZP.
7. Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym są
udostępniane na stronie BIP, tak jak ogłoszenie o wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.
(pozostała treść z uwagi na ograniczoną ilość znaków znajduje się w pozycji : RODO (ograniczenia
stosowania)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.
74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z
którym Administrator Danych Osobowych zawarł umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz
odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowym, podmioty świadczące usługi
pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne.
9. Dane osobowe będą przechowywane do czasu niezbędnego do realizacji zadań, o których mowa w
pkt 3, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego i tam przechowywane odpowiednio:
9.1 dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczasobowiązywania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas
obowiązywania
umowy;
9.2 dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z
dofinasowaniem ze środków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą
danym programem operacyjnym skąd
pozyskano środki.
10. Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz prawo żądania
ograniczenia przetwarzania. Prawo do przenoszenia danych oraz prawa wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych (tym samym prawo do usunięcia danych) z uwagi na konieczność
wywiązywania się z obowiązków przewidzianych w PZP oraz dla celów ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń oraz celów archiwalnych nie przysługuje.
11. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna,
że przetwarzanie jego danych osobowych jest niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-01 11:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/AS/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 System treningowy do symulacji procesów magazynowych, sterujący procesami kompletacji, sortowania i towarowania 1 zestaw
2 Zestaw wyposażenia sali dydaktycznej symulującej warunki magazynu 1 zestaw
3 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Light / Pick-by-Light 1 zestaw
4 Tablica demonstracyjna elementów systemu Pick to Light / Pick-by-Light 1 sztuka
5 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Frame / Pick-by-Frame 1 zestaw
6 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego za pomocą ruchomego źródła światła typu Pick to Point / Pick-by-Point 1 zestaw
7 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Remote / Pick-by-RemoteKey 1 zestaw
8 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Scan / Pick-by-Scan 1 zestaw
9 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone 1 zestaw
10 Tablica demonstracyjna elementów systemu typu Pick to ePaper / Pick-by-ePaper 1 sztuka
11 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Vision / Pick-by-Hololens 1 zestaw
12 System towarowania eKanban wykorzystujący technologię RFID 1 zestaw
13 Oprogramowanie sterujące - serwer komunikacyjny 1 licencja
14 Oprogramowanie treningowe 1 licencja
15 Oprogramowanie administracyjne do systemu Pick to Light / Pick-by-Light 1 licencja
16 Licencja kliencka systemu Pick to Light / Pick-by-Light obejmująca wszystkie moduły w tym zamówieniu 1 licencja
17 Oprogramowanie administracyjne do systemu Pick to Frame / Pick-by-Frame 1 licencja
18 Licencja kliencka systemu Pick to Frame / Pick-by-Frame obejmująca wszystkie moduły w zamówieniu 1 licencja
19 Oprogramowanie administracyjne systemu Pick to Point / Pick-by-Point 1 licencja
20 Licencja kliencka systemu Pick to Point / Pick-by-Point 1 licencja
21 Licencja kliencka systemu Pick to Remote / Pick-by-RemoteKey obejmująca wszystkie urządzenia remote w zamówieniu 1 licencja
22 Licencja kliencka systemu Pick to Scan / Pick-by-Scan obejmująca wszystkie skanery w zamówieniu 1 licencja
23 Licencja kliencka systemu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone obejmująca wszystkie urządzenia mobilne w zamówieniu 1 licencja
24 Licencja kliencka systemu Pick-by-Vision / Pick-by-Hololens obejmująca wszystkie okulary w zamówieniu 1 licencja
25 Licencja kliencka systemu towarowania eKanban wykorzystującego technologię RFID 1 licencja
26 Instalacja systemu treningowego do symulacji procesów magazynowych (montaż urządzeń i wyposażenia, konfiguracja urządzeń, uruchomienie systemu), szkolenie użytkowników, przygotowanie dokumentacji użytkowej 1 usługa
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
31213300-5 - Szafy kablowe
32351200-0 - Ekrany
42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje
30121420-3 - Nadajniki cyfrowe
38520000-6 - Skanery
30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych
44143000-4 - Palety
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
39141100-3 - Regały
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami,
1) C - cena - 60%
Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:
w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:
C = (X min ÷ X obliczana) x W max
o C - liczba punktów otrzymanych w danym kryterium
o W max - waga kryterium - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium
o X min - najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert
o X obliczana - wartość obliczanej oferty w danym kryterium.
2) D - wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 40%
Minimalny okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 3 lata [36 miesiące] (gwarancja producenta lub dostawcy)
W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:
- 6 miesięcy - 5 pkt
- 12 miesięcy - 15 pkt
- 24 miesiące - 40 pkt
UWAGA:
W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu - wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji i rękojmi określony w OPZ i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów.
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.
Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %
P = C + D
gdzie:
P - łączna ilość punktów badanej oferty
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena
D - ilość punktów badanej oferty w kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużeni okresu gwarancji i jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postępowaniach o
wartości mniejszej niż progi unijne zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
2.1 W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835):
2.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006r. z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia
17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających ( Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014r. z późn. zm.), zwanego dalej
,,rozporządzeniem 269/2014", albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2.1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 2.1.1.
2.2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość weryfikacji braku zaistnienia ww. podstaw wykluczenia w stosunku do
konkretnego podmiotu za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można wskazać chociażby
ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy
Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy
określone przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
Informacje (np. katalogi, karty, specyfikacje, prospekty, ulotki, instrukcje użytkowania) nt. parametrów oferowanego towaru,
potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia, określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Prosimy o zaznaczenie
na poszczególnych dokumentach/plikach, której pozycji dane karty / instrukcje/ specyfikacje one dotyczą.
2. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą
niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienie w wyznaczonym terminie.3. Zamawiający nie będzie
wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych ,
jeżelipomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą
niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienie w wyznaczonym terminie.
Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych , jeżeli
pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
a) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),
b) wypełniony formularz cenowy - wg zał. nr 2 do SWZ (wzór),
c) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - wg zał. nr 5 do SWZ (wzór),
d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały
wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej - jeśli dotyczy,
e) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się
o zamówienie tzw. ,,konsorcja" oraz spółek cywilnych) - jeśli dotyczy,
f) przedmiotowe środki dowodowe o jakich mowa w Rozdziale III pkt 4 SWZ.
2. Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych.
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych wymienionych poniżej:
a) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) - wg zał. nr 6 do SWZ,
4. Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 1 w rozdziale IV SWZ należy składać w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a następnie zaszyfrować wraz z plikami
stanowiącymi ofertę. W przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisać
kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z zapisami w pkt. 1 lit, c) i d) w części VIII SWZ.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu,o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o
udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V
SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej
wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki
cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).
5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej
żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie artykułów, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na artykuły nie gorsze niż zaoferowane;
3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;
7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami,
1) C - cena - 60%
Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:
w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:
C = (X min ÷ X obliczana) x W max
o C - liczba punktów otrzymanych w danym kryterium
o W max - waga kryterium - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium
o X min - najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert
o X obliczana - wartość obliczanej oferty w danym kryterium.
2) D - wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 40%
Minimalny okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 3 lata [36 miesiące] (gwarancja producenta lub dostawcy)
W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:
- 6 miesięcy - 5 pkt
- 12 miesięcy - 15 pkt
- 24 miesiące - 40 pkt
UWAGA:
W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu - wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji i rękojmi określony w OPZ i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów.
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.
Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %
P = C + D
gdzie:
P - łączna ilość punktów badanej oferty
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena
D - ilość punktów badanej oferty w kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużeni okresu gwarancji i jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-06-30

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.