Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, modernizacja sieci...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, modernizacja sieci komputerowej oraz przeprowadzenie szkoleń

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
powiat: Tarnobrzeg
tel. 15 3067010 w.206, w.205
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnobrzeg
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 15 3067010 w.20
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, modernizacja sieci komputerowej oraz przeprowadzenie szkoleń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu w Konkursie Grantowym Cyfrowy Powiat, oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020.
2) Zamawiający przewiduje dwuetapową realizację zamówienia:
a) Etap I - obejmuje:
dostawę serwera NAS,
dostawę przełącznika sieciowego (switch 48 portowy),
dostawę stacji roboczych (komputery stacjonarne) 3 szt.,
dostawę zasilacza awaryjnego UPS,
dostawę serwerów - 2 szt.,
rozbudowę sieci LAN,
czynności związane z instalacją i konfiguracją serwerów i urządzenia UPS
Termin wykonania: do 40 dni od podpisania umowy;
b) Etap II - obejmuje:
organizację szkolenia dla pracowników w zakresie cyberbezpieczeństwa,
organizację szkolenia Managing Windows Server 2022.
Termin wykonania: do dnia 31 sierpnia 2023r.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa sprzętu komputerowego, przeprowadzenie szkoleń i modernizacja sieci teleinformatycznej.
b) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- dostawę serwera NAS,
- dostawę przełącznika sieciowego (switch 48 portowy),
- dostawę stacji roboczych (komputery stacjonarne) 3 szt.,
- dostawę zasilacza awaryjnego UPS,
- dostawę serwerów - 2 szt.,
- rozbudowę sieci LAN,
- organizację szkolenia dla pracowników w zakresie cyberbezpieczeństwa,
- organizację szkolenia Managing Windows Server 2022.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1.

CPV: 30213000-5, 48821000-9, 32425000-8, 31682530-4 -, 32421000-0

Dokument nr: OR.2510.15.2022.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 06.06.2023 r., godz. 10:00.

Składanie ofert:
9. Termin i miejsce składania ofert:
a) Ofertę można złożyć:
- za pośrednictwem Bazy konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
- w formie papierowej, umieszczoną w zamkniętej kopercie oznaczonej: Oferta na ,,Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, modernizacja sieci komputerowej oraz przeprowadzenie szkoleń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu" Nie otwierać przed dniem 06 czerwca 2023 r. przed godz. 10:00, zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
w terminie do dnia 06.06.2023 r. do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 31 sierpień 2023r.
c) Miejsce dostawy:
Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, Ul. 1 Maja 4

Wymagania:
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykluczenie z postępowania:
a) Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
b) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835 z późn. zmianami) z postępowania wyklucza się:
- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
6. Sposób przygotowania oferty:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b) Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
c) Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
d) Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
e) W przypadku, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez pełnomocnika Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
f) W przypadku dołączenia do oferty jako załączników kopii dokumentów muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
g) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
h) Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
7. Opis sposobu obliczania ceny:
a) Wykonawca winien w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego podać łączną cenę netto (bez VAT), podatek VAT i łączną cenę brutto (z VAT) każdego z wyszczególnionych elementów przedmiotu zamówienia oraz sumę stanowiącą oferowane wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Do porównania ofert brana będzie pod uwagę łączna cena brutto zamówienia.
c) Oferowana cena brutto jest ceną ryczałtową, obejmującą wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.
8. Kryterium oceny ofert:
a) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie stosowane kryterium ,,Cena brutto" - 100%.
b) Do obliczenia punktacji w ramach kryterium ,,Cena brutto" Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto wskazaną przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym Załącznik nr 2).
c) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie ze wzorem: (najniższa cena brutto z badanych ofert / cena brutto oferty badanej) x 100 pkt.
d) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę. Każdej następnej ofercie Zamawiający przyporządkuje liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą. Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
e) W przypadku, gdy co najmniej dwie oferty będą zawierały taką samą najniższą cenę Zamawiający wezwie Wykonawców, od których pochodziły te oferty do złożenia ofert dodatkowych; zaproponowana cena w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena zaoferowana w ofercie pierwotnej; Zamawiający będzie powtarzał czynność, do chwili wyboru oferty najkorzystniejszej.
b) Oferta składna za pośrednictwem bazy konkurencyjności powinna być złożona w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym(podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Te same wymogi dotyczą załączników do oferty.
c) Oferty złożone po terminie bądź w inny sposób niż określony w lit. a) nie będą rozpatrywane.
e) Bezpośrednio po otwarciu ofert Zamawiający zamieści informację z otwarcia ofert w Bazie konkurencyjności oraz na stronie: www.bip.tarnobrzeski.pl
10. Wybór Wykonawcy i ogłoszenie wyniku postępowania:
a) Zamawiający dokonuje analizy i oceny ofert złożonych w wymaganym terminie.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień treści złożonych ofert.
c) W przypadku stwierdzenia braku wymaganych załączników Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia. W przypadku braku uzupełnienia załączników oferta podlega odrzuceniu.
d) Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- nie zawiera informacji wymaganych w Załączniku nr 2,,Formularz ofertowy", w szczególności: nazwy Wykonawcy, danych adresowych i kontaktowych, oferowanej ceny, podpisu Wykonawcy;
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- Wykonawca nie uzupełnił wymaganych załączników.
e) Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania oraz umieszcza zawiadomienie o wyborze oferty w Bazie konkurencyjności oraz na stronie www.bip.tarnobrzeski.pl
11. Zawarcie umowy. Istotne postanowienia umowy:
a) Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
b) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
c) Istotne postanowienia umowy, w tym warunki istotnej zmiany umowy zawarte są w Załączniku nr 3 - Projekt umowy.
13. Postanowienia końcowe:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
c) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
d) Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe, jeżeli:
- w wymaganym w pkt. 6.1. terminie nie wpłynie żadna oferta,
- każda złożona oferta zostanie odrzucona,
- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja przedmiotu zamówienia jest niemożliwa lub niecelowa,
- zapytanie ofertowe obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu publikacji niniejszego zapytania ofertowego.
f) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż 4 dni przed otwarciem ofert.
a) W uzasadnionych przypadkach treść zapytania ofertowego może zostać zmieniona przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Zmiana oraz treść pytań wraz z wyjaśnieniami zostanie opublikowana na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz www.bip.tarnobrzeski.pl

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami:
Kazimierz Błasiak sekretarz@tarnobrzeski.pl tel. 15 3067010 w.206
Mariusz Bułdyś informatyk@tarnobrzeski.pl tel. 15 3067010 w.205

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.