Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
867z dziś
6957z ostatnich 7 dni
25413z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Radwanice
ul. Przemysłowa 17
59-160 Radwanice
powiat: polkowicki
tel. 76 831 14 78, telefon 76 831 1478
aleksandra.glinska@radwanice.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Radwanice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76 831 14 78, t
Termin składania ofert: 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radwanice. Obszar opracowania terenu
w granicach administracyjnych całej gminy Radwanice. Przeprowadzenie procedur planistycznych, opracowanie kompletnych projektów, skompletowanie dokumentacji prac planistycznych, zgodnie z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2022 r., poz. 503 z późn. zm. - dalej u.p.z.p.)
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2021 r., poz. 2405)
c) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 z późn. zm.)
d) pozostałymi powszechnie obwiązującymi przepisami prawa mającymi zastosowanie
w przedmiocie zamówienia.
e) uchwałą Nr LI/364/23 Rady Gminy w Radwanicach z dnia 27 kwietnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radwanice, stanowiącą załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2.2. Obszar opracowania obejmuje całą gminę Radwanice, wprowadzenia m.in. udokumentowanych złóż kopalin, terenów pod farmy fotowoltaiczne, zmian związanych
z lokalizacją budynków mieszkalnych od elektrowni wiatrowych (strefy wysokościowe), a także zmian do bieżących potrzeb inwestycyjnych samorządu gminy i mieszkańców.
2.3. Powierzchnia całej gminy to ok. 84 km2.
2.4. W związku z podjętą uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia studium Gmina Radwanice rozpoczęła procedurę określoną w art. 11 pkt 1 i 2 u.p.z.p., etap ogłoszenia
i obwieszczenia oraz zawiadomień do instytucji i organów właściwych do uzgadniania
i opiniowania projektu studium o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium.
2.5. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia następujących czynności:
a) aktualizacja analiz, prognozy i bilansów przewidzianych w art. 10 ust. 5 u.p.z.p.;
b) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie
z u.p.z.p.) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
c) pozyskanie przez wykonawcę we własnym zakresie i na swój koszt wszelkich materiałów
i danych niezbędnych do wykonania Studium;
d) aktualizacja opracowania ekofizjograficznego;
e) przygotowanie analizy wniosków do Studium i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia;
f) sporządzenie ,,prognozy oddziaływania na środowisko";
g) sporządzenie projektu studium w zakresie niezbędnym do zachowania zgodności
z przepisami prawa, w tym w szczególności art. 10 i 11 u.p.z.p.;
h) przygotowanie obwieszczeń, wykazu, zestawień, wystąpień, niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 11 u.p.z.p.,
i) wystąpienie i uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii przewidzianych
w obowiązujących przepisach prawa,
j) wprowadzenie zmian do projektu Studium wynikających z uzyskanych opinii
i dokonanych uzgodnień oraz zmian wynikających z uwag Wójta Gminy;
k) w razie konieczności ponowne uzgadnianie projektu Studium;
l) wprowadzenie zmian do projektu Studium, wynikających z ponowionych uzgodnień,
m) przygotowanie do wyłożenia do publicznego wglądu projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko;
n) udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu, składanie wyjaśnień i niezbędnych informacji;
o) przeanalizowanie uwag wniesionych do projektu studium uwarunkowań
i zagospodarowania przestrzennego, w tym przedłożyć Wójtowi Gminy propozycje sposobu ich rozpatrzenia;
p) wprowadzenie zmian do projektu studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego, wynikające z rozpatrzenia wniesionych uwag;
q) przygotowanie i przekazanie projektu studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego w wersji gotowej do przedstawienia Radzie Gminy (w tym: projekt uchwały, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag wraz z uzasadnieniem);
r) Wykonawca jest zobowiązany do prezentacji projektu Studium władzom gminy,
prezentacji projektu Studium podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej (GKUA) i Komisji Rady Gminy, prezentacji projektu Studium podczas sesji Rady Gminy na której podejmowany będzie projekt uchwały - w razie potrzeb;
s) przedstawienie tekstu i rysunku studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego Gminy Radwanice w wersji wektorowej (dane GIS) z nadaną georeferencją zgodnie
z standardami zapisu danych oraz dane przestrzenne, o których mowa w art. 67 a-c u.p.z.p.
t) przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia Wojewodzie
a także w przypadku uwag organu nadzoru prawnego do uchwalonego Studium, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić to opracowanie do zgodności z przepisami
w terminach ustalonych przez Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia oraz ewentualne doprowadzenie do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności;
u) opracowanie stanowiska merytorycznego w przypadku wniesienia skargi do sądu administracyjnego wobec uchwały w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań
i zagospodarowania przestrzennego Gminy Radwanice;
v) toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej;
w) powyższe wyliczenie nie ma charakteru wyczerpującego, Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu (realizacji całości zadania), odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w u.p.z.p. oraz innych przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować, jako oczywiste i uwzględniać w kosztach
i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
2.6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) czuwania nad prawidłowością procedury planistycznej;
b) ścisłej współpracy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia;
c) wykonania niniejszej umowy, w tym w szczególności dokumentacji, z najwyższą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług;
d) wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
e) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie realizacji umowy.
2.7. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalone studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania i planowania przestrzennego zatwierdzone przez Wojewodę Dolnośląskiego wraz z załącznikami graficznymi, danymi przestrzennymi wraz niezbędną dokumentacją.
2.8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu kompletne opracowanie:
a) projektu uchwały w sprawie uchwalenia studium wraz z załącznikami;
b) prognozę oddziaływania na środowisko;
c) opracowanie ekofizjograficzne;
d) w kolorze rysunek Studium wielkoformatowy do zawieszenia na ścianie i przenoszenia, dwustronnie zalaminowany i oprawiony w listwy (skala do ustalenia) - 2 egz.
e) część tekstową opracowań w wersji cyfrowej (nagrane na nośniku elektronicznym - format zapisu .pdf, .doc, .odcx, .jpg, .tiff),
f) część graficzna opracowania w odpowiedniej skali, w wersji papierowej (2 egzemplarze)
i w wersji cyfrowej (nagrane na nośniku elektroniczny - format zapisu .pdf, .doc, .odcx, .jpg, .tiff),
g) część tekstowa i graficzna studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radwanice powinny być zapisane w formacie danych przestrzennych z nadaną georeferencją, posiadać metadane oraz być sporządzone zgodnie z standardami zapisu danych,
h) dane przestrzenne, o których mowa w art. 67 a-c u.p.z.p.
2.9. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały pomocnicze i inne materiały oraz dokumenty wiążące się z realizacją zamówienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
2.10. Dodatkowo sporządzona zostanie przez Wykonawcę wersja wektorowa załącznika graficznego wszystkich wymienionych opracowań w wersji elektronicznej. - zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego (wytyczne)
2.11. Z uwagi na trwające prace ustawodawcze dot. zmiany ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym - DRUK SEJMOWY NR 3097, zamawiający wymaga realizacji w krótkim terminie przedmiotu umowy w etapie dot. wystąpienia o opinie
i uzgodnienia projektu studium.
2.12. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

CPV: 71410000-5

Składanie ofert:
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
8.1. Ofertę należy:
a) złożyć w siedzibie zamawiającego w punkcie obsługi klienta (parter urzędu) lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Radwanicach, Ul. Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice, lub
b) przesłać drogą elektroniczną na adres: aleksandra.glinska@radwanice.pl (skan oferty lub opatrzona podpisem elektronicznym)
w terminie do dnia 1 czerwca 2023r. do godz. 13:00.
8.2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób: ,,Oferta
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gmina Radwanice".
W przypadku oferty składanej drogą elektroniczną w temacie wiadomości analogicznie jak
w wersji papierowej.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI.
3.1. Termin realizacji: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej niżej niż wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
4. OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTY ORAZ SPOSÓB ICH OCENY.
4.1. Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
4.2. Zamawiający wybierze ofertę kierując się następującymi kryteriami wyboru:
l.p.
Nawa kryterium
waga
1.
cena
100%

Ocenie podlega cena brutto oferty.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:

najniższa cena oferty
liczba punktów oferty badanej = ---------------------------- x 100 x 100
cena oferty badanej

Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.4. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen poprzez wezwanie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym terminie, ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.5. Jeżeli zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY.
5.1. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia wynikające zapytania ofertowego oraz projektowanych postanowień umownych, które zostaną wprowadzonego do treści umowy.
5.2. W formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego należy podać cenę netto, wartość podatku VAT jeżeli wykonawca jest płatnikiem podatku VAT oraz cenę brutto za wykonanie zamówienia uwzględniającą wszystkie wymagania wynikające z postanowień niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
5.3. Wykonawca, który na podstawie odrębnych przepisów, nie jest zobowiązany do uiszczenia podatku od towarów i usług VAT w Polsce, zobowiązany jest do podania ceny w złotych (PLN) bez podatku VAT (netto). Wykonawca, który nie jest płatnikiem podatku Vat winien złożyć oświadczenie, że nie jest płatnikiem podatku VAT wraz ze wskazaniem podstawy prawnej.
5.4. Cena oferty brutto stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe, które nie podlega zmianie
w czasie trwania umowy.
5.5. Ewentualne rabaty lub upusty należy ująć w cenach jednostkowych brutto.
5.6. Podane ceny muszą być wyrażone w złotych (PLN) i ewentualnie dodatkowo w groszach, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
6.1. Ofertę należy złożyć w pisemnie lub elektronicznie, w języku polskim. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6.2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Podpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub parafę. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy na podstawie załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
6.3. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik
nr 2 do zapytania ofertowego.
6.4. Do oferty należy załączyć:
a) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,
Zamawiający dokona sprawdzenia umocowania prawnego do reprezentacji na podstawie ogólnodostępnych rejestrów, tj. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Krajowego Rejestru Sądowego
6.5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w sposób czytelny. W celu czytelnego zamieszczenia odpowiedniej ilości informacji, wzory załączników można dopasować do indywidualnych potrzeb, zachowując jednak brzmienie ich wzorcowej treści.
6.6. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
6.7. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji:
a) odczytywanych podczas otwarcia ofert,
b) które są jawne na mocy odrębnych przepisów,
c) ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty.
6.8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku dokumentów.
7. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ ORAZ WPROWADZANIA ZMIAN DOTYCZĄCYCH TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
7.1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na
2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
7.2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął po upływie terminu składania wniosku, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
7.3. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego.
7.4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami oraz zmiany treści zapytania ofertowego zamawiający zamieszcza na stronie internetowej www.bip.radwanice.pl w zakładce Zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł.
7.5. Wyjaśnienia i zmiany treści zapytania ofertowego są integralną częścią zapytania ofertowego oraz są wiążące dla wykonawców przy składaniu ofert.
9. BADANIE I WYBÓR OFERTY.
9.1. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
9.2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz ich uzupełnienia.
9.3. Zamawiający odrzuca jeżeli:
a) wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
b) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9.4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu do składania ofert i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9.5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru, a także informacje o ofertach, które zostały odrzucone wraz z uzasadnieniem.
9.6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje, o których mowa powyżej, na stronie internetowej www.bip.radwanice.pl w zakładce Zamówienia
o wartości poniżej 130.000 zł.
9.7. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wybranego wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
9.8. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców.
9.9. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać kolejną ofertę spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
9.10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawierającej postanowienia zawarte w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
9.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzielenia zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.

Uwagi:
10. Ochrona danych osobowych.
Zamawiający informuje, że w związku ze stosowaniem procedury przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przetwarza dane osobowe przekazane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Dane osobowe, które znalazły się w posiadaniu zamawiającego w wyniku prowadzenia postępowania są przetwarzane w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania, realizacją umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji obowiązków ustawowych określonych w obowiązujących przepisach prawa.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Radwanice, ul. Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice (Gmina Radwanice);
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych. Kontakt z Inspektorem możliwy za pośrednictwem adresu e - mail: iod@drmendyk.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami w imieniu zamawiającego jest: Aleksandra Glińska , tel. 76 759 20 14, e-mail: aleksandra.glinska@radwanice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.