Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych oraz towarzyszących

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych oraz towarzyszących

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Bankowa 18
72-010 Police
powiat: policki
tel. 695 395 408, 91 43 11 390, Telefon: 91 431 13 00, tel. 91 43 11 390,fax91 317 54 31
tprymon@zgkim.police.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Police
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 695 395 408, 91
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II ZAPYTANIE OFERTOWE
na zadanie pn.
,, Wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych oraz towarzyszących w wielorodzinnym budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej nr 35 przy Ul. Hugona Kołłątaja 9,11 w Policach, administrowanym przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Policach"

Dokument nr: ZGKIM.DP.261.26.2023.TP.4

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert:
a) ofert zostaną otwarte komisyjnie w terminie .06.06.2023 r. o godz. 10:15 przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego,
b) informacja z otwarcia ofert zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej www.zgkim.police.pl

Składanie ofert:
14. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert:
1) Składanie ofert:
a) ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie ZGKiM w Policach, przy Ul. Bankowej 18 72-010 Police za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w sekretariacie pokój nr 312, III piętro w terminie do dnia 06.06.2023 r. do godz. 10:00,
b) za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego, oferty złożone po terminie, o którym j w. zostaną Wykonawcom zwrócone,
c) oferta powinna być zaadresowana do Zamawiającego, na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach Ul. Bankowa 18 72-010 Police
oraz powinna być oznakowana następująco:
,, Oferta na zadanie pn.:
,, Wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych oraz towarzyszących w wielorodzinnym budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej nr 35 przy Ul. Hugona Kołłątaja 9, 11 w Policach, administrowanym przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach "

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r.

Wymagania:
2. Tryb postępowania:
1) Postępowanie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu Nr 3/V/D/2022 Dyrektora ZGKiM w Policach z dnia 10.05.2022 r. oraz zgodnie z Regulaminem wyboru wykonawców usług, dostaw lub robót budowlanych na potrzeby wspólnoty mieszkaniowej.
2) Zamówienie publiczne o wrartości przekraczającej kwotę o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z pominięciem przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
3. Zakres zamówienia:
Zakres robót został określony w: dokumentacji projektowej (DP), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), organizacja i wykonywanie robót (OiWR) oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do zapytania ofertowego (ZO).
4. Warunki wykonania robót:
Warunki wykonania i odbioru robót określa: DP, STWiORB oraz OiWR stanowiące załączniki do ZO.
6. Gwarancja:
Wymagana gwarancja na wykonane roboty: minimum 24 miesiące.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) posiada zdolność finansow;ą/kredytową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) w stosunku do którego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości,
c) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
d) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200.000,00 zł
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
b) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, za jedną robotę budowlaną Zamawiający uzna: roboty polegającą na wykonaniu robót instalacyjnych sanitarnych o wartości minimum 100 000,00 złotych brutto każda, wykonanych w jednym budynku. Wymaga się, aby przedmiotowe roboty, w chwili ich wykonywania były prowadzone w budynku zamieszkałym lub użytkowanym w przypadku budynków użyteczności publicznej. Zamawiający uwzględni tylko roboty zakończone. Przedmiotowe roboty należy wykazać w załączniku nr 14 do ZO.
Wykonawca może spełniać ww, warunki samodzielnie lub polegaj ac na zasobach podmiotów trzecich.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
8. Zawartość oferty - dokumenty, które należy złożyć wraz z oferta:
1) Oferta cenowa - zgodnie z otrzymanym wzorem - załącznik nr 1
2
2) Klauzula informacyjna - załącznik nr 3
3) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 4
4) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - załącznik nr 7
5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i podmiotach trzecich -załącznik nr 10
6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załącznik nr 11
7) Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 12
8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 13
9) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 14
9. Dokumenty wymagane przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejsza zgodnie z warunkami ZO - dokumenty należy złożyć na wezwanie Zamawiającego:
1) Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zł. - polisa powinna być ważna od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia robót zgodnie z umową.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Kosztorys ofertowy szczegółowy.
4) Harmonogram robót - załącznik nr 9.
5) Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowrania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz kserokopia wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o opłaceniu obowiązkowego ubezpieczenia OC - osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.
6) Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków kierownika budowy.
7) Dowody potwierdzające czy roboty budowlane wykazane w załączniku nr 14 do ZO zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.
UWAGA:
Wszelkie dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
10. Ocena wiarygodności Wykonawcy:
Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów i usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie:
1) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ekrs.ms.gov.pl, lub wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.pl, oraz, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia.
2) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o podatku od towarów i usług, zwaną ,,ustawą o VAT" (Dz.U. z 2022 r. poz. 931), https://ppuslugi.mf.gov.pl
3) czy podmiot składający ofertę nie jest wpisany do prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wykazu podmiotów, które zostały wykreślone przez naczelnika urzędu skarbowego z rejestru jako podatnicy VAT lub, których rejestracja jako podatników VAT została przywrócona zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o VAT (Dz.U. z 2022 r. poz. 931) https://www.podatki.gov.pl
UWAGA:
W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww. Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy.
11. Sposób obliczenia ceny oferty:
1) Cena oferty powinna wynikać z oferty cenowej, sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ZO.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Cena oferty powinna obejmować wszystkie prace konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym, kalkulacja dokonana w oparciu o opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia.
5) Podana w ofercie cena jest ceną ryczałtową i nie będzie podlegała podwyższeniu w toku realizacji umowy.
6) Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
7) Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego w trakcie oceny złożonych w toku ZO ofert.
UWAGA:
1) Przedmiar robót traktować należy jako materiały poglądowe. Przed skalkulowaniem oferty należy zweryfikować obmiary i zakres prac przewidzianych do realizacji, gdyż
umowa z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie w formie ryczałtu - zgodnie ze złożoną ofertą.
2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej, przed opracowaniem oferty.
3) Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i inne koszty niezbędne do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, koszty transportu, porządkowe, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty energii elektrycznej, wody, współpracy z Zamawiającym, ubezpieczenia, VAT, itp.

13. Warunki finansowania:
1) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanych robót.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość płatności częściowych zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ZO.
3) Fakturowanie zgodnie z podpisaną umową.
3) O wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie.

15. Termin związania oferta:
Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.

17. Inne informacje:
1) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymagania od podmiotu, który złożył najkorzystniejszą ofertę innych dokumentów (między innymi potwierdzających posiadanie wiedzy i doświadczenia, zdolności finansowej itp.) zapewniających prawidłowa realizację przedmiotu zamówienia.

Uwagi:
12. Kryteria wyboru oferty:
1) Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
a) Cena-90%
Sposób przyznania punktów w kryterium ,,cena (C)":
Cena najniższa z ofert C= ----------------------------------- x JOOpkt x znaczenie kryterium 90 %
Cena oferty ocenianej W kryterium ,,cena" można uzyskać maksymalnie 90 punktów.
b) Okres gwarancji i rękojmi - 10 %
Sposób przyznania punktów w kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi (GiR)":
Okres gwarancji / punkty
Okres gwarancji (w miesiącach) 24 36 48 lub więcej
Liczba przyznanych punktów 0 5 10
W kryterium GiR można uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje 24 m-cy GiR otrzyma 0 pkt,
- jeżeli Wykonawca zaoferuje 36 m-cy GiR otrzyma 5 pkt,
- jeżeli Wykonawca zaoferuje 48 m-cy GiR otrzyma 10 pkt,
Okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesięcy - licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
5
2) Komisja oceni oferty sumując iloczyny uzyskane z poszczególnych kryteriów:
Lpkt. = C + GiR
3) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów oraz będzie spełniał wymagania stawiane w ZO.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę cenową, spełniającą wymagania stawiane w ZO w celu uzyskania jeszcze korzystniejszych warunków
16. Komunikacja w postępowaniu:
Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji w niżej wymienionych formach:
1) pisemnie na adres: ZGKiM w Policach,
2) drogą elektroniczną na adres: tprymon@zgkim.police.pl
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ZO. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie na mniej niż 3 dni przed terminem składania ofert. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści ZO. Modyfikacja może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano ZO.

Kontakt:
3) Osoba prowadząca zapytanie ofertowe:
Starszy inspektor ds. technicznych Tomasz Prymon pok. 310, tel. 695 395 408, 91 43 11 390. e-mail: tprymon@zgkim.police.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.