Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Nadzór inwestorski

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Nadzór inwestorski

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
11 Listopada 35
59-850 Świeradów-Zdrój
powiat: lubański
zp@swieradowzdroj.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świeradów-Zdrój
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nadzór inwestorski nad realizacją zadań:
,,Rewitalizacja parków i obszarów uzdrowiska Czerniawa - Zdrój", ,,Przebudowa ulic Izerskiej, Sanatoryjnej, Spadzistej i Górzystej na deptak uzdrowiskowy"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: ,,Rewitalizacja parków i obszarów uzdrowiska Czerniawa-Zdrój"
- Szczegółowy Wykaz Obowiązków znajduje się w Załączniku A do SWZ (SWO) i wzorze umowy - Załącznik 1,
- Zakres nadzoru dendrologicznego obejmuje min:
a) nadzorowanie/podejmowanie działań związanych z ochroną zieleni oraz drzewostanu na terenie inwestycji, zgodnie z Decyzją nr 277/2023 z dnia 22.02.2023 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obszarze historycznego układu urbanistycznego lub zespołu budowlanego, projektu wykonawczego wraz z załącznikami graficznymi i programem ochrony drzewostanu,
b) kontrolę prac budowlanych związanych z zabezpieczeniem drzew i krzewów oraz ich korzeni przed uszkodzeniami, wysychaniem, przemarzaniem podczas realizacji inwestycji,
c) pomoc w spełnieniu wymogów zapisanych w uzgodnieniach Zamawiającego i innych aktach prawnych, tak aby Wykonawca mógł bez opóźnień realizować prace budowlane.
- Szczegółowy zakres robót budowlanych dostępny jest w postępowaniu na roboty budowlane, które jest dostępne pod linkiem:http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/a,20800,realizacja-zadan-pn-rewitalizacja-
parkow-i-obszarow-uzdrowiska-czerniawa-zdroj-przebudowa-ulic-izers.html
(postępowanie przetargowe na wykonanie robót budowlanych dostępne jest pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cd3b723-bd01-11ed-9236-36fed59ea7dd )
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: ,,Przebudowa ulic Izerskiej, Sanatoryjnej, Spadzistej i Górzystej na deptak uzdrowiskowy"
- Szczegółowy Wykaz Obowiązków znajduje się w Załączniku A do SWZ (SWO) i wzorze umowy - Załącznik 1,
- Zakres nadzoru dendrologicznego obejmuje min:
a) nadzorowanie/podejmowanie działań związanych z ochroną zieleni oraz drzewostanu na terenie inwestycji, zgodnie z Decyzją nr 277/2023 z dnia 22.02.2023 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obszarze historycznego układu urbanistycznego lub zespołu budowlanego, projektu wykonawczego wraz z załącznikami graficznymi i programem ochrony drzewostanu,
b) kontrolę prac budowlanych związanych z zabezpieczeniem drzew i krzewów oraz ich korzeni przed uszkodzeniami, wysychaniem, przemarzaniem podczas realizacji inwestycji,
c) pomoc w spełnieniu wymogów zapisanych w uzgodnieniach Zamawiającego i innych aktach prawnych, tak aby Wykonawca mógł bez opóźnień realizować prace budowlane.
- Szczegółowy zakres robót budowlanych dostępny jest w postępowaniu na roboty budowlane, które jest dostępne pod linkiem:http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/a,20800,realizacja-zadan-pn-rewitalizacja-
parkow-i-obszarow-uzdrowiska-czerniawa-zdroj-przebudowa-ulic-izers.html
(postępowanie przetargowe na wykonanie robót budowlanych dostępne jest pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cd3b723-bd01-11ed-9236-36fed59ea7dd )

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 2023/BZP 00237469, GMiI.271.7/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3873e00-fe10-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy
zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl. Za pośrednictwem
poczty elektronicznej odbywa się w szczególności zadawanie pytań, składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji, wezwań i zawiadomień.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem
referencyjnym sprawy, tj. GMiI.271.7/2023. Więcej informacji zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452) (dalej: rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (dalej: rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 35 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 35 SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.