Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie oraz wykonanie zestawu form frezowanych technologią CNC z pełnego bloku...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie oraz wykonanie zestawu form frezowanych technologią CNC z pełnego bloku aluminium

Data zamieszczenia: 2023-05-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: EFT Group Sp. z o. o
Ceramiczna 4
64-000 Widziszewo
powiat: kościański
leszek@eft.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160423
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Widziszewo
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR EFT/2/SMART - Zaprojektowanie oraz wykonanie zestawu form frezowanych technologią CNC z pełnego bloku aluminium, przeznaczonych do wytwarzania wyrobów z tworzywa sztucznego (LLDPE) z zastosowaniem technologii formowania rotacyjnego
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.02-001/23 - ŚCIEŻKA SMART

Część 1
Zaprojektowanie oraz wykonanie zestawu form

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiot zamówienia - Zaprojektowanie oraz wykonanie zestawu form frezowanych technologią CNC z pełnego bloku aluminium, przeznaczonych do wytwarzania wyrobów z tworzywa sztucznego (LLDPE) z zastosowaniem technologii formowania rotacyjnego (eng. Rotomoulding) pod nazwą: Opakowanie transportowe specjalnego przeznaczenia, typ DB 1600
Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Opracowanie projektu form w programie Auto-Cad na podstawie projektu 3D detali dostarczonych od Zamawiającego
1.2. Wykonanie zestawu form wg następujących wytycznych:
a) Zestaw składa się z dwóch form aluminiowych o wymiarach detali:
- 1568mm x 368mm x 247mm
- 1568mm x 368mm x 115mm
b) Zestaw form musi zawierać 24 ruchome Snap-Serty M4 + zestaw dodatkowych adapterów bez gwintu montażowego pod Snap-sert;
c) Wymagane piaskowanie powierzchni wewnętrznej form oraz pokrycie powłoką PTFE - typ powłoki do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonania,
d) Umocowanie form w ramie umożliwiającej montaż do ramienia roboczego (pająka) maszyny roboczej do formowania rotacyjnego
e) Wyposażenie form w zamykające klamry dociskowe w rozstawie,
f) Wyposażenie form w odpowietrzenie (min. 2 szt. na formę) w postaci wentyla wykonanego z rurki teflonowej o średnicy O 15 mm
g) Zastosowanie krawędzi noża w formie dla detalu o wymiarach - 1568mm x 368mm x 247mm
h) Gwarancja minimum 12 miesięcy
Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, z późn. zm.), Projekt 3D detali zostanie udostępniony po otrzymaniu podpisanej umowy o zachowanie poufności (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Podpisaną umowę (w formie skanu lub dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) należy przesłać na adres biuro@eftgroup.pl. Projekty 3D detali na potrzeby dokonania wyceny zamówienia zostaną udostępnione niezwłocznie, nie później niż w terminie 1 (słownie: jednego) dnia roboczego od daty prawidłowo wypełnionej i podpisanej umowy o zachowanie poufności.

Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 43415000-5

Dokument nr: 2023-51753-160423, EFT/2/SMART

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
kościański
Gmina
Kościan
Miejscowość
Widziszewo
Miejsce realizacji zamówienia:
Wykonanie form - miejsce wskazane przez Wykonawcę
Odbiór techniczny form - siedziba Zamawiającego
2. Harmonogram:
Planowany termin realizacji zamówienia:
I etap: zaprojektowanie i wykonanie zestawu form oraz przygotowanie do transportu (zgodnie z incoterms 2010, FCA) - maksymalnie do 10 tygodni kalendarzowych od zawarcia umowy i zaksięgowania zaliczki na poczet wykonania form.
II etap: odbiór techniczny (testy zestawu form) wykonywany przez Zamawiającego - maksymalnie do 7 dni kalendarzowych od daty dostawy form do siedziby Zamawiającego.
III etap (opcjonalny, w przypadku stwierdzenia konieczności naniesienia korekt do form): wykonanie stosownych poprawek lub zmian - maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty dostawy form do miejsca wyznaczonego przez Wykonawcę.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy,
d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian,
f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
h) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
j) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia
z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 30 (słownie: trzydzieści) zamówień obejmujących projektowanie i wyprodukowanie form aluminiowych z zastosowaniem techniki CNC.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Brak spełnienia przesłanek świadczących o wykluczeniu (zgodnie ze wskazanym
w zapytaniu ofertowym zakresem wykluczeń).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), zawierającej:
? Nazwę, adres, e-mail i NIP Wykonawcy
? Datę wystawienia oferty
? Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów
? Termin ważności oferty
2) Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
? Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone
w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
? Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
? Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj., że w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 30 (słownie: trzydzieści) zamówień obejmujących projektowanie i wyprodukowanie form aluminiowych z zastosowaniem techniki CNC.
? Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
? Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
? Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie
? Wykonawca oświadcza, że:
a. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576);
b. nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
c. wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Jednocześnie zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu aktualizacji powyższych oświadczeń w przypadku jakichkolwiek zmian w tym zakresie.
? Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby oferta była podpisana przez przedstawiciela Oferenta. Akceptowane będą skany dokumentów podpisanych ręcznie lub dokumenty podpisane elektronicznie. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy podać w jednostkach pieniężnych.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-29
Data ostatniej zmiany
2023-05-29 21:11:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN/inna waluta będą przyznawane wg następującej formuły:
A n = (C min / C r) x 70
C min - cena minimalna w zbiorze
C r - cena oferty rozpatrywanej
A n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium Termin wykonania zamówienia w ramach etapu I w tygodniach kalendarzowcyh będą przyznawane wg następujących przedziałów:
Powyżej 9 tygodni do 10 tygodni włącznie - 0 pkt.
Powyżej 8 tygodni do 9 tygodni włącznie - 10 pkt.
Maksymalnie 8 tygodni - 20 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium możliwość 100% recyklingu form po ich całkowitym zużyciu będą przyznawane wg zasady
Spełnia - 10 pkt.
Nie spełnia - 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Leszek Chyła
tel.:
e-mail: leszek@eft.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.