dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świekatowo)
mazowieckie (Sierpc)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa szaf do przechowywania lekarstw |
Data zamieszczenia: | 2023-05-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SP ZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej ul. Żywiecka 19 43-365 Wilkowice powiat: bielski tel. (33) 812 20 20, 28, 29 fax (33) 812 30 98 zam.publiczne@szpital-kolejowy.com |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wilkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (33) 812 20 20, |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zwracamy się z prośbą o złożenie oferty w celu udzielenia zamówienia na dostawę szaf do przechowywania lekarstw - powtórka. 1) opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf do przechowywania lekarstw (3 szt.) Składanie ofert: 8) miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć: a) w Sekretariacie Dyrektora SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej (wersja pisemna); b) na adres email: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com (wersja elektroniczna) - do dnia 5.06.2023 r. do godz. 9:00 Uwaga: Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w wersji podpisanego skanu oferty na adres email: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com (termin złożenia ofert), a następnie dostarczenie w wersji papierowej, nie później jednak niż do dnia 5.06.2023 r., pod rygorem odrzucenia oferty. Miejsce i termin realizacji: 2) termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy Wymagania: 3) warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4) wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: . Wszystkie dokumenty/oświadczenia stanowiące treść oferty składane mogą być: a) pisemnie pocztą, kurierem lub osobiście. b) w wersji elektronicznej (podpisane podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub osobistym - zgodnie art. 78 [1] ustawy Kodeks cywilny - t.j. Dz.U.2022.1360 z późn. zm.) na adres email: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com. 6) termin związania ofertą: 30 dni 7) opis sposobu przygotowywania ofert: Ofertę należy złożyć w formie: a) pisemnej, wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie poprawki, skreślenia w treści oferty należy zaparafować. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie ,,Oferta na dostawę szaf do przechowywania lekarstw powtórka"; b) elektronicznej (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z art. 78 [1] kodeksu cywilnego), jak również w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub osobisty). Ofertę w wersji elektronicznej (plik tekstowy) należy przesłać na adres email: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com. Oferta winna być zabezpieczona hasłem - Zamawiający zaleca zaszyfrowanie plików w formacie ZIP-7 (hasło Oferent przekaże Zamawiającemu po upływie terminu składania ofert za pomocą wiadomości email - nie później jednak niż do godziny po terminie składania ofert). W przypadku wcześniejszego przekazania Zamawiającemu hasła za pomocą wiadomości email tub braku zabezpieczenia pliku/plików hasłem, Oferent nie będzie wnosił jakichkolwiek zarzutów i roszczeń w przypadku wcześniejszego zapoznania się z ofertą przez Zamawiającego. 9) opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: najniższa cena 90 % (cena najniższa spośród złożonych ofert : cena oferty badanej x 100 x 90 %, termin dostawy 10% (do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy - 10 pkt, do 14 dni licząc od dnia podpisania umowy - 5 pkt, do 21 dni licząc od dnia podpisania umowy - 0 pkt) W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu dostawy (liczby dni) Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje dostawę w 21 dni (Wykonawca otrzyma 0 pkt). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów oceny oferty. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, iż dwie lub więcej ofert uzyska taką samą sumaryczna liczbę punktów, tzn. będzie przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania wszczętego w oparciu o Zapytanie ofertowe i zakończenia postępowania bez podawania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania wszczętego w oparciu o Zapytanie ofertowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy: ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert. Oferentom/Wykonawcom nie przysługuje wynagrodzenie/zwrot kosztów w związku z udziałem w postępowaniu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków postępowania wszczętego w oparciu o Zapytanie ofertowe. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika nr 2 do niniejszego zaproszenia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 4. Podpisaną klauzulę RODO - Załącznik nr 3. |
© eurobudowa.pl 2004-2024