Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
42z dziś
6243z ostatnich 7 dni
26611z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia podstawowego i dodatkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia podstawowego i dodatkowego

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Studzieńcu
Studzieniec 20A
96-330 Puszcza Mariańska
powiat: żyrardowski
tel.: 46 831-84-26, tel.: 46 831-81-91, tel.: 46 831-81-70, fax: wew. 210
sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Puszcza Mariańska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 46 831-84-26,
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa wyposażenia podstawowego i dodatkowego w ramach programu - "Laboratoria Przyszłości".
Zatwierdził:
Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu
Piotr PawlikStudzieniec, dn. 31 maja 2023 r.
Zaproszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę wyposażenia podstawowego i dodatkowego w
ramach programu - "Laboratoria Przyszłości"
Przedmiotem zapytania ofertowego jest:
Zakup i dostawa wyposażenia podstawowego i dodatkowego w ramach programu - "Laboratoria
Przyszłości" dla Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu.
III. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia podstawowego i dodatkowego w ramach
programu - "Laboratoria Przyszłości".
Zadanie nr 1
1. Zakup i dostawa strugnicy WB160L firmy Holzmann lub równoważnej - 2 szt. :
- Stół z litego drewna,
- Powierzchnia robocza wykonana z drewna kauczukowego,
- Dwa imadła,
- Schowek, szuflada
- Wymiary min. 1600 x 820 x 820 mm
- Udźwig min. 150 kg
Zadanie nr 2
1. Zakup i dostawa zestawu tarników do drewna (zdzieraki) - 5 kpl.
- każdy komplet zawiera tarniki zbieżne o profilu płaskim, półokrągłym i okrągłym . Pilniki z uzębieniem do
agresywnej obróbki drewna z trwałymi rękojeściami.
2. Imadło 100 mm - 1 szt.
- Hartowane wymienialne szczęki zaciskowe z żebrowanymi zębami,
- Szerokość szczęk - 100 mm,
- Min. odległość mocowania - 102 mm,
- Głębokość mocowania - 66 mm,
- Min. rozmiar kowadła - 73 x 58 mm,
3. Obcęgi stolarskie 200 mm - 3 szt.
4. Okulary ochronne stanowiskowe - 10 szt.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 czerwca 2023 r. o godz. 12.30,
w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres
zamawiającego w sekretariacie ośrodka do dnia 6 czerwca 2023 r. do godz. 12.00 wraz z załączoną
kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do dnia 16 czerwca 2023 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o
wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130 000 zł i nie podlega ustawie Prawo Zamówień
Publicznych.
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania oraz przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu;
2. posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu;
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedłożą
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5. Na wyposażenie objęte zerową stawka VAT zamówienie zostanie przesłane wybranemu Wykonawcy
po zatwierdzeniu przez organ prowadzący - Ministerstwo SprawiedliwościV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna być sporządzona na załączonych do zapytania formularzach ofertowych (załącznik nr
1a,b), w języku polskim, w sposób czytelny i powinna być podpisana przez oferenta lub upoważnionego
przez oferenta przedstawiciela(li) Wykonawcy.
2. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę do 1 zadania. Wykonawca może złożyć odrębne oferty
na każde z zadań lub tylko na wybrane zadania.
VI. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Oferta cenowa - formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
3. Dokument potwierdzający prawidłowe umocowanie do reprezentowania podmiotu :
a) aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiIG, potwierdzający, że Wykonawca jest
uprawniony do występowania w obrocie prawnym lub,
b) pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, obejmujące umocowanie do
przystąpienia podmiotu do zamówienia i zawarcia umowy w wyniku przeprowadzenia
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej
notarialnie,
c) zaparafowany wzór umowy (złącznik nr 3),
d) podpisana klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Na zamkniętej kopercie należy umieścić dopisek ,,Oferta - laboratoria przyszłości - nie otwierać
przed 6 czerwca 2023 godz. 12.30".
2. Oferty złożone po terminie oraz złożone drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływam terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
VIII. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową.
2. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana stosowna umowa.
Termin płatności: - w ciągu 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
X. Rozstrzygnięcie postępowania:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy
złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, na adres mailowy podany w ofercie.
O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców,
którzy złożyli oferty na adres mailowy podany w ofercie
XI. Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz
finansowych .
2. Oferty przesłane po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone.
3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego.

Kontakt:
5. Osoba kontaktowa: Rafał Szulc, r.szulc@studzieniec.oow.gov.pl , telefon 46 831 81 91 w. 117.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.