Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
604z dziś
5815z ostatnich 7 dni
21379z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Remont pomieszczeń socjalno-biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczeń socjalno-biurowych

Data zamieszczenia: 2023-09-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: KGHM Polska Miedź S.A
ul. M. Skłodowskiej-Curie 48
59-301 Lubin
powiat: lubiński
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont pomieszczeń socjalno-biurowych wydziału TB oraz FM w Oddział Huta Miedzi ,,Cedynia"
Streszczenie ogłoszenia

,,Remont pomieszczeń socjalno-biurowych wydziału TB oraz FM w Oddział Huta Miedzi ,,Cedynia""
SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

I. Przedmiotem Umowy jest wykonanie remontu pomieszczeń socjalno-biurowych Wydziału TB oraz Działu FM. Prace remontowe zostały podzielone na 2 zadania:

1. Zadanie Nr 1 - remont pomieszczeń Wydziału TB

Usługa dotyczy remontu/ odświeżenia pomieszczeń Wydziału TB - wysokość remontowanych pomieszczeń ok. 2,8m:

a. Biuro Kierownika Wydziału TB:

Remontowane biuro składa się z dwóch pomieszczeń oraz łazienki, których powierzchnia wynosi:

- pomieszczenie nr 1: ok. 16,2 m?

- pomieszczenie nr 2: ok. 9,3 m?

- łazienka: ok. 3,6 m? (w pomieszczeniu znajdują się płytki ścienne ułożone do wysokości ok. 1,9 m)

b. Biuro Mistrza Wydziału TB: powierzchnia ok. 8,75m?

c. Pomieszczenie socjalno-biurowe: powierzchnia ok. 11,5m?

d. Szatnia pracownicza: powierzchnia ok.15 m?

e. Toaleta pracownicza: powierzchnia ok. 8,3 m? (płytki ułożone na wysokości 1.70 m).

f. Korytarz: powierzchnia ok. 12 m? (w pomieszczeniu znajduje się tynk mozaikowy położony do wysokości ok. 1,6 m)
Zakres prac:

? przygotowanie powierzchni ścian oraz sufitów do malowania, wyrównanie, usunięcie pęknięć i ubytków;

? malowanie ścian oraz sufitów farbą zmywalną;

? wyczyszczenie powierzchni tynku mozaikowego w korytarzu;

? dostawa i montaż oświetlenia LED lampy sufitowe 60x60 13 szt. (punkty świetlne dobrane odpowiednio do wielkości pomieszczeń oraz panujących warunków);

? wyczyszczenie środkiem chemicznym 3 szt. drzwi stalowych;

? dostawa i montaż rolet okiennych dzień/noc 7 szt.;

? dostawa i montaż kratek wentylacyjnych 5 szt.;

? dostawa i montaż drzwi w łaźni pracowniczej - 90 cm;

? odtworzenie fragmentu elewacji budynku, malowanie powierzchnia ok.27 m?

? dostawa i montaż pojemników na papier szt. 2;

? dostawa i montaż podajników łokciowych do mydła szt. 2;

? dostawa i montaż podajnika pasty BHP szt. 2.

2. Zadanie nr 2 - remont pomieszczeń Działu FM

Usługa dotyczy remontu/ odświeżenia pomieszczeń Działu FM - wysokość remontowanych pomieszczeń ok. 2,15m:

1.1. Korytarz: pow. ok. 5,2 m?

1.2. Pomieszczenie nr 1: pow. ok. 20 m?

1.3. Pomieszczenie nr 2: pow. ok. 17 m?

Zakres prac:

? dostawa i montaż drzwi wejściowych technicznych 80 cm wraz z ościeżnicą;

? dostawa i montaż drzwi wewnętrznych 3 szt.;

? czyszczenie oraz malowanie ościeżnic drzwiowych;

? dostawa i montaż kratek wentylacyjnych;

? przygotowani ścian i sufitów do malowania (gładzenie i wyrównanie);

? przygotowanie podłoża pod wykładzinę (wyrównanie posadzki);

? dostawa i montaż wykładziny podłogowej antystatyczną;

? dostawa i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 120x90 [cm];

? dostawa i montaż wieszaka ubraniowego naściennego (min. 20 zawieszek);

? dostawa i montaż rolet okiennych dzień/ noc 8 szt.;

? dostawa i montaż lampy zewnętrznej halogenowej z czujnikiem ruchu;

? dostawa i montaż oświetlenia LED z czujnikiem ruchu lampy sufitowe 60x60 - 8 szt.;

? dostawa i montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego.
UWAGA:

Wykonawca przed dostarczeniem i użyciem materiałów tj. farby, drzwi, rolety i pojemniki uzyska pisemną akceptację Zamawiającego.
1. Okres gwarancji: Gwarancja obowiązuje w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru.

Dokument nr: Doc1618344406

Składanie ofert:
Termin odpowiedzi: 17 wrz 2023 14:59 PDT

Oferty należy składać pod adresem:
https://discovery.ariba.com/rfx/17407776

Miejsce i termin realizacji:
III. Miejsce realizacji Przedmiotu Umowy:

- Przedmiot Umowy realizowany będzie w: KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi ,,Cedynia" w Orsku.
Miejsce realizacji:

Miejsce dostawy/ Świadczenia usługi: Huta Miedzi Cedynia w Orsku, 59-305 Rudna
Termin dostawy/ Realizacji usługi: 7 tygodni od daty podpisania Umowy.

Wymagania:
Typ ogłoszenia: Zapytanie informacyjne (RFI)
Ogłoszenie publiczne: https://discovery.ariba.com/rfx/17407776

II. Pozostałe warunki

1. Wykonawca jako wytwórca odpadów dokona utylizacji materiałów oraz odpadów jak i również dostarczy odpowiednie dokumenty potwierdzające utylizację, z uwzględnieniem postanowień, o których mowa w Załączniku nr 3 Umowy.

2. Wykonawca oświadcza, że dokonał we własnym zakresie w ramach wizji lokalnej oceny, jakie warunki techniczne i dostępowe występują i dostosuje własną technologię, metody pracy oraz sprzęt, a także materiały do prawidłowego wykonania zadania.

3. Wykonawca oświadcza, że sam i na własne ryzyko dokonał niezbędnych przedmiarów w celu prawidłowego określenia specyfikacji remontowanych pomieszczeń oraz materiałów objętych dostawą.

4. W celu wyeliminowania zagrożeń, Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście osobom nieupoważnionym. Jeżeli ogrodzenie terenu budowy lub robót nie jest możliwe, należy oznakować granice terenu za pomocą tablic ostrzegawczych, a w razie potrzeby zapewnić stały nadzór.

IV. Wykonawca oświadcza, że Przedmiot Umowy będzie wykonany z materiałów, które spełniają wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej (certyfikat CE).

Szczegółowy zakres rzeczowy został wyspecyfikowany w załączonym projekcie umowy.

Dodatkowe informacje:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest załączenie skanu poprawnie wypełnionych formularzy:

1. Instrukcja Płatnicza.

2. Oświadczenia Wykonawcy.

3. Karta Wykonawcy.

Warunki udziału w postępowaniu:

1. Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców,

2. Posiadanie zaplecza technicznego,

3. Podstawą wystawienia FV będzie protokół ZA.PR.02
2. Czas reakcji na zgłoszenie: w terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych
Termin ważności oferty: 90 dni

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany ogłoszenia oraz warunków postępowania zakupowego.
W przypadku zainteresowania udziałem w postępowaniu proszę o wiadomość e-mail z prośbą o dodanie do postępowania w celu otrzymania zaproszenia do udziału.

Jeżeli nie są Państwo zarejestrowani w Bazie Dostawców KGHM, prosimy o wcześniejszą samo-rejestrację korzystając z poniższego linku:

http://kghm.sourcing-eu.ariba.com/ad/selfRegistration/

Kontakt:
Kontakt za pomocą platformy zakupowej:
https://discovery.ariba.com/rfx/17407776

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2023

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.