wielkopolskie (POZNAŃ)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
zachodniopomorskie (Szczecinek)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięcie folii przeciwsłonecznych z szyb okiennych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa powiat: Warszawa agnieszka.halacz@mf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie prac polegających na usunięciu folii przeciwsłonecznych typu Titan 50 Xtra SR z szyb okiennych w pomieszczeniach biurowych gmachu MF przy ulicy Świętokrzyskiej 12 w Warszawie, bloku A1´, piętro III. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I ISTOTNE POSTANOWIENIA ZAKUPU Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usunięciu folii przeciwsłonecznych typu Titan 50 Xtra SR z szyb okiennych w pomieszczeniach biurowych gmachu MF przy ulicy Świętokrzyskiej 12 w Warszawie, bloku A1´, piętro III. Folia zamontowana w 2012 roku uległa zmatowieniu. Stan okien przedstawia poniższa dokumentacja fotograficzna. Folie należy usunąć w 5 podwójnych oknach o wymiarach: str. 2 104 cm 104 cm 204 cm 204 cm 204 cm 204 cm 104 cm 104 cm W pomieszczeniach biurowych nr: - 3115, - 3111, - 3109, - 3105. Technika usuwania folii powinna być dobrana w sposób możliwie nieinwazyjny, gwarantujący uzyskanie gładkiej powłoki szklanej okna bez zarysowań. Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest niepubliczne. Składanie ofert: 2. Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej na adres: e-mail: agnieszka.halacz@mf.gov.pl oraz patrycja.jagiello@mfgovpl i do wiadomości: monika.ciesla@mf.gov.pl. VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 15 września 2023 r. Miejsce i termin realizacji: III. WARUNKI FINANSOWE / ROZLICZENIA / PŁATNOŚCI/TERMIN REALIZACJI 1. Termin realizacji zamówienia - 14 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wymagania: 2. Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia będzie płatne w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 3. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Strony bez zastrzeżeń Protokół Odbioru, którego wzór określa Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 4. Cena jest ceną ryczałtową i musi obejmować wszelkie koszty, podatki, opłaty i zobowiązania pieniężne wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia również te, których konieczność można było przewidzieć na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz wiedzy technicznej. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu poniesionych wydatków lub podwyższania wynagrodzenia. 5. Cena, o której mowa wyżej, musi być wyrażona w złotych polskich - rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, wg wartości nominalnej przedmiotu zamówienia. 6. Za datę realizacji płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 7. Wierzytelności wynikające z zamówienia nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Faktura zostanie wystawiona na następujące dane Zamawiającego: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, NIP: 5260250274 i przekazana w postaci elektronicznej na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: kancelaria@mf.gov.pl albo przez platformę elektronicznego fakturowania. 9. Zamawiający oświadcza, że jest zarejestrowany i posiada konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania (dalej ,,PEF") prowadzonej przez brokera Infinite IT Solutions pod numerem adresu PEF: 526 025 02 74, rodzaj adresu PEF: NIP, w celu otrzymywania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. 10.W ustrukturyzowanej fakturze elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć elementy wymagane ustawą o podatku od towarów i usług oraz dodatkowo podać informację dotyczącą odbiorcy płatności oraz wskazać umowę zamówienia publicznego, którego faktura dotyczy. 11.W innym ustrukturyzowanym dokumencie elektronicznym Wykonawca zobowiązany jest do wskazania umowy zamówienia publicznego lub ustrukturyzowanej faktury elektronicznej, których dokument dotyczy. Inny ustrukturyzowany dokument elektroniczny musi spełniać wymagania umożliwiające jego przesyłanie za pośrednictwem PEF. 12. Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z PEF, zobowiązany będzie do podania Zamawiającemu informacji o swojej rejestracji na PEF w celu wysyłania Zamawiającemu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych (zwane dalej ,,e-Dokumenty"). 13.Za datę otrzymania e-Dokumentu przez Zamawiającego, uważa się datę wpływu e- Dokumentu na PEF. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu zakupowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowań na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. V. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Oferty przekazywane są Zamawiającemu w formie elektronicznej. 2. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści zamówienia w wersji elektronicznej na adres email: agnieszka.halacz@mf.gov.pl oraz patrycja.jagiello@mfgovpl i do wiadomości: monika.ciesla@mf.gov.pl. VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę. 3. Oferta Wykonawcy powinna być złożona na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia i zawierać pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1, nie będą brane pod uwagę i zostaną odrzucone. VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena - waga 100%. 2. W przypadku terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 14 dni, Zamawiający odrzuci ofertę i nie będzie jej uwzględniał w ocenie ofert. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz została oceniona jako najkorzystniejsza. 4. Zamawiający zastrzega, że będzie sprawdzał oferty pod względem ,,rażąco niskiej ceny", tj. gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. 5. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. 6. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały podanej w ofercie ceny lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną. IX. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zakupu. 2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych str. 5 zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od potwierdzenia przyjęcia zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty. |
© eurobudowa.pl 2004-2023