mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa w zakresie zmiany oznakowania i organizacji ruchu |
Data zamieszczenia: | 2023-09-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZE PAK SPÓŁKA AKCYJNA Kazimierska 45 62-510 Konin powiat: Konin https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1525885,78832c4a8c716fb6ae319ad587052fb1.html |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wybór dostawcy w zakresie zmiany oznakowania i organizacji ruchu przy Ul. Budowlanych w Rybniku na rzecz PAK-PCE Stacje H2 Sp. z o.o. Treść zapytania: ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT: Organizator Postępowania: ZE PAK Spółka Akcyjna Ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin KRS: 0000021374, Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego NIP: 665-000-16-45, REGON: 310186795, kapitał zakładowy w wysokości 101 647 094,00 zł w całości wpłacony. Zamawiający: PAK - PCE Stacje H2 Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie (62-510), Ul. Kazimierska 45, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział IX Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000864570, NIP 6653034059, REGON 387285965, kapitał zakładowy: 9 000 000,00 zł. 1.Przedmiot zamówienia: Zmiana oznakowania i organizacji ruchu przy Ul. Budowlanych w Rybniku zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu (zał. nr 3). Postępowanie prowadzone będzie jednoetapowo dlatego proszę przy składaniu oferty uwzględnić rabat. 2.Terminy realizacji usługi: 1 tydzień od dnia otrzymania zamówienia 3.Warunki płatności: Płatność przelewem w terminie 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego. Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t. j. Dz. U. 2019 poz. 118) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy. 4.TERMIN SKŁADANIA ofert. Oferty można składać do dnia 18.09.2023r., godz. 10.00. 5.Sposób przygotowania oferty: 1)Oferty w formie i terminie określonym niniejszym zapytaniem należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej. 2) Składając ofertę na platformie zakupowej z wykorzystaniem formularza oferty (tabela z podaniem ceny) w przypadku braku oferowania którejkolwiek pozycji, pole w kolumnie Oferta należy pozostawić puste (niewypełnione). Podanie wartości 0 zł w polu cena oznacza złożenie oferty na produkt w kwocie 0 zł. 3)Oferta musi zawierać propozycję wynagrodzenia netto w PLN plus określenie wysokości podatku VAT, ze wszystkimi kosztami. 4)Do oferty składanej na internetowej platformie zakupowej należy załączyć w formie skanu: - Formularz ofertowy (załącznik nr 1), - Zaparafowana Klauzula informacyjna (załącznik nr 2), - Zaparafowany projekt docelowej organizacji ruchu (załącznik nr 3). 6.Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej bez obecności Oferentów. 7.Koszty przygotowania oferty: 1)Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z opracowaniem ofert. 2)Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Dostawcy w niniejszym postępowaniu aż do udzielenia zamówienia są również ponoszone przez Dostawcę i nie będą zwracane przez Zamawiającego. 8.Okres związania Ofertą: Dostawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. 5 Zapytania Ofertowego. W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu. 9.Warunki formalne udziału w postępowaniu: 1)Złożenie oferty zgodnej z wymaganiami Zamawiającego, w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem. 2)O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami o odpowiednich umiejętnościach zawodowych. Wobec Dostawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dostawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3)Dostawca ubiegający się o zamówienie, winien mieć pełne i niezaprzeczalne prawo do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania na terenie Polski i ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich. W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, wynalazczych i innych związanych z wykonaniem zamówienia, roszczenia te przejmuje Dostawca/Wykonawca. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego jakichkolwiek strat wynikłych z tego tytułu, straty te będą rekompensowane przez Dostawcę/Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich kosztów dodatkowych, sądowych i prawniczych. 4)W celu spełnienia powyższych warunków Dostawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w trakcie składania oferty poprzez platformę zakupową. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Dostawcy dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych wymagań (np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ,,CEIDG" (Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, stosowne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS, referencje, wykazy pracowników). 10.Wyjaśnienia do Zapytania Ofertowego: 1)Do dnia 15.09.2023r. godz. 10.00 Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. 2)Pytania należy przesłać poprzez platformę zakupową lub e-mailem na adres: Grzelak.mateusz@zepak.com.pl 3)Treść wyjaśnień będzie przekazana e-mailem, faksem lub poprzez aktualizację Zapytania Ofertowego na platformie zakupowej. 4)W przypadku, gdy Dostawca złoży ofertę przed aktualizacją Zapytania Ofertowego, musi ona zostać złożona ponownie. 5)Sprawę prowadzi: Mateusz Grzelak, tel. 63 247 36 18, grzelak.mateusz@zepak.com.pl 11.Zastrzeżenia: 1)Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany treści Zapytania Ofertowego. 2)Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez wybrania oferty i bez podania przyczyn takiej decyzji. 3)Zamawiający po zakończeniu postępowania zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonej oferty. 12. Język postępowania: 1)Językiem obowiązującym podczas całego przebiegu niniejszego postępowania jest język polski. 2)Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Jeśli Dostawca/Wykonawca składa dokumenty wydane w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. Tłumaczenie musi być podpisane/poświadczone przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę, tzn. uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Dostawcy/Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem, wydanym przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy), bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników, albo przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenia powinny być opatrzone tekstem ,,za zgodność tłumaczenia z oryginałem". W przypadku niezgodności pomiędzy wersją obcojęzyczną i wersją polską dokumentu, rozstrzygająca jest wersja polska. 3)Wszystkie dokumenty dotyczące ewentualnych podwykonawców zagranicznych dostarczane przez Dostawcę/Wykonawcę w ofercie muszą być również sporządzone, lub przetłumaczone na język polski. 4)Odstępstwa od ww. wymagań mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego. 13.Pozostałe postanowienia: 1)Zamawiający nie zwraca materiałów przesłanych w związku z postępowaniem zakupowym. 2)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4)Zamawiający może wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę/dostawcę, który w okresie 3 lat przed rozpoczęciem postępowania nie wykonał lub nienależycie wykonał inne zamówienie. 5)Oferta, której treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego zostanie odrzucona. 6)W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dostępna jest w załączniku nr 2. 7) Dostawca/Wykonawca/ podwykonawca/ podmiot trzeci, ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. 8) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego. 9) Złożenie oferty handlowej jest potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania przez osobę zamieszczającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego. 10) Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej https://zepak.logintrade.net/rejestracja/. 11) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Zamawiającego, tj. zgodnie z Regulaminem Wyboru Dostawców ZE PAK S.A. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych i ta Ustawa nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu. 12) Zamawiający przewiduje zastosowanie negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej (aukcje nie są aukcjami elektronicznymi w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) w drugim etapie postępowania, do którego zostaną zakwalifikowane najkorzystniejsze oferty. Zamawiający poinformuje Dostawców o wszelkich postanowieniach dotyczących przeprowadzenia drugiego etapu poprzez Internetową Platformę Zakupową, e-mailem lub faksem. Produkty: Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link 1. Zmiana oznakowania i organizacji ruchu przy Ul. Budowlanych w Rybniku 1 Jednostka działania Indeks Dodatkowe warunki formalne: Oferta winna spełniać wymogi określone w zleceniu zakupu oraz zapytaniu ofertowym. Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "Wybór dostawcy w zakresie zmiany oznakowania i organizacji ruchu przy Ul. Budowlanych w Rybniku na rzecz PAK-PCE Stacje H2 Sp. z o.o." Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status Brak wyników do wyświetlenia Tytuł pytania: Treść pytania: Dokument nr: Z78/498493 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1525885,78832c4a8c716fb6ae319ad587052fb1.html Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert: 14- 09- 2023 11: 00 Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert: 18- 09- 2023 10: 00 Data i godz. zakończenia zadawania pytań: 15- 09- 2023 10: 00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zepak.logintrade.net/zapytania_email,1525885,78832c4a8c716fb6ae319ad587052fb1.html Uwagi: Uwaga: 1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. 2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. 3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. 5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. 6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec: |
© eurobudowa.pl 2004-2023