zachodniopomorskie (Szczecinek)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Aluminiowy pojemnik na klucze z napisem w technice laserowej |
Data zamieszczenia: | 2023-09-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej ul. Stokowska 21/25 91-048 Łódź powiat: Łódź tel. 47 841 32 55 dominika.rydel-grotowska@ld.policja.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/818334 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 47 841 32 55 |
Termin składania ofert: | 2023-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Aluminiowy pojemnik na klucze z napisem w technice laserowej Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Aluminiowy pojemnik na klucze HUSSAR o wymiarach 40x60x130mm z możliwością plombowania (plasteliną i referentką) z uchylnym otwarciem. Z boku ma znajdować się napis wykonany w technice laserowej "Zarząd w Łodzi CBŚP" - 2 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi (III) ul. Stokowska 21/25 92-104, Łódź (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 818334 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/818334 Składania : 18-09-2023 12:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja 1. Termin realizacji zamówienia 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 2. Termin ważności oferty minimum 30 dni 3. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy. 4. Koszty związane z wniesieniem asortymentu o dużych gabarytach oraz ich montażem leżą po stronie Wykonawcy. 5. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres. 6. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/. 7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy. 8. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad. 9. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy. 10. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia. 11. Towar kupowany jest dla instytucji - wymagana gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. 12. Towar musi posiadać termin ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów, które występują z okresem ważności) 13. Kryterium oceny najniższa cena (w sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych będzie brany pod uwagę termin realizacji zamówienia). 14. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu. 15. Dostawy odbywają się w godzinach od 8:30 - 15:30 Uwaga!! Wykonawca zobowiązany jest do podpisania załączników zawartych w przedmiotowym postępowaniu ("Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia", ,,Klauzula RODO") W razie pytań proszę o kontakt: Dominika Rydel - Grotowska Tel. 47 841 32 55 w godz.8:30 do 15:30 dominika.rydel-grotowska@ld.policja.gov.pl Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Dodatkowe koszty - koszty transportu - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 5 Klauzula RODO - Przyjmuję do wiadomości i akceptacji zapisy klauzuli informacyjnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptację". Prosimy o podpisanie dokumentu i załączenie skanu do postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Klauzula RODO.docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 6 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia - Prosimy o podpisanie dokumentu i załączenie skanu do postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Oświadczenie Wykonaw [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej ul. Stokowska 21/25 91- 048 Łódź Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2023