opolskie (Branice)
wielkopolskie (Grodzisk Wielkopolski)
warmińsko-mazurskie (Bartoszyce)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
podkarpackie (Rzeszów)
śląskie (Sosnowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Jasło ul. Słowackiego 4 38-200 Jasło powiat: jasielski tel. 13 44 366 66, tel. 13 44 366 47, tel. 13 443 66 50 gmina@gminajaslo.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Jasło |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 13 44 366 66, t |
Termin składania ofert: | 2023-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO NEGOCJACJI Nazwa zadania: ,,Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Warzyce na dz. o nr ew. 904 w km 0+000-0+220" w m. Warzyce. o wartości mniejszej niż progi unijne wskazane w art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ,,Ustawą". 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3.2.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. :,,Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Warzyce na dz. o nr ew. 904 w km 0+000-0+220" w m. Warzyce. Zadanie obejmuje: ? ścinanie poboczy; ? przebudowę ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych wraz z podmurówką betonową; ? wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne drogi; ? wykonanie podbudowy warstwa dolna z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 711 m2; ? wykonanie podbudowy warstwa górna z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 711 m2. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 2 oraz mapa poglądowa załącznik nr 3. 3.3. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: Numer CPV Opis 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.4. Przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 3.5. Równoważność Jeżeli pomimo starań Zamawiającego, w tekście dokumentacji pojawią się jakiekolwiek nazwy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt, należy traktować to jako rozwiązanie przykładowe z możliwością zastosowania rozwiązania równoważnego. 3.6. Wymagania w zakresie zatrudniania na podstawie stosunku pracy Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności: - kierowców pojazdów do transportu kruszywa, ziemi; - operatorów koparek, równiarki, walców. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6. 3.7. Współfinansowanie zamówienia: Zamówienie jest współfinansowane ze środków budżetu państwa. 3.8. Wymagania w zakresie zatrudniania osób szczególnie chronionych: Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p. 3.9. Wymagania w zakresie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 p.z.p. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 p.z.p. 3.10. Wizja lokalna: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej. 3.11. Sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego: brak. 3.12. Dopuszczalność walut obcych: nie dotyczy, waluta polska PLN. 3.13. Zwrot kosztów: nie dotyczy. 3.14. Obowiązek osobistego wykonania: nie dotyczy. 4.PRAWO OPCJI: nie dotyczy. CPV: 45.23.32.20-7 Dokument nr: IGM.271.17.2023 Otwarcie ofert: 10.1. Negocjacje odbędą się w siedzibie Urzędu Gminy Jasło; Ul. Słowackiego 4; 38 - 200 Jasło, pokój 110, 1 piętro w dniu 18 września 2023 roku o godz. 14.00. Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-37caeac2-51f0-11ee-a60c- 9ec5599dddc1 oraz https://samorzad.gov.pl/web/gmina-jaslo zakładka zamówienia publiczne - wykaz zamówień publicznych. Składanie ofert: 10.2. Wykonawca przystępując do negocjacji zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu, zgodnie z pkt. 9.2 - 9.8. najpóźniej w momencie rozpoczęcia negocjacji: a) wstępnej propozycji cenowej wykonawcy - opracowanej na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do zaproszenia do negocjacji. Cena podana we wstępnej propozycji cenowej wykonawcy może podlegać dalszym uzgodnieniom w toku prowadzonych przez strony negocjacji. Miejsce i termin realizacji: 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone będzie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 12.09.2023 r. zostało unieważnione postępowanie dla w/w zadania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy. W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty. 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie z zakresu przebudowy lub remontu dróg (o wartości brutto minimum 50 000,00 zł). Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 6.2. W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.3. Sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 7.1. Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 9. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA 8.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 8. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2. Z postępowania wyklucza się wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). 8.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: 1) w art. 108 ust. 1 p.z.p. z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 p.z.p.; 2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 7 p.z.p., z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 p.z.p tj. 9. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM 9.2. Postępowanie niniejsze jest prowadzone zgodnie z art. 61 p.z.p., zaś negocjacje są prowadzone zgodnie z art. 61 ust. 2 p.z.p. 9.3. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. 9.4. W postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, wstępną propozycję cenową składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9.5. Komunikacja elektroniczna, w tym negocjacje odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-37caeac2-51f0-11ee-a60c-9ec5599dddc1 Po wejściu w powyższy link należy komunikować się z Zamawiającym poprzez zakładkę Formularze ----> Formularze do komunikacji. 9.6. Za termin wpływu uznaje się moment wpływu na platformę e-Zamówienia. 9.7. Wszelkie oświadczenia muszą być sporządzone w języku polskim, w postaci elektronicznej, w formacie danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), w szczególności: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt 9.8. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 9.9. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą zostać złożone w osobnym pliku. Załączniki takowe należy przekazywać wraz z jednoczesnym zaznaczeniem ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Zalecamy także, aby wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresować je do jednego pliku archiwum (ZIP). 10.3. Jeżeli umocowanie osoby czy osób reprezentujących wykonawcę nie wynika z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych, muszą one przedstawić stosowne pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu. Musi zostać ono przekazane najpóźniej przed przystąpieniem do negocjacji w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 10.4. Wykonawca składa nie później niż wraz z zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego następujące dokumenty: a) oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. 7.1 Zaproszenia; b) oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. 8 Zaproszenia. 11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 11.1. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia. 11.2. Wstępną cenę deklaruje się na formularzu wstępnej propozycji cenowej załączonym do zaproszenia - załącznik nr 5. 11.3. Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 11.4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 11.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 12. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 12.1. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. UMOWA 13. 1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do zaproszenia. 14. PODWYKONAWCY 14.1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 15. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 15.1. Wykonawcom oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy. 16. INNE 16.1. Do spraw nieuregulowanych w Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Ustawy. Uwagi: 16.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jasło; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@urzad.gminajaslo.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: 9.1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1) w zakresie proceduralnym: Joanna Kozłecka tel. 13 44 366 66; 2) w zakresie merytorycznym: Ryszard Dybaś tel. 13 44 366 47; Bogdan Wójtowicz tel. 13 443 66 50. |
© eurobudowa.pl 2004-2023