zachodniopomorskie (Stargard)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2023-09-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Medyczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o ul. Nielubowicza 5 02-097 Warszawa powiat: Warszawa tel.: (22) 599 18 00 cmwum@cmwum.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (22) 599 18 00 |
Termin składania ofert: | 2023-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ zapytanie ofertowe na usługi sprzątania Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach CMWUM o łącznej powierzchni około 15 tys. m 2, zlokalizowanych pod adresami: a) ul. Nielubowicza 5, 02-097 Warszawa o powierzchni [1,400 m2]; b) ul. Binieckiego 6, 02-097 Warszawa o powierzchni [11,767 m2]; c) ul. E. Plater 21, 00-688 Warszawa o powierzchni [348,09 m2];. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Usługa wykonywana będzie przez Wykonawcę przy użyciu własnych środków czystości i sprzętu własnego Wykonawcy (dopuszczonych do użycia w podmiotach leczniczych). Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania powierzchni użytkowej w obiektach Zamawiającego z częstotliwością zapewniającą utrzymanie stałej czystości, zgodne z wytycznymi sanitarno-epidemiologicznymi, dotyczącymi utrzymania czystości w podmiotach leczniczych oraz zgodnie z harmonogramem częstotliwości sprzątania wydzielonych strefach. Szczegółowy harmonogram określa ,,Plan higieny dla Centrum Medycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego" (załącznik nr 3). Usługa świadczona będzie przez okres 24 miesięcy. W zależności od częstotliwości i czasu realizacji sprzątnie, w każdej z ww. lokalizacji, dzieli się w szczególności na: a) sprzątanie codzienne - wykonywane codziennie niezależnie od występujących potrzeb za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (sprawdzanie i utrzymanie czystości w gabinetach lekarskich, gabinetach diagnostyczno-zabiegowych, pomieszczeniach biurowych, socjalnych, salach dydaktycznych, pomieszczeniach gospodarczych, magazynach zasobów czystych, pomieszczeniach na odpady medyczne, na korytarzach i w toaletach, w tym: mycie powierzchni płaskich, wind, stref kontaktowych, opróżnianie pojemników na śmieci i niszczarek z zachowaniem segregacji odpadów, ścieranie kurzu, dezynfekcja powierzchni(blatów), pracownie rentgenowskie, uzupełnianie na bieżąco środków myjąco-czyszczących, dezynfekujących i zapachowych, mycie luster, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych środkami chemicznymi, bakterio i wirusobójczymi, mycie terakoty, glazury); b) sprzątane okresowe - wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (mycie, okien, pranie wykładzin, maszynowa konserwacja podłóg), c) sprzątanie doraźne - wykonywane w zależności od występujących potrzeb, realizowane przez Wykonawcę niezwłocznie po zauważeniu bądź zgłoszeniu takiej potrzeby. Zamawiający, w ramach realizacji zamówienia, wymaga zaangażowania przez Wykonawcę personelu w i przedziale czasowym i składzie nie mniejszym niż: a) ul. Nielubowicza 5, 02-097 Warszawa - serwis w godz.ch od 5.00 do 11.00, sprzątanie w godz.ch od 6.00 do 16.00, czyszczenie maszynowe w godz.ch od 18.00 do 20.00. Personel sprzątający w liczbie nie mniejszej niż 3 osoby, w tym: co najmniej 1 osoba w godz.ch od 5.00 do 11.00, co najmniej 1 osoba w godz.ch od 6.00 do 16.00 oraz co najmniej 1 osoba w godz.ch od 18.00 do 20.00. b) ul. Binieckiego 6, 02-097 Warszawa - serwis i sprzątanie od poniedziałku do piątku w godz.ch od 6.00 do 14.00 oraz w miarę potrzeb Zamawiającego w soboty i niedziele (wyłącznie na wyraźne żądanie zlecającego). Personel sprzątający w liczbie nie mniejszej niż 10 osób w tym: co najmniej 4 osoby w godz.ch od 6:00 do 14.00, co najmniej 1 osoba w godz.ch od 10:00 - 22.00 oraz co najmniej 5 osób w godz.ch od 14.00 do 22:00 (z uwzględnieniem czyszczenia maszynowego) c) ul. E. Plater 21, 00-688 Warszawa - serwis i sprzątanie od poniedziałku do piątku w godz.ch od godz. 15:00 do 22:00 oraz w soboty i niedziele w godz.ch od 8:00 do 9:00. Personel sprzątający w liczbie nie mniejszej niż 1 osoba. Zamawiający zastrzega możliwość realizacji usług również w innych godz.ch (na jego żądanie) w sytuacjach, które wynikły np. z sytuacji awarii lub doraźnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usług w godz.ch wskazanych przez Zamawiającego. Zmiana godzin lub terminu realizacji usług przez Zamawiającego nie wpływa na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić zastępstwo w przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę. Wykonawca zapewnia co najmniej 1 osobę, która w jego imieniu pełni rolę koordynatora i nadzoruje wykonywanie zakresu czynności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3. Składanie ofert: Oferty można składać pocztą elektroniczną na adres: cmwum@cmwum.pl , w terminie do dnia 18 września 2023 r., w tytule wiadomości prosimy wpisać ,,Oferta na wykonywanie usług sprzątania". Miejsce i termin realizacji: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w okresie 24 miesięcy, w terminie od 01.10.2023 r. do 30.09.2025 r. Wymagania: Kryteria oceny oferty: Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria), pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. a) 20 % - Doświadczenie ,,D" Wykonawca wraz z ofertą powinien przekazać dokument potwierdzający należyte zrealizowanie co najmniej jednej usługi sprzątania wraz z zapewnieniem artykułów sanitarno-higienicznych w podmiocie leczniczym w okresie ostatnich 5 lat o wartości nie mniejszej niż 1,500,000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Wykonawcy, w ramach niniejszego kryterium mogą uzyskać maksymalnie 20 punktów, zgodnie z poniższą tabelą: Lp Liczba zrealizowanych usług, o których mowa w pkt 4 lit. a powyżej Liczba punktów 1. 1 0 pkt 2 5 pkt 3 10 pkt 4 15 pkt 5 i więcej 20 pkt Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty w ramach niniejszego kryterium na podstawie deklaracji wykonawcy wskazanej w formularzu ofertowym oraz na podstawie dokumentów np. referencji, wystawionych przez podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane. b) 80% - Cena brutto ,,C" W ofercie należy wskazać cenę ryczałtową (obejmującej wszystkie lokalizacje) za okres 24 miesięcy. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym musi zawierać koszt środków czystości i sprzętu własnego Wykonawcy), która wynika z niniejszego zaproszenia oraz załączników. Wykonawcy, w ramach niniejszego kryterium, mogą uzyskać maksymalnie 80 punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C= (Cmin/Cof)* 80 gdzie: C: liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium ,,Cena", Cmin: najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia wśród ofert złożonych przez Wykonawców, Cof: cena badanej oferty. Ocena końcowa oferty w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert stanowi sumę ocen cząstkowych uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert. Wykonawcy powinni złożyć oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania. Pozostałe informacje Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający może wyjaśnić treść Zapytania ofertowego lub pozostawić taki wniosek bez rozpoznania. Zamawiający określa miesięczny okres rozliczeniowy, z 24 dniowym terminem płatności od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w walucie polskiej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający może na każdym etapie udzielania Zakupu podjąć decyzję o zmianie warunków lub zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru oferty. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca. Do niniejszego postępowania nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wyboru oferty, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy na zasadach wynikających z oferty, niniejszego ogłoszenia oraz wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2. Zamawiający Spółka po zebraniu ofert wykonawców może prowadzić z wykonawcami negocjacje celem doprecyzowania i ulepszenia ofert. |
© eurobudowa.pl 2004-2023