kujawsko-pomorskie (Gębice)
wielkopolskie (Konin)
zachodniopomorskie (Drawsko Pomorskie)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Awaryjna naprawa wadliwie działającego odwodnienia |
Data zamieszczenia: | 2023-11-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań tel. +48 61 646 33 44, fax +48 61 820 17 09, tel. 61 64 77 220 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 61 646 33 4 |
Termin składania ofert: | 2023-11-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Tytuł zamówienia: ,,Awaryjna naprawa wadliwie działającego odwodnienia ulicy Rylejewa przed Ul. Hercena (eliminacja tworzenia się zastoiska wody deszczowej w ciągu przejścia dla pieszych)." Opis przedmiotu zamówienia: Awaryjna naprawa wadliwie działającego odwodnienia ulicy Rylejewa przed ul. Hercena (eliminacja tworzenia się zastoiska wody deszczowej w ciągu przejścia dla pieszych)." Zakres prac: - oznakowanie miejsca prowadzenia prac wraz z uzgodnieniem projektu organizacji ruchu z Miejskim Inżynierem Ruchu; - wykonanie stosownych wykopów wraz z zabezpieczeniem infrastruktury podziemnej; - dokonanie niwelacji terenu celem wskazania najodpowiedniejszego miejsca dla posadowienia nowej infrastruktury (elementów lokalnego odwodnienia drogi) - korekta posadowienia wpustu ulicznego zlokalizowanego przy ulicy Hercena wraz z wymianą jego przyłącza (ok 12 mb) do studni osadnikowej wpustu ulicznego zlokalizowanego w chodniku - studnia osadnikowa nowego wpustu musi posiadać minimum 50 cm osadnik; - ułożenie ścieku przykrawężnikowego na odcinku ok 20 mb ze spadkiem do wpustu ulicznego; - prawidłowe odtworzenie nawierzchni uszkodzonych w trakcie realizacji prac; Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK/NIE Dokument nr: ZDM-UD.342.94.2023 Otwarcie ofert: Data, godz. otwarcia ofert: 16.11.2023r. Godzina 14.00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 16.11.2023r. Godzina: 8.00 Miejsce złożenia ofert: kancelaria ZDM lub mailowo na adres: oferty@zdm.poznan.pl Miejsce i termin realizacji: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 24.11.2023r. Wymagania: Warunki uczestnictwa: - Wykonawca musi przedstawić referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były naprawy (bądź wymiany) elementu składowego miejskiej sieci kanalizacji deszczowej (bądź jej odcinka) o łącznej wartości 100 000,00 PLN; Wykonawca składa: - formularz ofertowy - kosztorys ofertowy szczegółowy - aktualne zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji informacji o Działalności Gospodarczej (w skrócie CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony/ wydrukowany nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były naprawy (bądź wymiany) elementu składowego miejskiej sieci kanalizacji deszczowej (bądź jej odcinka) o łącznej wartości 100 000,00 PLN Po podpisaniu umowy należy opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac wraz z uzyskaniem zatwierdzenia tego projektu przez Miejskiego Inżyniera Ruchu. Przed złożeniem ofert należy zapoznać się z ,,Wytycznymi dla wykonawców" zawartymi w zakładce zamówienia publiczne na stronie internetowej ZDM-u. Pouczenie: Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM w różny sposób np. osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie. W celu łatwej identyfikacji, koperty powinny być opatrzone nazwą zadania, nazwą wydziału lub/i numerem postępowania oraz informacją: ,,Nie otwierać przed 16.11.2023r. - oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". Uwaga: Nie wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania, jednakże wówczas pominięty zostaje zapis: ,,Nie otwierać przed 16.11.2023r. - oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. Kontakt: Kontakt: Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych informacji: Wydział Remontów i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17, Mirosław Czyżewski tel. 61 64 77 220, mczyzewski@zdm.poznan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023