pomorskie (Kobylnica)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach Archiwum |
Data zamieszczenia: | 2023-11-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Archiwum Państwowe w Lublinie ul. Jezuicka 13 20-950 Lublin powiat: Lublin tel. 81 528 61 40 fax: 81 528 61 46, tel. 505025307 kancelaria@lublin.ap.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 528 61 40 fa |
Termin składania ofert: | 2023-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na usługę w zakresie wykonania robót budowlanych w budynku Archiwum Państwowego w Lublinie. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na wykonaniu robót budowlanych w pomieszczeniach Archiwum Państwowego w Lublinie znajdujących się w części wschodniej Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim. 2) Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 3) Wszelkie uzgodnienia na etapie wykonawstwa z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Lublinie oraz z innymi służbami (ew. pełnomocnictwo Zamawiającego) po stronie Wykonawcy. 4) Zamawiający nie wyraża zgody na realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawców w zakresie wykonywania instalacji elektrycznych i okablowania komputerowego. CPV: 45000000-7, 45312310-3, 45314320-0, 45310000-3 Dokument nr: DAG.26.29.2023 Składanie ofert: 9. Miejsce i termin składania oferty oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: 1) Ofertę należy złożyć do dnia 20.11.2023 r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,ZAMÓWIENIE PUBLICZNE - DAG.26.29.2023 - NIE OTWIERAĆ" lub przesłać za pomocą konta ePUAP (/99c15axgvq/SkrytkaESP) lub mailowo na adres kancelaria@lublin.ap.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy na wykonanie robót budowlanych. Zamawiający otrzymał na prowadzenie ww. przedmiotu zamówienia Decyzję o pozwoleniu na budowę, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest powołać kierownika budowy do prowadzenia robót budowlanych, który spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochranie zabytków i opiece nad zabytkami. Termin realizacji zamówienia: 28.12.2023 r. Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605). Postępowanie o wartości poniżej 130 000 złotych netto prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego w oparciu o: 1) art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tj. Dz.U. 2023 poz. 1605), 2) art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 869), 3) § 1 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartość netto poniżej 130 000 złotych, stanowiącego załącznik nr 1 do zarządzenia nr 13 Dyrektora Archiwum Państwowego w Lublinie z dnia 18 sierpnia 2023 r., zgodnie z którymi Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto. Niniejsze zamówienie nie stanowi zobowiązania Archiwum Państwowego w Lublinie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tego tytułu. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej Zamawiają wymaga odbycia wizji lokalnej w dniu 16.11.2023 r. o godz. 17:00 (skrzydło wschodnie Pałacu Potockich ul. Jana Pawła II 2, Radzyń Podlaski). 6. Podstawy wykluczenia 1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę: a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: ? udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, ? handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, ? o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, ? finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, ? o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, ? powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769), ? przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, ? o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego, b) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w lit. a, c) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności, d) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, e) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie, f) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. g) podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), tj.: ? Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, ? Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, ? Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w pkt 1, 2 i 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki: a) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; b) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym; c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: ? zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, ? zreorganizował personel, ? wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, ? utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, ? wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. 4) W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany również dla tych podmiotów. 5) Wykluczenie Wykonawcy następuje: a) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a-g i pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na okres 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia; b) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy Prawo zamówień publicznych, na okres 3 lat od dnia uprawomocnienia się odpowiednio wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, wydania ostatecznej decyzji lub zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia, chyba że w wyroku lub decyzji został określony inny okres wykluczenia; c) w przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, na okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; d) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na okres 3 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia; e) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym zaistniało zdarzenie będące podstawą wykluczenia. f) w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na okres trwania ww. okoliczności. 7. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności, 2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności, 3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności, 4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności: a) należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych (w tym roboty budowlane elektryczne, instalacje okablowania strukturalnego, komputerowego itp.) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN każda w obiekcie posiadającym wpis na listę zabytków nieruchomych (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000,00 PLN brutto według średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), b) wskazanie pracownika, który będzie pełnił funkcję kierownika budowy przy spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochranie zabytków i opiece nad zabytkami). 8. Informacja o oświadczeniach oraz podmiotowych środkach dowodowych i innych dokumentach i oświadczeniach Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) przedstawienie usługi wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota lub usługa została wykonana, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana lub oświadczenie Wykonawcy, b) wskazanie pracownika, o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. b, przy czym dowodami, o których mowa będą dokumenty poświadczające przygotowanie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności odpowiedniej do zakresu prowadzonych robót. 2) Warunkiem złożenia oferty jest odbycie wizji lokalnej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem z odbycia wizji lokalnej. 3) Składając ofertę Wykonawca: ? zobowiązuje się do wykonania zadania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zapytaniu ofertowym, w terminie i na warunkach określonych w ogłoszeniu, ? zobowiązuje się do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (na etapie realizacji zamówienia) oraz przedstawienia go niezwłocznie Zamawiającemu celem zgłoszenia rozpoczęcia robót odpowiednim organom, ? oświadcza, że podane ceny nie podlegają zmianie w okresie obowiązywania oferty wynoszącym 30 dni, ? oświadcza, że dysponuje niezbędnym sprzętem i materiałami, oraz posiada wiedzę techniczną i wykfalifikowanych pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia, ? oświadcza, że zapoznał się z zakresem prac do wykonania i pozyskał wszelkie informacje konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Nieznajomość powyższego stanu nie będzie stanowić przyczyny dodatkowych roszczeń finansowych, ? oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia. 4) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 11. Kryterium wyboru oferty Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o ,,cenę", której waga wynosi 100%. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez oferentów nie wykluczonych z postępowania i nie podlegające odrzuceniu. Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie według poniższego wzoru: Najniższa cena ------------------------- × 100 pkt × waga kryterium Cena badanej oferty Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Przy obliczaniu liczby punktów Zamawiający zaokrąglał będzie wyniki do dwóch miejsc po przecinku (z zastosowaniem reguł matematycznych). 12. Informacja dotycząca realizacji zamówienia Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty z najniższa ceną zawiadomi wyłonionego Wykonawcę o możliwości realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części lub całości zamówienia bez konieczności podania przyczyny. 13. Wynagrodzenie Wynagrodzenie za realizację usługi płatne będzie jednorazowo w formie ryczałtu, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Uwagi: 14. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Lublinie; dane adresowe: ul. Jezuicka 13, 20-950 Lublin. 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych - Michał Zawada, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: tel. 81 528 61 55, email: kancelaria@lublin.ap.gov.pl lub pisemnie na adres Administratora danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy. 5) Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 19.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 10. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą W procesie wykonania przedmiotu zamówienia osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest Marek Dąbrowski - tel. 505025307, e-mail: marek.dabrowski@lublin.ap.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2023