dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Krzeszowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Gębice)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą materiałów hydraulicznych do wykonania modernizacji sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2023-11-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wyśmierzyce A. Mickiewicza 75 26-811 Wyśmierzyce powiat: białobrzeski Tel, fax. (48) 615 70 03 umwysmierzyce@wysmierzyce.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wyśmierzyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel, fax. (48) 615 7 |
Termin składania ofert: | 2023-11-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów hydraulicznych do wykonania modernizacji sieci wodociągowej w miejscowości Wyśmierzyce i Ulaski Grzmiąckie gmina Wyśmierzyce. IV. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Lp. Rodzaj Jednostka miary Ilość 1. Rura PCV 160 mb 200 2. Zasuwa 160 + klucze szt. 3 3. Opaska samonawiertna fi 160 szt. 8 4. Łącznik kołnierzowy (rura żeliwna z zasuwą) 160 szt. 3 5. Trójnik fi 160 szt. 3 6. Wąż P40 szt/100m 1 7. Zasuwa z króćcami szt. 16 8. Skrzynka DN80 szt. 9 9. Nawiertka 160/40 na PCV szt. 9 10. Klucz do nawiertki szt. 9 11. Rura PCV 110 mb 200 12. Hydrant nadziemny DN80 szt. 3 13. Hydrant podziemny DN80 L-1250 szt. 3 14. Zasuwy DN80 + klucze szt. 2 15. Trójnik fi 110 zwykły szt. 2 16. Trójnik fi 110 kołnierzowy żeliwny 160 szt. 2 17. Nasuwki (mufa) PCV 160 szt. 4 18. Króciec kołnierzowy DN 160 szt. 8 19. Licznik wodomierz 1/2 szt. 10 20. Licznik wodomierz 3/4 szt. 40 Składanie ofert: X. Termin i miejsce składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 17.11.2023 r. do godz. 12.00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach. Ofertę należy złożyć: ? w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach Ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce, ? za pośrednictwem poczty, ? wysłać na adres poczty elektronicznej umwysmierzyce@wysmierzyce.pl Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji zamówienia: 5 dni od podpisania umowy, nie później niż do 30.11.2023 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Zarządzenia nr 80/2020 Burmistrza Wyśmierzyc z dnia 29 grudnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach Regulaminu zamówień publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych. 2. Zamówienie obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy materiałów na własny koszt z zapewnieniem własnego transportu gwarantującego bezusterkową dostawę na adres wskazany przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz do przestrzegania zasad bhp przy realizacji dostawy. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane, w szczególności powinny posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych wymagań (norm). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w/w atestów i certyfikatów wraz z dostawą. 6. W przypadku stwierdzenia przy dostawie braków ilościowych lub/i wad produktów Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub/i wymiany dostarczonego towaru na towar bez wad w ciągu 2 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie. 7. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 8. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentach będących załącznikami do zapytania ofertowego przez składanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane w nazwie wyposażenie i przyjęte technologie użyte w w/w dokumentach należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub sztandarów jakościowych. Wyposażenie równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazw, a ciężar udowodniania o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 9. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia. VI. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. VII. Kryteria wyboru: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował będzie się kryterium Cena - waga 100%: 2. Zamawiający dokona wyboru Oferenta, którego oferta nie została odrzucona oraz uzyskała najwięcej punktów. Maksymalna ilość punktów do uzyskania wynosi 100 punktów. W przypadku, gdy dwie oferty uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w pierwotnie złożonej ofercie. 3. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu wymaganych od Wykonawców 1. Do oferty pod rygorem jej odrzucenia należy załączyć: 1.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1. IX. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim oraz musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę przy wyborze wykonawcy. 3. Podane w ofercie ceny muszą być cenami jednostkowymi brutto, muszą być wyrażone w walucie polskiej (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Ceny określone w Formularzu ofert nie mogą podlegać jakimkolwiek podwyżkom, czy negocjacjom na etapie podpisania umowy i realizacji. 5. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 6. Pozostałe istotne elementy zamówienia zostały zawarte w treści umowy, której projekt jest załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie stanowi podstawy do roszczenia praw ze strony wykonawcy do zawarcia umowy. Uwagi: Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Wyśmierzyce, ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce; o Administrator - Burmistrz Wyśmierzyc wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres email: iod@wysmierzyce.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ROA.271.02.29.2023.KO prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp' o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: XI. Informacje ogólne: Osoba do kontaktu: Katarzyna Ogorzałek - Specjalista w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach, tel. (48) 615 70 03, e-mail: k.ogorzalek@wysmierzyce.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023