Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa pionowych znaków drogowych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Raciborska 150 44-280 Rydułtowy powiat: wodzisławski tel. 32 4577097, wew. 25, wew. 30 akaluza@zgk.rydultowy.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rydułtowy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 4577097, wew |
Termin składania ofert: | 2023-11-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"DOSTAWA PIONOWYCH ZNAKÓW DROGOWYCH" II. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA pionowych znaków drogowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania. Dokument nr: ZP.261.43.2023, ZP.1237.2023 Składanie ofert: VIII. Informacje dotyczące formy oraz terminu składania ofert 1. Ofertę należy złożyć w jednej spośród niżej wymienionych form: 1) dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej 44-280 Rydułtowy Ul. Raciborska 150, sekretariat, 2) drogą elektroniczną na adres mailowy akaluza@zgk.rydultowy.pl, 2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.11.2023 r. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zamówienia: 10 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy. IV. Warunki udziału w postępowaniu: O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.). V. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z zapisów w odpowiednich rejestrach. W przeciwnym przypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3. Do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4. Wszelkie miejsca w ofercie gdzie dokonano naniesienia poprawek lub zmiany wpisywanej treści muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. VI. Kryterium oceny ofert 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena oferty - 100% 2. Oferta z najniższą ceną za wykonanie całości przedmiotu zamówienia uzyska maksymalną ilość punktów tj. 100, pozostałe oferty będą przeliczane proporcjonalnie na zasadzie proporcji w stosunku VII. Warunki płatności Warunki płatności zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Uwaga! Oferta złożona drogą elektroniczną powinna być podpisana podpisem elektronicznym lub podpisana w sposób tradycyjny i zeskanowana w formacie pdf lub jpg. IX. Dodatkowe informacje 1. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć umowę zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 2. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą, którego oferta została oceniona, jako kolejna najkorzystniejsza oferta. 3. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawia - damiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. W przypadku otrzymania niekompletnej oferty Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Jeżeli zostały złożone oferty, które zawierają taką samą cenę, wzywa się tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. 7. Oferty Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w prowadzonym postępowaniu, określonych w zaproszeniu do składania ofert, podlegają odrzuceniu. Uwagi: X. Informacje dotyczące danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Komunalnej z siedzibą w Rydułtowach 44-280 przy ul. Raciborskiej 150, tel.: 324577097, e-mail: zgk.rydultowy@onet.pl, 2) administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych z którym może Pani/Pan mogą się skontaktować telefonicznie pod numerem: 324537480 lub mailowo na adres iod@rydultowy.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO dla celów związanych z postępowaniem poniżej 130 000,00 zł, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Dostawę pionowych znaków drogowych. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione na mocy obowiązującego prawa, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Następnie będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u administratora danych, 6) podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. 1 i e Rozporządzenia RODO, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 5. Osoba do kontaktu: Marcin Ruda tel. 32 4577097 wew. 25 Anna Kałuża tel. 32 4577097 wew. 30. |
© eurobudowa.pl 2004-2023