łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Gębice)
wielkopolskie (Konin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup piasku rzecznego |
Data zamieszczenia: | 2023-11-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Wołomiński Wydział Dróg Powiatowych ul. Asfaltowa 1 05-200 Zagościniec powiat: wołomiński tel.: 22 777 47 79 wew. 18, 22 777 47 79 wew. 29 l.ornoch@powiat-wolominski.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Zagościniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 22 777 47 79 w |
Termin składania ofert: | 2023-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Powiat Wołomiński zaprasza do złożenia oferty na: ,,Zakup piasku rzecznego sortowanego 0÷2mm w ilości około 700 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 z dostawą do siedziby zamawiającego do pomieszczeń magazynowych przy ul. Asfaltowej 1 w Zagościńcu" Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą piasku rzecznego sortowanego 0÷2mm w ilości około 700 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 z dostawą do siedziby zamawiającego do pomieszczeń magazynowych przy Ul. Asfaltowej 1 w Zagościńcu. CPV: 14211000-3 Dokument nr: SPW.273.312.2023 Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert: Wydział Dróg Powiatowych 05-200 Zagościniec, Ul. Asfaltowa 1 Pokój nr 26 20 listopada 2023r. o godz. 12:15. r. Składanie ofert: Miejsce i termin składania oferty: Wydział Dróg Powiatowych, Ul. Asfaltowa 1, 05-200 Zagościniec Oferty należy złożyć w Kancelarii 20 listopada 2023 r. do godz. 12:00. Wydziału Dróg Powiatowych do dniaZamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty w sytuacji niezgodnego z powyższym sposobem opisania ofert. Oferty złożone po wyznaczonym terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Wykonawca: Zamawiający: Powiat Wołomiński Wydział Dróg Powiatowych ul. Asfaltowa 1, 05-200 Zagościniec OFERTA NA: ,,Zakup piasku rzecznego sortowanego 0÷2mm w ilości około 700 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 z dostawą do siedziby zamawiającego do pomieszczeń magazynowych przy Ul. Asfaltowej 1 w Zagościńcu". Nr sprawy: SPW.273.312.2023 Nie otwierać przed dniem 20 listopada 2023r. godz. 12:15 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: - 60 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wymagania: 4. Warunki płatności: 1) Należność za wykonanie zadania, zostanie przez Zamawiającego przekazana na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 2) Zamawiający oświadcza, że będzie dokonywał płatności za przedmiot umowy z zastosowaniem mechanizmu podzielnej płatności. 3) Wykonawca oświadcza, że wskazany w fakturze rachunek bankowy będzie rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.. 5. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Warunki oceny zdolności technicznej lub zawodowej - Warunek ten Zamawiający uważa spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje sprzętem tj. samochodami do przewozu i wyładowania pisaku rzecznego w wskazanym miejscu. 6. Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów wraz z ofertą: 1) Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów wraz z ofertą: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7. Kryteria oceny ofert: Cena za wykonanie zadania - najniższa cena Dostawa będzie zrealizowana partiami po uprzednim przesłaniu poczta elektroniczną lub faxem przez upoważnionego pracownika WDP tym samym do wydania zlecenia, odbioru pisaku i podpisania dokumentu WZ. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia piasku rzecznego sortowanego własnym transportem na swój koszt i ryzyko. Dostawa każdej partii zrealizowana będzie w czasie nie dłuższym niż 72h od momentu wystosowania zamówienia, chyba że zamówienie będzie przewidywało inny termin, który podany będzie w jego treści. Zapłata nastąpi w częściach za faktycznie dostarczoną ilość piasku po wykonaniu każdorazowej dostawy. W przypadkach wątpliwych Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dostarczonego piasku z każdej partii dostawy w wybranym przez siebie laboratorium. W przypadku stwierdzenia wadliwości przedmiotu dostawy kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca. Poniesie onrównież koszty wymiany partii dostawy na materiał zgodny z wymogami. Kontakt: listopada 2023r. o godzinie 12:15. r. 10. Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: 1) Łukasz Ornoch - tel.: 22 777 47 79 wew. 18, e-mail: l.ornoch@powiat-wolominski.pl 2) Patryk Kurek - tel. 22 777 47 79 wew. 29, e-mail.: p.kurek@powiat-wolominski.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023