Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4748z ostatnich 7 dni
23048z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż bramy wjazdowej warsztatowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż bramy wjazdowej warsztatowej

Data zamieszczenia: 2023-11-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań
powiat: Poznań
https://platformazakupowa.pl/transakcja/847422
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-11-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż bramy wjazdowej warsztatowej na terenie Stacji Obsługi Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 DOSTAWA i montaż bramy wjazdowej warsztatowej na terenie Stacji Obsługi Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 847422

Otwarcie ofert: Otwarcia : 17-11-2023 08:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/847422
Składania : 17-11-2023 08:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na Dostawa i montaż bramy wjazdowej warsztatowej na terenie Stacji Obsługi Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu przy ul. Podolańskiej 52. Termin wykonania robót budowlanych do 20. 12. 2023 r.
Zakres wykonania dostawy i montażu bramy wjazdowej przemysłowej segmentowej :
1. Demontaż bramy wjazdowej wraz z utylizacją.
2. Przesunięcie 3 lamp oświetleniowych podwieszanych do sufitu
3. Dostarczenie oraz montaż bramy przemysłowej segmentowej wraz z drzwiami DS., progiem 90 mm
4. Wzór: przetłoczenia poziome wąskie
5. Wykonanie standardowe z ocynkowanych ogniowo segmentów stalowych
6. Wypełnienie pianką poliuretanową grubości 40 mm
7. Strona zewnętrzna oraz wewnętrzna w strukturze stucco
8. Kolor szary : RAL 7016.
9. Prowadzenie NP. (nadproże min. 450 mm)
10. Wymiar: szer/wys: 3720 x 3600 mm
11. Napęd przemysłowy GfA model 5.24 ze sterowaniem TS-970, zabezpieczeniem fotokomórkami w dolnej uszczelce, co najmniej 20 cykli/godz.
12. Odbiornik radiowy do bramy wraz z pilotami: min. 5 sztuk
13. Współczynnik przenikania ciepła U nie wyższy niż 1,3 W (m2 x K) - zgodnie z WT 2021.
14. Doprowadzenie zasilania: około 25 metrów do bramy.
Wymagania Zamawiającego:
? Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
? KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
? O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
? Termin realizacji zamówienia do 20. 12. 2023 r.
? Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
? Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
? Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy - wyprodukowany w roku 2020 lub 2021 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
? Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych corocznych przeglądów gwarancyjnych. Wymagana jest 5-letnia gwarancja na wykonane prace oraz urządzenia. Koszty gwarancji w tym serwisu gwarancyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi, wymianą zużytych elementów, regulacją podzespołów Wykonawca uwzględni w ofercie. Wymagana jest gotowość do przyjmowania zgłoszeń awarii/usterek pod wskazanym numerem telefonu oraz adresem mailowym przez 24h/7 dni. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w terminie do 48h, rozumianym jako przyjazd na obiekt i diagnozę problemu. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w terminie do 21 dni kalendarzowych.
? Wykonawca gwarantuje, że produkt nie ulegnie przebarwieniu przez okres gwarancji.
? Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta urządzeń (certyfikat autoryzacji producenta).
? Wymagane jest przedstawienie co najmniej trzech referencji dotyczących wykonania usług dla instytucji administracji państwowej lub samorządowej.
? Kary umowne:
- 200 zł za każdy dzień zwłoki w przybyciu na obiekt po otrzymaniu informacji o awarii,
- 200 zł za każdy dzień nieterminowego usunięcia awarii i naprawy
- 1000 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu gwarancyjnego oraz
nie realizowania warunków gwarancji
- za przekroczenie terminu wykonania zamówienia 30.05.2021 roku - 200 zł za każdy dzień
zwłoki
? Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu innej autoryzowanej firmie w celu utrzymania gwarancji w przypadku nie realizowania warunków gwarancyjnych umowy.
? Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
? Kryterium oceny najniższa cena
? Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy: 4777 lub 12640
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2023

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.