łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Gębice)
wielkopolskie (Konin)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana drzwi wewnątrznych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków powiat: Kraków tel. 12-25-57-300, 12-25-57-347, 12-25-57-400, fax 12-42-24-386, tel.: +48 12 62 90 148 kazimierz.wojakowicz@mf.gov.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 12-25-57-300, 1 |
Termin składania ofert: | 2023-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na wymianę drzwi wewnątrznych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie zlokalizowanym w Krakowie przy Ul. Władysława Łokietka 20 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest wymiana 3 szt. istniejących drzwi wewnętrznych, przeciwpożarowych EI 30 do pomieszczeń nr P3, P4 i P5, zlokalizowanych na kondygnacji podziemnej (-1) w budynku przy Ul. Łokietka 20 w Krakowie na drzwi wewnętrzne, przeciwpożarowe dymoszczelne EI 30 S; prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w którym będą działać użytkujące go instytucje; 2) przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 - wzór umowy (załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia). Dokument nr: 1201-ILN.200.5.2023 Składanie ofert: Ofertę (skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego) należy do 20 listopada 2023 r. przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kazimierz.wojakowicz@mf.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin i warunki realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 20 grudnia 2023 r. Wymagania: 4. Wizja lokalna: Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) ofertę stanowi uzupełniony w sposób czytelny i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy formularz ofertowy, uzupełniony w sposób czytelny i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) ofertę należy przedstawić zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu ofertowym; 3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; 4) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 8. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena brutto za wykonanie zamówienia, wskazana w formularzu ofertowym, powinna uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz obejmować należne opłaty i podatki. 9. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert: Jedynym kryterium przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla każdej części zamówienia będzie cena brutto (cena brutto - 100%). 10. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru; 2) przedmiotowe postępowanie o zamówienie publiczne jest wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy; 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej ofert dla poszczególnych części zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na ich sfinansowanie. 11. Dane do faktury: 1) Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, NIP 6761773084; 2) Płatność za zrealizowany przedmiot umowy nastąpi przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Izbę Administracji Skarbowej w Krakowie prawidłowo wystawionej faktury VAT według szczegółowych warunków określonych we Wzorze umowy. Fakturę VAT należy przesłać na adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków; Uwagi: 12. Dane osobowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuje się, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Wiślnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail: sekretariat.ias.krakow@mf.gov.pl); 2) w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl lub listownie na adres: ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków z dopiskiem IOD na kopercie; 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 1201-ILL-2.261.54.2023; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 pzp 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do sprostowania danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania; 7) przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp; 9) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak również nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO; 10) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, 4/4 której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 11) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 12) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 13) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: Osoba do kontaktu w zakresie zamówienia: Kazimierz Wojakowicz, tel. 12 62 90 148, e-mail: kazimierz.wojakowicz@mf.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2023