Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu |
Data zamieszczenia: | 2023-11-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ul. Kamienna 3 57-100 Strzelin powiat: strzeliński Tel./fax: 071 3921278, faks 071 7351124 sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Strzelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./fax: 071 392127 |
Termin składania ofert: | 2023-11-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia ofert cenowych na realizację opracowanie projektu stałej organizacji ruchu: ,,Uspokojenie ruchu w m. Czerwieniec w ciągu drogi powiatowej nr 3067 D" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje opracowanie oraz uzgodnienie z niezbędnymi organami projektu stałej organizacji ruchu polegającej na uspokojeniu ruchu w m. Czerwieniec w ciągu drogi powiatowej nr 3067 D poprzez wybudowanie jednego azyla drogowych (wyspy odginającej tor jazdy, zwanej potocznie ,,szykaną"). Azyl drogowy (,,szykana") należy ująć w projekcie jako elementy modułowy prefabrykowany, przykręcany bezpośrednio do jezdni przy pomocy śrub i kołków koloru czerwonego z białym pasem zewnętrznym na obwodzie z elementami odblaskowymi; wymiary azylu min. 1,5 m x 1,5 m max 2,0 m x 2,0 m; na środku azyla należy umieścić słupek przeszkodowy zespolony U-5b. W związku z umieszczeniem ww. elementów należy doprojektować odpowiednie oznakowanie. 2. Szczegółowa lokalizacja azyla zostanie wskazana wybranemu Wykonawcy w trakcie wizji lokalnej w terenie. 3. Dokumentacja winna być przygotowana w ilości egzemplarzy niezbędnej do uzgodnienia z właściwymi organami plus cztery egzemplarze zatwierdzonego projektu. 4. Opracowanie należy przekazać Zamawiającemu w czterech egzemplarzach (zatwierdzonego projektu, a w przypadku zatwierdzenia z uwagami egzemplarz oryginalny plus cztery egzemplarze projektu uwzględniające uwagi organu oraz wersja elektroniczna pdf zapisana na płycie CD), 5. Do przekazywanego opracowania należy dołączyć oryginały wszystkich pozyskanych opinii oraz zatwierdzenia. 6. Wykonawca ma obowiązek odbyć wizję w terenie przed przystąpieniem do prac projektowych. Wszelkie informacje dodatkowe zostaną przekazane wyłonionemu Wykonawcy. Zamawiający deklaruje udział w przedmiotowej wizji na wniosek Wykonawcy. 2. Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowiej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy;2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; 3) dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia, winna być przekazana w czterech egzemplarzach w formie papierowej oraz zbiorczo na nośniku cyfrowym (1 szt.); dokumentację należy sporządzić w ilości egzemplarzy niezbędnej do uzyskania zatwierdzenia, 4) projekt umowy, jaką Wykonawca będzie zobowiązany podpisać w przypadku wyboru jego oferty, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Dokument nr: PZD.272.1.170.2023.JS Składanie ofert: 8. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie bądź przesłać na adres mailowy: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl do dnia 17.11.2023 r. do godz. 12:00 W tytule wiadomości należy umieścić ,,Uspokojenie ruchu w m. Czerwieniec w ciągu drogi powiatowej nr 3067 D" w godz.ch pracy Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - do 2 dni od daty podpisania umowy (planowane podpisanie umowy 21.11.2023 r.); 2) zakończenie - do 15 grudnia 2023 r. (przez zakończenie rozumie się przekazanie przedmiotu zamówienia oraz złożenie w siedzibie Zamawiającego potwierdzone protokołem przekazania/przyjęcia). Wymagania: 4. Okres związania ofertą Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty: ? wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy, sporządzony wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1); 6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Opis sposobu obliczania ceny 1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie; 3) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 4) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 9. Kryteria wyboru ofert Jedynym kryterium jest cena.10. Informacja o czynnościach i uwarunkowaniach formalno - prawnych 1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia umieszczając protokół z wyboru oferenta na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Strzelinie, nie później jednak niż do dnia 20.11.2023 r. do godz: 15:30. 2) przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty; 3) zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą; 4) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny; 5) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: 7. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w Powiatowym Zarządzie Dróg w Strzelinie jest: ? Waldemar Łysiak, tel. nr: 71 392 12 78, e-mail: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl 2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy tj. od 7:30 do 15:30 |
© eurobudowa.pl 2004-2023