mazowieckie (Pułtusk)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
zachodniopomorskie (Nowogard)
świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż kompletów elektronicznych, cyfrowych syren alarmowych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 95-040 Koluszki powiat: łódzki wschodni 44 7256700 m.duda@koluszki.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Koluszki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 44 7256700 |
Termin składania ofert: | 2023-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty Na dostawę i montaż dwóch kompletów elektronicznych, cyfrowych syren alarmowych (postępowanie poniżej kwoty 130.000 zł) 1 Przedmiot zamówienia: 1) DOSTAWA dwóch elektronicznych cyfrowych syren alarmowych minimum 1200W o głośniki szczelinowe o mocy minimum 1200 W i natężeniu co najmniej SPL 115 dB o syreny wyposażone w moduł PC - 550; o syreny wyposażone w radiotelefon o mocy minimum 5W oraz moduł sterujący systemem RSSS - 3000; o mikrofon do przekazywania komunikatów głosowych w miejscu zamontowania syreny; o zasilanie z sieci energetycznej 230 V z automatycznym przełączaniem na zasilanie rezerwowe z akumulatorów bezobsługowych o takiej mocy aby zapewnić przekazanie 20 trzyminutowych sygnałów alarmowych po 24 godz.ch od zaniku zasilania głównego; o zabezpieczenie urządzeń przed dostępem osób nieupoważnionych kodem cyfrowym. o elektroniczne syreny powinny być w pełnił kompatybilne z systemami RSSS - 3000 Digitex. o dostawa dostarczy wraz z urządzeniami licencyjnymi oprogramowanie sterowników syreny wraz z interfejsem. 2) Wykonawca zainstaluje, uruchomi syrenę wraz z urządzeniami sterującymi, wykona instalacje antenową, instalację sterującą, instalację zasilającą 230 V w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że sprzęt musi być fabrycznie nowy posiadający odpowiednie gwarancje, certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności CE. Oferowany sprzęt powinien posiadać wymagane certyfikaty, świadectwa dopuszczenia oraz atesty umożliwiające jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem przez jednostki OSP. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentach i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny" . Oznacza to, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacja zamówienia. Dokument nr: OC.5533.2.2023 Składanie ofert: 4) TERMIN SKŁADANIA ofert do 20 listopada 2023 r. do godz. 11.00. Ofertę należy dostarczyć w następujący sposób: 1) Przesłać na adres: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 95-040 Koluszki z dopiskiem na kopercie: ,,dostawa i montaż dwóch kompletów elektronicznych, cyfrowych syren alarmowych" Nie otwierać przed 20.11.2023 r. godz. 11.00. 2) W wersji elektronicznej (skan dokumentu) na adres e-mail: m.duda@koluszki.pl z zastrzeżeniem dostarczenia oryginału przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. W temacie e-mail należy umieścić zapis: ,,Oferta na dostawę i montaż dwóch kompletów elektronicznych, cyfrowych syren alarmowych" Miejsce i termin realizacji: 1) Termin realizacji zamówienia i miejsce dostawy: a) Termin wykonania zamówienia: zamówienie należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do 27 grudnia 2023 r. b) Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Koluszkach, Ul. 11 Listopada 65, 95-040 Koluszki, na koszt Sprzedającego. Wymagania: . Opis kryteriów przygotowania oferty - 100% cena 1) Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, która spełni wszystkie wymagania zawarte w niniejszym zaproszeniu. 2) Z wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie zamówienia. 4. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim. 2) Wszystkie strony oferty powinny być spięte i podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy. 3) Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) Oferta, która zostanie złożona po terminie składania ofert nie zostanie rozpatrzona przez Zamawiającego i nie będzie brana pod uwagę. 4) Przedstawiona cena powinna zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem na cenę netto plus podatek VAT. 5) Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 6. Płatność: 1) Należność będzie zapłacona w terminie do 14 dni od daty należytego wykonania zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. 7. Postanowienia końcowe. Do niniejszej specyfikacji nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720). Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Kontakt: 8. Do kontaktu z oferentami upoważnieni są Marek Duda - inspektor tel. 44 725 67 14, e- mail: m.duda@koluszki.pl Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Koluszkach. |
© eurobudowa.pl 2004-2023