kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Ostrołęka)
śląskie (Jaworzno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli |
Data zamieszczenia: | 2023-11-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowa Uczelnia Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ul. Teofila Noniewicza 10 16-400 Suwałki powiat: Suwałki tel. 729 052 615 przetargi@puz.suwalki.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Suwałki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 729 052 615 |
Termin składania ofert: | 2023-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie Ofertowe DOSTAWA mebli na potrzeby Państwowej Uczelni Zawodowej III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA mebli na potrzeby Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach. 2. W ramach postępowania Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zgodne z załącznikiem nr 2 - opis przedmiotu zamówienia meble: - stolik/konsola - 1 szt., - szafa ubraniowa - 1 szt., - szafa na książki - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości. 4. Meble objęte przedmiotem zamówienia muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń osób trzecich. Identyczne w obrębie poszczególnych pozycji oraz pozbawione defektów i wad konstrukcyjnych, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i być zgodne z Normami Polskimi i Normami Europejskimi.5. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były produkowane seryjnie. 6. Materiały użyte do wyrobu mebli (w szczególności: kleje, lakiery, farby, impregnaty, laminaty, materiały tapicerskie) muszą posiadać atesty dopuszczające je do stosowania w produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi. Przez podanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia oraz odniesienia do marek, numerów katalogowych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych pod względem konstrukcji, kolorystyki, materiałów, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. DOSTAWA obejmuje transport mebli oraz wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Koszt spedycji oraz serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca i rozlicza je przez wkalkulowanie w cenę oferty. Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem i rozładunkiem mebli ponosi Wykonawca. DOSTAWA zostanie zrealizowana do lokalizacji: Państwowa Uczelnia Zawodowa w Suwałkach, Ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki. 8. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie. 9. Wymagana gwarancja - min. 36 miesięcy, liczone od dnia dokonania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. 12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału: 1) Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń oraz wypełnią i złożą w terminie ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w Zapytaniu, 2) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3) Zapewnią wykonanie przedmiotu zamówienia o parametrach zgodnych z określonymi w zapytaniu ofertowym, 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. CPV: 39100000-3, 39121000-6, 39141500-7 Dokument nr: KO-120.3721.31.2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 20.11.2023 r. o godz. 12: 15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 203. Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę w formie pisemnej należy złożyć osobiście, za pomocą poczty lub kurierem do siedziby Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, Ul. T. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, Biuro Rektora pok. 203. Oferty należy składać do dnia 20.11.2023 r. do godz. 12:00. Ofertę należy złożyć w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym: ,,DOSTAWA mebli na potrzeby Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach. Nie otwierać przed 20.11.2023 r., godz. 12: 00" oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub4. VIII. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych lub upoważnionych do podpisania oferty. Oferty inne niż w formie papierowej należy wysłać na adres e-mail: przetargi@puz.suwalki.pl do dnia 20.11.2023 r. do godz. 12: 00. Temat wiadomości: ,,DOSTAWA mebli na potrzeby PUZ w Suwałkach. Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Realizacja dostawy nastąpi w terminie max do 30 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: II. TRYB POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem postępowania w sprawie udzielania zamówień publicznych w Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach wprowadzonym Zarządzeniem nr 4/2023 Rektora Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach z dnia 30 stycznia 2023 r. VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzach załączonym do niniejszego zapytania. 2. Kompletną ofertę stanowi: a) Formularz oferty - załącznik nr 1. b) Zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2. c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - załącznik nr 3. d) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 5. e) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 7. 3. Cenę należy wyrazić w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Zaoferowana cena wskazanej pozycji powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT. 5. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach. 6. Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 8. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 9. Wszystkie dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez osobę/y upoważnione (do reprezentacji Wykonawcy), a jeśli jej/ich upoważnienie wynika z pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym. VII. 1. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www.bip.puz.suwalki.pl KRYTERIUM ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT: 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - cena - 100 pkt 2. Sposób oceny ofert: a) kryterium ,,cena" zostanie ocenione w skali punktowej do 100 punktów. Oferta najtańsza uzyska 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej. Punkty zostaną wyliczone według wzoru: cena najniższej oferty Liczba punktów = -------------------------------- x100 pkt cena badanej oferty b) do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta z najwyższą ilością przyznanych punktów. 3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach). 4. Komisja odrzuci ofertę jeżeli: 1) Zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert. 2) Jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. 3) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień. 5) Wpłynęła po terminie składania ofert.IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.puz.suwalki.pl oraz Wykonawców, którzy złożyli oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie. X. WYKLUCZENIA 1. Stosownie do brzmienia art. 7 ust. 9 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm.). Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 poz.1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3, c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. XI. DODATKOWE INFORMACJE 1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie publikuje na stronie internetowej oraz przekazujew formie wysłania wiadomości e-mail wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe. 2. Termin płatności wynosi 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej Faktury VAT. 3. Forma płatności - przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. 4. W celu uzyskania dodatkowych informacji należy wysłać zapytanie na adres e-mail: przetargi@puz.suwalki.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2023